Fitness Seller

Het Pauper Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mijn maandloon varieert tussen de 2250 en 2450 PM ogv. Mede door de 5 ploegen waar ik in zit. Bij de meeste bedrijven hier moet je vapro B hebben en waar ik werk gelukkig niet.

Ben verder niet hooggeleid dus. Mijn vorige baan zat ik op 1508€ in de 4 weken. Dus als ik nu weer in een dagdienst baan kom dan ga ik er vanuit weer zo'n soort loon te krijgen. Plus het werk wat ik nu doe is "slapend" rijk worden. Des te rustiger wij het hebben des te beter alles loopt dus meer winst voor het bedrijf.

Maak de overstap naar gas en watermonteur,zelfde salaris, 600,00 netto per week maar dan in dagdienst,bus,laptop,telefoon en werkgarantie tot je pensioen,had je bij mij in de buurt gewoond was dit binnen een paar weken geregeld,inclusief scholing
 
Maak de overstap naar gas en watermonteur,zelfde salaris, 600,00 netto per week maar dan in dagdienst,bus,laptop,telefoon en werkgarantie tot je pensioen,had je bij mij in de buurt gewoond was dit binnen een paar weken geregeld,inclusief scholing

Wil je hem met gas laten spelen?
 
Vanmiddag met een vuilniszak en happer straatvuil hier verderop opgepikt. Staat hier een milieupark maar een pauper had de zak er niet in gedaan (ookal mag daar alleen papier en glas in) vogels hadden het opengescheurd. Viezerik met zn kapotte condoom, zwangerschapstest, wodka en weet ik veel. Zal wel een vieze Pool geweest zijn.

Wil geen uitzicht op vuil
 
MrDroeftoeter

Screenshot_20200813-211917_Chrome.jpg
 
Het maakt ook niet uit wat er gaande is in Amerika het is de schuld van Trump lol
 
De onderzoeksrechter in Brussel heeft een 28-jarige moeder aangehouden voor kindermoord. Ze had zich woensdag in het ziekenhuis aangeboden met verwondingen van gynaecologische aard. Aangezien ze een verwarrende uitleg gaf, verwittigden de artsen de politie. In haar woning werd het levenloze lichaam van een pasgeboren baby gevonden. Alles wijst erop dat ze haar kind heeft omgebracht.
 
Echtpaar in rolstoel overvallen door koppel met kindje in buggy
Een vrouw en haar echtgenoot, die in een rolstoel zit, werden dinsdagmiddag bestolen in de lift van een supermarkt in de Beddenstraat, bij de Eiermarkt. De overvallers hadden zelf een buggy met kind bij zich toen ze het koppel met de rolstoel overvielen. De vrouw is inmiddels aangehouden, maar haar man wordt nog opgespoord.

Gisteren werd de politie gewaarschuwd voor een diefstal in de Beddenstraat in Antwerpen. Een koppel dat een buggy met kind voortduwde had een ander koppel, waarvan de man in een rolstoel zat, overvallen in de lift van een supermarkt. De mannelijke verdachte maakte aanstalten om de rolstoel van de andere man weg te duwen bij wijze van afleiding. Toen het vrouwelijke slachtoffer ingreep, maakt de vrouwelijke dader haar portefeuille afhandig.

De slachtoffers probeerden de zakkenrollers na het voorval nog tegen te houden en te confronteren, maar die konden ontkomen. De vrouwelijke verdachte werd daarna door de politie op de Meir aangetroffen. Haar partner was niet meer bij haar, maar kon wel geïdentificeerd worden als de vader van het kind in de buggy. Naderhand bleek het koppel ook mogelijk verantwoordelijk te zijn voor gelijkaardige feiten op een tram in de buurt van het Frederik Van Eedenplein op Linkeroever, niet lang voor de overval in de lift. Een getuige zag daar hoe een oudere vrouw bestolen werd.

De vrouwelijke dader (31) bleek illegaal in België te verblijven. Ze werd gearresteerd en voor haar kind werd opvang voorzien. De mannelijke dader wordt nog opgespoord.
"people are just not good to each other" —Charles Bukowski
 
Back
Naar boven