- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest aan deze denkenPTSD en psychoses gehad
![]()
Anne Fleur Dekker ‘Ik raakte in oorlog met de rest van de wereld - en heb mezelf nog niet vergeven’
In de serie ‘Onverdoofd’ spreekt Erik Jan Harmens met bekende en minder bekende mensen die net als hij besloten zich niet meer te bedwelmen. Afl. 12: publicist Anne Fleur Dekker (26). ‘Ik wil niet meer verlangen naar de dood, ik wil leven.’www.trouw.nl
Wij ook, vriend.
Heeft er flink ingehakt dat geile Fidan niet meer kwakje van Wierd wilde
Dat zouden ze verplicht bij al die linkse sloeries moeten laten doen.Had toch een relatie met iemand van FVD?
Ah, het gaat niet erg goed met haar.
![]()
Opiniemaker Anne Fleur Dekker (25) opgenomen in psychiatrisch ziekenhuis
Opiniemaker en feminist Anne Fleur Dekker heeft zich vanwege neurologische problematiek op laten nemen in een psychiatrisch ziekenhuis. De 25-jarige Hilversumse, een veelgevraagde gast bij talkshows, laat dat weten op Twitter. ‘Ik heb eraan getwijfeld om dit op Twitter te zetten, maar jullie...www.ad.nl
![]()

Op Instagram laat hij weten dat hij voorlopig even niet meer online zal komen. “Voort eerst in mijn leven geen woorden”, schrijft hij. “Al dagen huil ik en denk ik: waarom ik? Ik ben aan de rand van de afgrond gebracht maar ook hier zal ik weer moeten uitkomen. De klap is immens en was mensonterend. Ik geloof dat ik hier nooit meer echt overheen ga komen."

Hoor dan weer net dat dit wsl niet statisch relevant is, al blijft het een prachtig plaatje.Moest aan deze denken
![]()
![]()
(PDF) Mental illness and the left
PDF | It has been claimed that left-wingers or liberals (US sense) tend to be more mentally ill than right-wingers or conservatives. This potential link... | Find, read and cite all the research you need on ResearchGatewww.researchgate.net
Anne Fleur, of het feit dat ze een mentale stoornis heeft?
Dat grafiekje.Anne Fleur, of het feit dat ze een mentale stoornis heeft?
Zo, die had een kutweekend.De federale wegpolitie van de provincie Antwerpen heeft zaterdag een Fransman opgepakt die 520 gram heroïne, meer dan 5 kilogram ketamine, 2.500 lsd-trips en 2.503 xtc-tabletten in zijn wagen had liggen. De straatwaarde van die drugs bedraagt meer dan 100.000 euro, meldt de federale politie. De man was slechts één van de 250 personen die bij een internationale controleactie betrapt werden op drugbezit.
Vaquerin was killed playing Russian Roulette, aged 42