MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Als je dit leest. Wens je het beste AFD!

PTSD en psychoses gehad :eek:

Moest aan deze denken
1600800321105.png

Mensen met mondkapjes over hun kin :roflol:

Laat maar :o ben vreemde vogel

Had toch een relatie met iemand van FVD?

Ah, het gaat niet erg goed met haar.
1600799328822.png
Dat zouden ze verplicht bij al die linkse sloeries moeten laten doen.

Nederlandse presentator Gordon overvallen en mishandeld in eigen huis: “Ik dacht dat ik vermoord zou worden”

:lol:

Op Instagram laat hij weten dat hij voorlopig even niet meer online zal komen. “Voort eerst in mijn leven geen woorden”, schrijft hij. “Al dagen huil ik en denk ik: waarom ik? Ik ben aan de rand van de afgrond gebracht maar ook hier zal ik weer moeten uitkomen. De klap is immens en was mensonterend. Ik geloof dat ik hier nooit meer echt overheen ga komen."

Het echte leven is hem teveel. :thinking:

Ik heb er alle begrip voor. Natuurlijk is zoiets traumatiserend. Alleen haak ik af bij "waar ik"-gedoe.

Laatst bewerkt:
Free exposure voor Gordon. Toen neukmerot door de mallemolen ging dacht ie meteen gratis publiciteit.

Hier in mn dorp had ik er ook een die overvallen werd in de krant stond er een stukje over en messieur moest er ff bij zeggen van welk bedrijf ie was

De federale wegpolitie van de provincie Antwerpen heeft zaterdag een Fransman opgepakt die 520 gram heroïne, meer dan 5 kilogram ketamine, 2.500 lsd-trips en 2.503 xtc-tabletten in zijn wagen had liggen. De straatwaarde van die drugs bedraagt meer dan 100.000 euro, meldt de federale politie. De man was slechts één van de 250 personen die bij een internationale controleactie betrapt werden op drugbezit.
Zo, die had een kutweekend.

Frankrijk echt een rugby union land nog populairder dan voetbal in de meeste streken. Wist ik ook pas sinds enkele jaren. Dacht altijd meer anglosaksische sport :thinking:

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven