Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Jiggy![]()
'Rapper Lil' Kleine betrokken bij mishandeling'
Volgens het AD was de rapper in december betrokken bij een geweldsincident in een Amsterdamse club.nos.nl
Benieuwd hoe Kees de Koning er op heeft gereageerd

Gadverdamme, al betaald ze mij.![]()
Jorma is sekswerker: "Ik heb mijn roeping gevonden"
Jorma is sekswerker: "Ik heb mijn roeping gevonden"www.nhnieuws.nl
"Veel mannen op datingsites waren gewoon op zoek naar een gratis wip. Dus toen dacht ik bij mezelf: mannen leuk, seks fijn, maar ik laat me niet meer gratis naaien."
Geef r groot gelijk eigenlijk![]()

bin liner, wat is Brits-Engels toch prachtig vergeleken met Amerikaans-EngelsGadverdamme, al betaald ze mij.
Dan stop ik em nog liever in een kip
![]()
Sick dad who had sex with family's pet chickens as wife filmed is jailed for three years
A SICK dad was yesterday jailed for three years for having sex with the family’s pet chickens. Vile Rehan Baig, 37, abused the defenceless birds and romped with his twisted missus, Haleema, 3…www.thesun.co.uk
Gadverdamme, al betaald ze mij.
Dan stop ik em nog liever in een kip
![]()
Sick dad who had sex with family's pet chickens as wife filmed is jailed for three years
A SICK dad was yesterday jailed for three years for having sex with the family’s pet chickens. Vile Rehan Baig, 37, abused the defenceless birds and romped with his twisted missus, Haleema, 3…www.thesun.co.uk

Regering bestaat uit pedofielen en satanisten en dergelijke. Het ging in ieder geval over complottheorieën, maar dat zijn video is verwijderd door YT is eigenlijk hetgeen wat hij niet wilt dat gebeurd (censuur door YT).Wat voor ergs plaatste hij op YT dan? Dat te ver ging? En Lubach heeft dat exposed?
Regering bestaat uit pedofielen en satanisten en dergelijke.
ah ja dat verwijderen ze wel ja.Eigenlijk is de nasleep nog veel leuker: