Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Fransozen met hersenschade... Klinkt logisch

"Veel mannen op datingsites waren gewoon op zoek naar een gratis wip. Dus toen dacht ik bij mezelf: mannen leuk, seks fijn, maar ik laat me niet meer gratis naaien."

Geef r groot gelijk eigenlijk :thinking:

"Veel mannen op datingsites waren gewoon op zoek naar een gratis wip. Dus toen dacht ik bij mezelf: mannen leuk, seks fijn, maar ik laat me niet meer gratis naaien."

Geef r groot gelijk eigenlijk :thinking:
Gadverdamme, al betaald ze mij.

Dan stop ik em nog liever in een kip :roflol:

bin liner, wat is Brits-Engels toch prachtig vergeleken met Amerikaans-Engels

:roflol:

Goed verhaal ook als je dan uit het gevang komt en bij het solliciteren moet uitleggen waarom je 3 jaar hebt gezeten.

Denk dat dit ook wel een beetje bij het paupertopic past, zo voel ik me namelijk een beetje met dit bedelen, haha :)

Hallo fitnesshelden! 🏋️‍♀️

Voor mijn opleiding doe ik een marktonderzoek omtrent social media en fitness, en ben ik geïnteresseerd in jullie mening. Zouden jullie me willen helpen door deze enquête van maximaal 3 minuutjes in te vullen?

Ik moet nog ongeveer 250 respondenten, dus alle hulp is welkom! 😄 Tevens maak je kans op een cadeaubon van €20!

Alvast super bedankt en succes met sporten vanavond! 💪

Genoeg anders sites toch? Die afhankelijkheid aan YT altijd. Ik word er moe van. Zo blijven ze hun de facto monopolie behouden.

Wat voor ergs plaatste hij op YT dan? Dat te ver ging? En Lubach heeft dat exposed?

Wat voor ergs plaatste hij op YT dan? Dat te ver ging? En Lubach heeft dat exposed?
Regering bestaat uit pedofielen en satanisten en dergelijke. Het ging in ieder geval over complottheorieën, maar dat zijn video is verwijderd door YT is eigenlijk hetgeen wat hij niet wilt dat gebeurd (censuur door YT).

:roflol: ah ja dat verwijderen ze wel ja.
Eigenlijk is de nasleep nog veel leuker:
dc6d7b_Schermafbeelding_2020_10_20_om_12.28.49.png.png

efaf38d6_tarot.jpg.jpg

c184033b_Frans_satanism.png.png

Gelukkig hebben we Micha Kat nog op yt

Terug
Naar boven