AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

als je door dit soorten tekeningen al mensen wilt vermoorden .....kun je nagaan wat voor grote debielen mensen zijn die in een fantasieboek geloven,die mong*len op Staphorst en Urk inbegrepen

1603336887780.png

Laatst bewerkt:
En de agressor daagt niet uit?
Jawel, maar door op deze manier iets terug te doen lokt het weer een reactie uit. En tot nu toe zijn de reacties langs de kanten van de extremisten stukken extremer dus is er eigenlijk helemaal niets positief dat hier op gaat volgen.

Vrijheid van meningsuiting is niet iets "terug doen", lieve schat.
Een reactie geven op deze manier op een gebeurtenis wel lijkt mij, ze tonen dit nu om uit te dagen.
Ik zeg niet dat er niks moet gebeuren hee, die ganse handel super hard aanpakken. Ik denk enkel dat dit niet door burgers moet gebeuren maar door de politiek/politiemacht/leger....

Jawel, maar door op deze manier iets terug te doen lokt het weer een reactie uit. En tot nu toe zijn de reacties langs de kanten van de extremisten stukken extremer dus is er eigenlijk helemaal niets positief dat hier op gaat volgen.
Misschien moet dat maar eens veranderen.

Een reactie geven op deze manier op een gebeurtenis wel lijkt mij, ze tonen dit nu om uit te dagen.
Ik zeg niet dat er niks moet gebeuren hee, die ganse handel super hard aanpakken. Ik denk enkel dat dit niet door burgers moet gebeuren maar door de politiek/politiemacht/leger....
Ik ben het niet met je eens, dit is niet uitdagen, dit is laten zien dat je niet de intentie hebt te buigen voor terreur.

Dit is hoognodig wil het Westen vrij blijven.

Het is niet vrijheid van meningsuiting, tenzij.... uitdagen of kwetsen, er is maar één ding dat moet worden afgehakt en dat is de tirannie van de langste tenen.

Tip: Salman Rusdie bij Bill Maher over de "but"-brigade.

Mensen publiceren tekeningen en worden vermoord, een docent laat zo’n tekening zien in een les en wordt onthoofd. En dan zijn de mensen die de tekeningen in het openbaar laten zien aan het provoceren?

Ik ben het niet met je eens, dit is niet uitdagen, dit is laten zien dat je niet de intentie hebt te buigen voor terreur.

Dit is hoognodig wil het Westen vrij blijven.
Daar zit waarheid in.
Maar ik heb toch schrik dat die intentie laten zien niet opweegt tegen de gebeurtenissen die er eventueel gaan gebeuren.
(wat natuurlijk juist hun intentie is, mja..)

Mensen publiceren tekeningen en worden vermoord, een docent laat zo’n tekening zien in een les en wordt onthoofd. En dan zijn de mensen die de tekeningen in het openbaar laten zien aan het provoceren?
Dit gaat weer een reden zijn voor een overdreven weder-reactie in hun ogen.
Ik probeer gewoon even in de gedachtegang van die mensen te kijken.

Daar zit waarheid in.
Maar ik heb toch schrik dat die intentie laten zien niet opweegt tegen de gebeurtenissen die er eventueel gaan gebeuren.
(wat natuurlijk juist hun intentie is, mja..)
Die zorg delen wij en zelf ben ik ook niet zo'n held dat ik het bij mij voor het raam hang.

Maar dan zou de enige andere optie zijn om je er bij neer te leggen dat er geen vrijheden meer zijn in het westen doordat er hier een klein aantal extremistische moslims wonen.

"The extremists are the tail that wag the whole dog."

Maar dan zou de enige andere optie zijn om je er bij neer te leggen dat er geen vrijheden meer zijn in het westen doordat er hier een klein aantal extremistische moslims wonen.
Twee dingen daarover:
1. Dit was geen Franse moslim;
2. 40% van de Franse moslims, 75% bij de groep onder de 25 jaar vindt zijn of haar religie belangrijker dan de waarden van de Republiek.

Al vraag ik me bij 2. altijd af wat dat betekent, moet ik eens uitzoeken. Als dat betekent dat je bv tegen het homohuwelijk bent, zonder daar anderen mee lastig te vallen is dat wmb ook een vrijheid.

Goed stuk van Talib op medium: the most intolerant always wins.

Of ze feller monitoren, straffen effectief uitvoeren. Durven personen die hier niet geboren zijn het land uit te zetten als ze niet willen integreren (na ze natuurlijk wel eerlijke kansen te geven)....
Strengere voorwaarden om Europa binnen te mogen. Gedegen Integratiecursussen verplichten....

Cartoons... Ik stel me altijd voor dat buitenaardse wezens overwogen contact te maken. Na intensief onderzoek kwam ze tot de conclusies dat er geen intelligent leven is op aarde.

Terug
Naar boven