MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Zouden ze het alleen voor de kinderen doen of vinden ze het stiekem erg leuk om de totale macht over iemand te hebben, de angst in iemands ogen te zien, en hun agressie kwijt te kunnen?

Maakt niet uit gap, heel goed dat er lui zijn die hier tijd voor hebben danwel willen maken.
Hoop dat ze lang doorgaan met pedo's total loss schoppen.
Verdienen een lintje of geef die lui maar wat subsidie hiervoor.

Geweld en eigenrichting is fout, altijd!

Pedo's zijn ziek en moeten geholpen worden en als ze de fout in gaan gestraft en behandeld, desnoods onder dwang.

Hiermee worden onschuldige slachtoffers gemaakt, altijd.

Pedo's zijn ziek en moeten geholpen worden en als ze de fout in gaan gestraft en behandeld, desnoods onder dwang.

Als iemand Jimmy Saville op zijn 30ste dood had geslagen had het een hoop slachtoffers bespaard.

Als iemand Jimmy Saville op zijn 30ste dood had geslagen had het een hoop slachtoffers bespaard.
Als mensen hem niet de hand boven het hoofd hadden gehouden ook.

Zelfde in Telfort en Rotherham, al ging dat vooral om geld en macht, als men niet banger was geweest van racisme beticht te worden dan om blanke onderklasse meisjes te redden.

De enige manier is via een rechtbank, anders worden het al snel hetzes.

Stel jouw bovenburen hadden wat familie en kennissen wijsgemaakt dat jij naar hun kinderen "keek" en die kwamen wel even helpen....

Zit nog wel een duidelijk verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen, de types die nu tikken krijgt behoren duidelijk tot het laatste.

f**k dat, als iemand mijn zoontje pakt leeg ik een magazijn op hem.

f**k dat, als iemand mijn zoontje pakt leeg ik een magazijn op hem.
In zo'n geval is een reactie uit emotie best begrijpelijk, maar je ziet zelf toch ook wel in dat het niet de juiste reactie is om geweld met geweld te vergelden en voor eigen rechter te gaan spelen. Het is best verontrustend dat je bij voorbaat al aangeeft zo te reageren zonder dat er überhaupt iets heeft plaatsgevonden en van uit emotie reageren dus nog geen sprake is.

In zo'n geval is een reactie uit emotie best begrijpelijk, maar je ziet zelf toch ook wel in dat het niet de juiste reactie is om geweld met geweld te vergelden en voor eigen rechter te gaan spelen. Het is best verontrustend dat je bij voorbaat al aangeeft zo te reageren zonder dat er überhaupt iets heeft plaatsgevonden en van uit emotie reageren dus nog geen sprake is.
Best normale reactie en gedachte als je kinderen hebt.

Nee het beste plan je alles zo in dat je er mee weg komt. Maar denk dat mijn woede daar geen geduld voor heeft.

• Like
Waarderingen: BB_
Nee het beste plan je alles zo in dat je er mee weg komt. Maar denk dat mijn woede daar geen geduld voor heeft.
Dat is al genuanceerder. Door woede kan ik inderdaad zo'n reactie wel begrijpen. Als iemand mijn nichtje wat zou aandoen, zou ik ook geneigd zijn met geweld te reageren, maar misschien kan ik mij wel beheersen. Ik heb het dan enkel over iemand rake klappen verkopen, een magazijn leegschieten vind ik wat ver gaan.

Terug
Naar boven