AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Maat van mij is zzp'r en heeft momenteel geen postadres lang lastig verhaal.
Nu vroeg hij mij of hij voor aankomende maanden mijn adres zou mogen gebruiken dat hij zogenaamd hier woont.
Zitten hier ook risico's aan voor mij dan? Kan ik in de problemen komen door dit geintje?
Je hebt dan kans dat ze zijn inkomen optellen bij je gezamenlijk inkomen. Zoals Shadow Project zegt heeft dat dan mogelijk invloed op je toeslagen maar ook op bepaalde belastingen. Misschien ook niet.

Kzou het eerst grondig uitzoeken als je dit wilt doen. Het is niet jouw probleem maar kan het mogelijk wel worden.
 
Je hebt dan kans dat ze zijn inkomen optellen bij je gezamenlijk inkomen. Zoals Shadow Project zegt heeft dat dan mogelijk invloed op je toeslagen maar ook op bepaalde belastingen.

Kzou het eerst grondig uitzoeken als je dit wilt doen. Het is niet jouw probleem maar kan het mogelijk wel worden.
Extra belasting betalen ivm extra inwonende ja. Goeie ik heb mijn excuus 😅
 
Maat van mij is zzp'r en heeft momenteel geen postadres lang lastig verhaal.
Nu vroeg hij mij of hij voor aankomende maanden mijn adres zou mogen gebruiken dat hij zogenaamd hier woont.
Zitten hier ook risico's aan voor mij dan? Kan ik in de problemen komen door dit geintje?
Als hij schulden heeft kun je deurwaarders op visite krijgen.
 
Maat van mij is zzp'r en heeft momenteel geen postadres lang lastig verhaal.
Nu vroeg hij mij of hij voor aankomende maanden mijn adres zou mogen gebruiken dat hij zogenaamd hier woont.
Zitten hier ook risico's aan voor mij dan? Kan ik in de problemen komen door dit geintje?
Shi cat vanger oulleh.
En alst echt je broeder was had je geeneens hoeven te vragen dan had je hem wel ingeschreven bij je.
 
Shi cat vanger oulleh.
En alst echt je broeder was had je geeneens hoeven te vragen dan had je hem wel ingeschreven bij je.
waarom? verklaar je nader

Het is niet zo dat hij even wat geld vraagt of even 2 weken onderdak nodig is.
Volgens mij is dit nog fraude plegen ook maar goed jij bent een ecktuh ecktuh mattie. Jij zou kogel vangen voor je mattie. Zelf in de problemen komen dan ben je echte maat ipv hem te helpen zonder dat hij ALWEER in de problemen kan komen. Goeie maat ben jij man.
 
Als je hem oprecht wilt helpen zijn er echt wel mogelijkheden, maar dan moet je wel het een en ander op papier zetten.
 
Als je hem oprecht wilt helpen zijn er echt wel mogelijkheden, maar dan moet je wel het een en ander op papier zetten.
 
waarom? verklaar je nader

Het is niet zo dat hij even wat geld vraagt of even 2 weken onderdak nodig is.
Volgens mij is dit nog fraude plegen ook maar goed jij bent een ecktuh ecktuh mattie. Jij zou kogel vangen voor je mattie. Zelf in de problemen komen dan ben je echte maat ipv hem te helpen zonder dat hij ALWEER in de problemen kan komen. Goeie maat ben jij man.
Heb jij het allemaal over?
Kijk die post van apfel eronder en ontspan, je hebt er niks aan popi jopi te spelen op dbb.
 
Van een afstand dacht ik dat er iets van vuurwerk in mijn tuin lag, blijkbaar woon ik toch in een pauperwijk.
B93B8C28-3EA4-4BA0-8010-B66DF9CA75AE.jpeg
 
Back
Naar boven