Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Dat is vrij normale praat voor jongens van die leeftijd, daar hoef je nog niet voor doodgestoken te worden.

Ik kende die jongen. Was een poeslief ventje.

Absoluut drama is het.
Weet je het zeker? Ik of mijn vrienden stuurden nooit foto's naar mensen toe met bedreigingen enzo waarop je met een mes staat.

Weet je het zeker? Ik of mijn vrienden stuurden nooit foto's naar mensen toe met bedreigingen enzo waarop je met een mes staat.
Is vrij normale praat tegenwoordig. :o

Maar srs, dat is serieus steeds vrij normalere praat tegenwoordig. En een gigantisch groeiend probleem. Niet voor niets is het aantal steekincidenten onder de jeugd flink aan het toenemen. Niet zo vreemd natuurlijk als je allemaal messentrekkers je samenleving importeert. Waar je mee omgaat raak je mee besmet. Tim is cultureel verrijkt. Zullen zijn ouders blij mee zijn...

Je kan zeggen wat je wil maar kameel is van de oude stempel. Die trekt geen messen hoogstens een ak maar dat terzijde

Slaat ook echt nergens op. Vroeger vaak zat ruzie gehad met mensen (of vrienden van me), dan sprak je af in een parkje (hehe) op een bepaalde tijd/dag. Liet je het de 2 die problemen hebben met elkaar mooi 1-op-1 uitvechten. Zodra er eentje weg begon te rennen of er eentje neer ging, hield het op, geen natrappen/kopschoppen. Iedereen lacht de gene die verliest een keer uit. Zodra dat erop zat ging iedereen verder en was het probleem opgelost. Nooit een boksbeugel, mes of wat dan ook tegengekomen in die situaties.
Na zo'n kort vechtpartijtje was het dan ook eigenlijk altijd wel klaar. Iedereen wist nou wie de sterkste was dus de verliezer moest z'n grote mond houden voortaan. En dat was het wel...

Slaat ook echt nergens op. Vroeger vaak zat ruzie gehad met mensen (of vrienden van me), dan sprak je af in een parkje (hehe) op een bepaalde tijd/dag. Liet je het de 2 die problemen hebben met elkaar mooi 1-op-1 uitvechten. Zodra er eentje weg begon te rennen of er eentje neer ging, hield het op, geen natrappen/kopschoppen. Iedereen lacht de gene die verliest een keer uit. Zodra dat erop zat ging iedereen verder en was het probleem opgelost. Nooit een boksbeugel, mes of wat dan ook tegengekomen in die situaties.
Na zo'n kort vechtpartijtje was het dan ook eigenlijk altijd wel klaar. Iedereen wist nou wie de sterkste was dus de verliezer moest z'n grote mond houden voortaan. En dat was het wel...
Zoals het hoort. Echt heel veel gevochten vroeger tijdens de middelbareschooltijd. Niemand gebruikte wapens.

"Mijn Parkje" maar dan samen, wat een liefde! :)

Ken zelfs jongens die super goeie vrienden van elkaar zijn geworden na een klassieke fistfight :roflol:
1 van mijn beste vrienden ben ik vrienden mee geworden na een matpartij in de kantine tijdens de pauze van de middelbare school. We hadden allebei de grootste bek van de klas dus het moest er een keer van komen. Werden uit elkaar gehaald, dus undecided. Maar wel wederzijds respect gekregen. Toen krachten gebundeld en sindsdien beste maatjes.

Ik denk nog steeds dat ik zou hebben gewonnen, hij denkt nog steeds dat hij zou hebben gewonnen :roflol:.

We zijn nu 20 jaar verder en nog steeds beste maatjes.

Laatst bewerkt:
1 van de mijn beste vrienden ben ik vrienden mee geworden na een matpartij in de kantine tijdens de pauze van de middelbare school. We hadden allebei de grootste bek van de klas dus het moest er een keer van komen. Werden uit elkaar gehaald, dus undecided. Maar wel wederzijds respect gekregen. Toen krachten gebundeld en sindsdien beste maatjes.

Ik denk nog steeds dat ik zou hebben gewonnen, hij denkt nog steeds dat hij zou hebben gewonnen :roflol:.

We zijn nu 20 jaar verder en nog steeds beste maatjes.
...na al die jaren moet het er echt nog een keer van komen.....:boksen:

Terug
Naar boven