- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Zeker bij je gym uit het raam gegooid?Van een afstand dacht ik dat er iets van vuurwerk in mijn tuin lag, blijkbaar woon ik toch in een pauperwijk.
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker bij je gym uit het raam gegooid?Van een afstand dacht ik dat er iets van vuurwerk in mijn tuin lag, blijkbaar woon ik toch in een pauperwijk.
![]()

Je buren geven je gewoon een hintVan een afstand dacht ik dat er iets van vuurwerk in mijn tuin lag, blijkbaar woon ik toch in een pauperwijk.
![]()

Die zijn aan het verhuizen.

Nu weet je waarom.
Wat erg!
www.instagram.com

Hoe weet jij wat er zich afgespeeld heeft?Tim voelde zich de man. Nu ligt ie tussen 6 planken. Het kan verkeren.
Niet, zeg ik ook niet. Maar ik lees dat berichtje "kijk uit tegen wie je praat"- Tim. En vervolgens 'Tim overleden door steekpartij'.Hoe weet jij wat er zich afgespeeld heeft?
Dat is een serieuze vraag.
Niet, zeg ik ook niet. Maar ik lees dat berichtje "kijk uit tegen wie je praat"- Tim. En vervolgens 'Tim overleden door steekpartij'.
Hij deed dus wel stoer. Te stoer blijkbaar.
Ervan uitgaande dat dat plaatje bij dat nieuwsbericht hoort natuurlijk.
De jeugd is helemaal gek geworden iemand neersteken om niksDat is vrij normale praat voor jongens van die leeftijd, daar hoef je nog niet voor doodgestoken te worden.
Ik kende die jongen. Was een poeslief ventje.
Absoluut drama is het.
Zekeŕ een drama voor familie e.d. en daar hoef je natuurlijk ook zeker niet doodgestoken voor te worden. Dat zeg ik toch ook nergens?Dat is vrij normale praat voor jongens van die leeftijd, daar hoef je nog niet voor doodgestoken te worden.
Ik kende die jongen. Was een poeslief ventje.
Absoluut drama is het.