MuscleMeat

Het piano/keyboard topic

peppie01

Freaky Bodybuilder
Waardering
790
Lengte
1m74
Massa
82kg
Kon geen topic vinden die hier over gaat..

Wie speelt er nog meer piano of keyboard?
Ik speel het sinds mijn 13e, helaas laatste paar jaar veel minder tijd vrij om te spelen.

Wat zijn jullie favo nummers om te spelen?

Van mijn 7-14e keyboardles gehad, daarna langzaam geswitched naar producing/dj-en. Maar voor dat heb ik tegenwoordig allemaal geen tijd meer voor helaas.. :(

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Wel een tijdje ook.

Naar is dat he.. Tijd is vaak het grootste obstakel.
Ben ook echt veel nummers verleerd gewoon, echt balen.

Wat speelde je vooral?

Ik zou ook wel piano willen spelen. Geen idee waar ik moet beginnen alleen. Prive leraar? Wat voor piano? Of beginnen met keyboard?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou ook wel piano willen spelen. Geen idee waar ik moet beginnen alleen. Prive leraar? Wat voor piano? Of beginnen met keyboard?

Ik ben begonnen met een keyboard, om het op te leren is dat prima. Op YouTube kan je veel tutorials vinden over hoe je een nummer moet spelen. Doe een paar van die nummers en dan heb je het al een beetje in de vingers en zo ga je Door. Je kan alleen nog geen noten lezen dan, om verder te gaan kan je op les gaan inderdaad.

Paar jaar gedaan en toen over op gitaar. Ivm produceren wil ik binnenkort weer een midi keyboard nemen, maar tijdgebrek is killing inderdaad

keyboard is anders dan piano. Als je echt piano wil spelen kan je ook een electrische piano kopen

piano leren spelen is eigenlijk wel een van de doelen die ik mezelf heb gesteld. Ik speel(de) zelf al vanaf kinds af aan blokfluit. Maar ik vind piano nog lastig, heb geen les ofzo. Vooral 2 handen verschillende dingen laten doen :mad:

Terug
Naar boven