Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een bullshit, iedereen weet dat hitler een zieke man was. de oorlog moet een regelrechte ramp zijn geweest waar wij ons niks bij kunnen voorstellen. De vergelijking joden toen, moslims nu vind ik ook al zo triest. En moslims die voor de duitsers vochten? Micchien waren er enkele overlopers zoals ook in NL en waarschijnlijk in elk land. Maar vergeet niet dat er in Noord Afrika flink gevochten in door de Marokkanen tegen de duitsers.
Er was een hele SS divisie met Bosnische moslims. De '13. Waffen-Gebirgs-Division der SS Handschar'
Er was een hele SS divisie met Bosnische moslims. De '13. Waffen-Gebirgs-Division der SS Handschar'
Niet echt een 1-2tje tussen moslims en duitsers als je het mij vraagt.

Een groot deel liep over naar Tito in 44', en de divisie werd ontbonden samen met twee andere regimenten.
Ik ben er vrij zeker van dat een SS divisie met moslims uit het midden oosten niet zou zijn overgelopen.![]()