AndroidHealthClinic

Het wel/niet tussentijds verhogen..

laatste kuur was 21 weken en hou zo goed als alle gewonnen massa vast.
ben ziek geweest en 3kg eraf waarvan anderhalf terug is wat ik dus hou op vocht, vooral omdat dit eerste week van me nakuur was.
denk ook dat je met lange kuren nogsteeds groeit maar dat het alleen kwaliteit is en niet zoals de eerste paar weken vocht.
ben laatste 10weken 2,5kg gegaind. het gaat niet zo snel als eerste 6 weken op de weegschaal maar het is zeker niet voor niks.
kwaliteitsspier bouwen kost nou eenmaal tijd en 6 weken is gewoon te kort.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe zagen je 21 weken eruit? Qua gear & hoeveelheden?

8 weken 100mg npp eod + 500mg test e pw
test door getrokken tot eind van 21e week
vanaf week 12 600mg mast e erbij t/m week 20
achteraf gezien beter kunnen bridgen.:p

Haha hmm misschien wel idd!

Hypertrofie kost gewoon tijd;)
Kwaliteit komt niet uit een potje.

laatste kuur was 21 weken en hou zo goed als alle gewonnen massa vast.
ben ziek geweest en 3kg eraf waarvan anderhalf terug is wat ik dus hou op vocht, vooral omdat dit eerste week van me nakuur was.
denk ook dat je met lange kuren nogsteeds groeit maar dat het alleen kwaliteit is en niet zoals de eerste paar weken vocht.
ben laatste 10weken 2,5kg gegaind. het gaat niet zo snel als eerste 6 weken op de weegschaal maar het is zeker niet voor niks.
kwaliteitsspier bouwen kost nou eenmaal tijd en 6 weken is gewoon te kort.
Heb je ervaring met korte kuren?

kortste kuur was 8 weken 500mg test en 200mg tren pw. was eerste keer tren maar na 6 weken gestopt met de tren...resultaat mog er best zijn maar vasthouden zo goed als niet.

kortste kuur was 8 weken 500mg test en 200mg tren pw. was eerste keer tren maar na 6 weken gestopt met de tren...resultaat mog er best zijn maar vasthouden zo goed als niet.
Kijkkk hier hebben we wat aan. Nu hoor ik ook graag van anderen wat hun ervaring is met korte kuren. Het zou trouwens ook kunnen dat het per middel verschilt hoe goed de gains zijn vast te houden bij korte kuren.

Ik heb anderhalf jaar terug bijna een half jaar gekuurd. Van de kwaliteitswinst in de latere weken heb ik niets gemerkt, ik was alleen simpelweg een extra drie maanden huge. Wat ik wel kan bevestigen is dat het herstel zwaar was; drie maanden na mijn kuur zat ik met een torenhoge e2 waarde waardoor ik in no time moddervet werd. Dikke vetplooien groeiden bij m'n oksels en zij, iets wat ik nog nooit eerder had gehad. Een jaar later met vergelijkbare doseringen gekuurd, maar toen 6 weken en met korte esters, en toen had ik een kleine twee maanden na de laatste inject al bloedwaarden die velen als 'hersteld' zullen tellen. Ook geen last van een rebound. Go figure.

Ik heb anderhalf jaar terug bijna een half jaar gekuurd. Van de kwaliteitswinst in de latere weken heb ik niets gemerkt, ik was alleen simpelweg een extra drie maanden huge. Wat ik wel kan bevestigen is dat het herstel zwaar was; drie maanden na mijn kuur zat ik met een torenhoge e2 waarde waardoor ik in no time moddervet werd. Dikke vetplooien groeiden bij m'n oksels en zij, iets wat ik nog nooit eerder had gehad. Een jaar later met vergelijkbare doseringen gekuurd, maar toen 6 weken en met korte esters, en toen had ik een kleine twee maanden na de laatste inject al bloedwaarden die velen als 'hersteld' zullen tellen. Ook geen last van een rebound. Go figure.
En hoe zat het met het behouden van de kilo's in beide gevallen? ;)

En hoe zat het met het behouden van de kilo's in beide gevallen? ;)
In de PCT van beide cycles piste ik 3 kilo glycogeen, water en spieren uit. Na de korte kuur bleef m'n lichaamsgewicht stabiel, en na de lange kuur groeide m'n taille post PCT een tijdje met een centimeter per week. Ik kon wel janken. Lol.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 14:29 ----------

Bloedwaarden na beide cycles voor de geïnteresseerden;

13 weken na de lange cycle, 3 weken post PCT; PCT 4 weken aromasin en 8 weken (geloof ik) nolva.
LH 6.4 IU/l 1-10
FSH 1.4 IU/l 1-10
Oestradiol 0.20 nmol/l 0.03-0.16
Prolactine 0.31 IU/l 0.00-0.40
Testosteron 11.4 nmol/l 10-55
Vrij Testosteron 465.0 pmol/l 175.0-700.0
7 weken na de korte cycle, 3 weken post PCT; PCT 10 dagen aromasin en 4 weken nolva
LH 8 U/l 2-9
FSH 2 U/l 2-12
Oestradiol 122 pmol/l 50-220
Testosteron 13.2 nmol/l 7.6-31.4
Vrij Testosteron 359.0 pmol/l 174-672

Geen hmg na zo'n lange kuur?
Geen power pct?
Logisch dan dat herstel k*t gaat bro;)
Half jaar is echt lang.

Geen hmg na zo'n lange kuur?
Geen power pct?
Logisch dan dat herstel k*t gaat bro;)
Half jaar is echt lang.

Doen die wat met die extreme oestrogeenwaarde? Ik ben geen expert namelijk. Met mijn testosterone was niets mis zoals je kunt zien; ik had ook geen issues met massaverlies, mental drive of m'n libido. Ik werd alleen gewoon een vieze vetz*k :D. Twee maanden nakuren na 23 weken on lijkt me toch voldoende.

Ik bump deze nog maar even subtiel... :)

Terug
Naar boven