AndroidHealthClinic

Het WK 2006 topic!

Ik zeg nu niet dat Nederland wereldkampioen gaat worden, want daarvoor komen we (vooral in de breedte) toch echt tekort. Maar wat we zeker niet moeten doen, is dit portugees elftal zo ophemelen. Schakel je Deco uit dan heb je de wedtrijd al half gewonnen. C. Ronaldo is een mooie voetballer met 0 rendement, en Figo heeft het niet meer.

In oranje tank naar Duitsland
22 juni 2006, 14:17
Door: Jeroen Kuiper
Vrijdag gaan Wim Holsappel en Willem Alkema proberen om met een oranje tank Duitsland binnen te rijden. Hiermee willen ze protesteren tegen de in hun ogen onsmakelijke Wehrmacht-helmen. Deze zijn door de KNVB uit de stadions geweerd.
Zanger en theatermaker Wim Holsappel licht de reden voor deze opmerkelijke actie toe. "Die helmpjes zijn zo smakeloos dat we vonden dat we dat moesten overtreffen." Ook oud-international Willy van de Kerkhof rijdt mee.

De route gaat via de A12 richting Duitsland. Eenmaal in Duitsland aangekomen, willen Holsappel en Alkema richting het trainingskamp van Oranje in Hinterzarten. "Doel is het trainingskamp van de Nederlandse voetballers in het Zuid-Duitse Hinterzarten. We willen hem inbrengen om het zwakke middenveld te versterken", aldus de kunstenaars

Haha, wat een actie!

Tjechie naar huis, daar gaat mijn WK-poule. Had ze in de halve finale staan.

pat21 zei:
maar je had er toch geen verstand van Eric dus zo'n schande is het niet

:D

WK 1998 : 14 van 16 landen in de tweede ronde goed
7 van de 8 kwartfinalisten goed
4 van 4 halve finalisten goed
2 finalisten goed

Topscorer (Suker) goed.

Winst 550 gulden.

We houden het maar op beginnersgeluk dan, ook al won ik bij diverse EK-spelen en WK-spelen daarvoor ook regelmatig kleinere prijzen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
Dit is mijn blik in de toekomst:

Speelschema Achtste finale
49 24-06-2006 om 17:00 uur --- Duitsland - Engeland
50 24-06-2006 om 21:00 uur --- Argentinie - Portugal
51 25-06-2006 om 17:00 uur --- Zweden - Polen
52 25-06-2006 om 21:00 uur --- Mexico - Nederland
53 26-06-2006 om 17:00 uur --- Czechie - Croatie
54 26-06-2006 om 21:00 uur --- Frankrijk - Oekraine
55 27-06-2006 om 17:00 uur --- Brazilie - Italie
56 27-06-2006 om 21:00 uur --- Spanje - Korea

Speelschema Kwart finale
57 30-06-2006 om 17:00 uur --- Engeland - Argentinie
58 30-06-2006 om 21:00 uur --- Czechie - Frankrijk
59 01-07-2006 om 17:00 uur --- Zweden - Nederland
60 01-07-2006 om 21:00 uur --- Brazilie - Spanje

Speelschema Halve Finale
61 04-07-2006 om 21:00 uur --- Argentinie - Czechie
62 05-07-2006 om 21:00 uur --- Nederland - Brazilie

Speelschema 3e plaats
63 08-07-2006 om 21:00 uur --- Czechie - Nederland

Speelschema Finale
64 09-07-2006 om 20:00 uur --- Argentinie - Brazilie

Brazilie winnaar WK 2006
Je bent niet de enige die ze in de halve finale had ingedeeld. :o

Bro, je hebt voorlopig nog maar 2 ploegen op de juiste plek in de 1/8e finale :D

Ze begonnen zo goed, maar Koller is toch duidelijk nodig bij Tjechie.

EricR zei:
Ze begonnen zo goed, maar Koller is toch duidelijk nodig bij Tjechie.

Ik had Ghana als eerste in de poule door laten gaan met 6 punten, Italie tweede met 5, gevolgd door Tsjechië en de VS, Helaas dat Italië vandaag gewonnen heeft, ipv gelijk heeft gespeeld anders had ik alles goed gehad in die poule, Maar Ghana gaat mij sowieso veel punten opleveren...Ik wil Brazilië daar no wel eens van zien winnen

Centaur zei:
Beetje jammer dat een team valt of staat door één man.

Argentinie won er in 1986 een WK mee.

Wat dat betreft is dat dit WK dan weer de kracht van o.a. Nederland of een Duitsland, brede selectie waarbij het team en niet de sterren voorop staat.

EricR zei:
Argentinie won er in 1986 een WK mee.

Wat dat betreft is dat dit WK dan weer de kracht van o.a. Nederland of een Duitsland, brede selectie waarbij het team en niet de sterren voorop staat.

En de zwakte van 'een frankrijk' waar de 'sterren' over elkaar lijken te struikelen. Te veel ego's is niet goed. Niet voor niets heeft Marco Seedorf, Kluivert en Davids thuis gelaten

De Franse ziekte, al jaren. Tekenend hoe vaak Frankrijk al vaak met moeite een eindronde haalt.

Ze verdienen het echt niet om verder te gaan. Slaapverwekkend voetbal. Ik zou het alleen wel een heel erg triest afscheid vinden voor Zidane (ik weet het, hij heeft het aan zichzelf te danken;) ). Ik heb nu eenmaal eenzwak voor deze in mijn ogen geniale voetballer en beste voetballer die ik ooit heb zien spelen (Cruiff, Pelé was niet uit mijn tijd en kan ik niet over oordelen en Maradonna heb ik niet echt bewust meegemaakt)

Wtf :eek:

Iemand Australie - Kroatie gezien??

Die scheidsrechter was echt te raar voor woorden zeg...

Simunic krijgt 2 keer geel, geen rood, fluitsignaal gaat, opeens krijgt Simunic geel en dan rood, NA het fluitsignaal :roflol:
En nog een paar rare en foute beslissingen

Christus wat een mong**l die scheidsrechter bij Australie - Kroatie. Een speler laten die twee keer geel krijgt en dan na het fluitsignaal nog een keer geel trekken en dus rood. Drie keer geel voor 1 speler.

Wel knap van Hiddink, wonderbaarlijke coach toch.

Iedere scheet trekken ze een kaart trouwens dit WK, stel malloten bij elkaar die arbiters.

Idd, :roflol:

Terug
Naar boven