XXL Nutrition

Het WK 2006 topic!

Ik had liever dat zowel Zwitserland als Zuid-Korea doorgingen, helaas mocht het niet zo zijn. Frankrijk speelde alweer een matige wedstrijd. Als 't op deze manier doorgaat bij de Fransen, zal Spanje meer kans maken op de kwartfinale.

boerenkool zei:
Als Brazilië 3 keer wint, heeft Australië waarschijnlijk aan een gelijkspel genoeg om door te gaan. Dus gewoon ff die Kroaten als ze wat proberen steeds naar hun eigen helft terugschoppen en klaar is Kees.

Idd, Australie lekker door! :p

Hopelijk komen de spektakelwedstrijden er nu aan!

LvH zei:
Frankrijk speelde alweer een matige wedstrijd. Als 't op deze manier doorgaat bij de Fransen, zal Spanje meer kans maken op de kwartfinale.
Ze speelden toch beduidend beter (heb slechts 2e helft gezien) als eerdere wedstrijden, en het vertrouwen is weer een beetje terug :thumbs:

Vandaag begint eindelijk de knock-out fase dus kan het WK echt van start gaan :cool:

Vandaag Duitsland -Zweden 2-1 Na verlengingen
Argentinië- Mexico 2-1

henke larsson gaat duitsland vloeren

Pronostiek al naar de vaantjes al na 12 min 2-0 voor de duitsers ontzettend snelle start van die duitsers 2x Podolski.

Die dekselse Duitsers! Sjongejonge!

Duitsland 2-0 al :(

En een rode kaart voor Zweden, maar goed met 11 tegen 11 was Duitsland ook gewoon beter.

Wat een achterlijk figuur die scheids trouwens :

24173745_1.jpg

24173746.jpg

24173746_1.jpg

:kots:

Een Braziliaan, dus het kan kloppen.

Die duitsers spelen echt mooi verfrissend voetbal, ik heb met plezier naar die eerste helft gekeken. Die scheids liet zich gewoon beïnvloeden zwakkeling!

Zeer mooie wedstijd.

Vraag me af wat Klose in Werder Bremen doet hij heeft al vaker getoont op toernooien dat hij een goeie speler is. Maar nu is hij top!

Hij wordt nu bij alle topclubs genoemd AC Milan, Man.Utd, Inter, Arsenal ...

Ik vond Zweden erg zwak. Nog steeds niet goed kunnen beoordelen hoe sterk Duitsland is. Ben benieuwd hoe ze het tegen Argentinie doen(mochten ze winnen vanavond).

Argentinië won na verlengingen maar daar hebben ze alle moeite van de wereld mee gehad gelukkig van de geniale ingevingn van Maxi Rodriguez :thumb:

Terug
Naar boven