Fitness Seller

Het WK 2006 topic!

Ronaldo eruit en Robinho erin :thumb:

Kan die Snoeks niet iets minder praten? t*ring, wat lult die vent veel.

Die Brazilianen liggen er verdient uit, nja je zag het gewoon aankomen. Op alle vlakken waren de fransen gewoon ietsjes beter. De brazilianen hebben gewoon een veel betere kern dus is het niet de sterkte van Frankrijk, maar gewoon de zwakte van dit Brazilië dat ze sneuvelen.

Ergens begin ik me te knijpen dat duitsland alsnog WK worden :(

Ik vind dit echt de slechtste WK die ik tot nu toe gezien heb.

Elk land speelt alleen maar resultaat voetbal.
Youri Mulder sloeg in de rust van BRA-FRA de spijker op de kop: de trainers verpesten het voetbal met hun negatieve tactieken, hun angstvoetbal en hun resultaat boven alles mentaliteit.

Klinsmann is een frisse uitzondering op dit WK. Die laat zijn nogal beperkte team enthousiast naar voren voetballen.

Yzord zei:
Ergens begin ik me te knijpen dat duitsland alsnog WK worden :(
Al mijn favorieten (Spanje, Argentinië, Brazilë) liggen er al uit, straks ben ik nog genoodzaakt om voor Duitsland te supporteren:D

Brazilië was een lachertje, slechtste wedstrijd van hun die IK ooit gezien heb.
Frankrijk was goed!

En trouwens, hebben Ronaldo, Ronaldinho en Kaka wel meegespeeld?

Het wordt er niet beter op, de komende wedstrijden lijken me ook niet echt hoogstaand voetbal te gaan bieden.

Frankrijk wordt wereldkampioen. Het laatste kunstje van Zidane lijkt te gaan lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles les Bleus!!!!!!!!!!!!!

Sportfood.nl zei:
Ik vind dit echt de slechtste WK die ik tot nu toe gezien heb.

Elk land speelt alleen maar resultaat voetbal.
Youri Mulder sloeg in de rust van BRA-FRA de spijker op de kop: de trainers verpesten het voetbal met hun negatieve tactieken, hun angstvoetbal en hun resultaat boven alles mentaliteit.

Klinsmann is een frisse uitzondering op dit WK. Die laat zijn nogal beperkte team enthousiast naar voren voetballen.

Komt ook grotendeels omdat Klinsmann geen goeie bank heeft, maar het klopt de trainers maken de wedstrijden kapot. Waarom startte Pareira niet met Robinho? Hij was echt bang van de fransen en dit heeft hij uit gestraald naar zijn spelers met het gekende gevolg dat ze eruit liggen.

Het boeit me eigenlijk niet meer. Maar dan inderdaad Frankrijk maar.

akiraC zei:
Brazilië was een lachertje, slechtste wedstrijd van hun die IK ooit gezien heb.
Frankrijk was goed!

En trouwens, hebben Ronaldo, Ronaldinho en Kaka wel meegespeeld?

Zeg hallo, zag je die megasprint van Ronaldo niet dan?

Naar de kleedkamer :rolleyes:

Ronaldo had slaap.

Ronaldo is niks meer. Behoorlijk dom van hem om op deze manier zijn naam te grabbel te gooien.

Als Ronny (ronaldo) niet deftig wordt aangespeeld kan hij natuurlijk niets verrichten!

Yzord zei:
Ronaldo is niks meer. Behoorlijk dom van hem om op deze manier zijn naam te grabbel te gooien.

Ik hoor al een jaar of 5 dat Ronnie niks meer is, toch scoorde hij in 4 seizoenen bij Real zo'n 100 goals en op dit WK 3 doelpunten in vijf wedstrijden waardoor hij nu op 15 WK goals staat. Hij heeft 3 WK's gespeeld dus da's geen slecht gemiddelde....maar Van Nistelrooy is zeker van wereldklasse? :rolleyes:

Ronaldo in cijfers

Voor blessure

1993 Cruzeiro 14 matchen 12 goals
1994/95 PSV 33 matchen 30 goals
1995/96 PSV 13 matchen 12 goals
1996/97 Barcelona 37 matchen 34 goals
1997/98 Internazionale 32 matchen 25 goals
1998/99 Internazionale 19 matchen 14 goals
1999/00 Internazionale 7 matchen 3 goals

Na blessure

2001/02 Internazionale 10 matchen 7 goals
2002/03 Real Madrid 31 matchen 23 goals
2003/04 Real Madrid 32 matchen 24 goals
2004/05 Real Madrid 34 matchen 21 goals
2005/06 Real Madrid 23 matchen 14 goals

Totaal

285 Matchen 219 Goals

axestream zei:
Die gasten gaan behoorlijk tekeer hier in Rotterdam. Onze vriend Socrates zal nu ook wel op straat lopen met z'n Portugese vlag. :D

Heb inderdaat met de vlag lopen zwaaien in mijn Portugal shirt met de trommels en de fluitjes... niet op straat hoor gewoon bij ons in de tuin (Portugese vereniging).... hoef niet te zeggen dat er wel de nodige alcohol naar binnen is gegaan en verbaast me niks als er over negen maanden een klein Socratesje rond loopt :D

Als Portugal wereldkampioen word (en lees als) staat er al een tatoo klaar... :D

Terug
Naar boven