Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al mijn favorieten (Spanje, Argentinië, Brazilë) liggen er al uit, straks ben ik nog genoodzaakt om voor Duitsland te supporterenYzord zei:Ergens begin ik me te knijpen dat duitsland alsnog WK worden![]()

Sportfood.nl zei:Ik vind dit echt de slechtste WK die ik tot nu toe gezien heb.
Elk land speelt alleen maar resultaat voetbal.
Youri Mulder sloeg in de rust van BRA-FRA de spijker op de kop: de trainers verpesten het voetbal met hun negatieve tactieken, hun angstvoetbal en hun resultaat boven alles mentaliteit.
Klinsmann is een frisse uitzondering op dit WK. Die laat zijn nogal beperkte team enthousiast naar voren voetballen.
akiraC zei:Brazilië was een lachertje, slechtste wedstrijd van hun die IK ooit gezien heb.
Frankrijk was goed!
En trouwens, hebben Ronaldo, Ronaldinho en Kaka wel meegespeeld?

Luukie23 zei:Frankrijk wordt wereldkampioen. Het laatste kunstje van Zidane lijkt te gaan lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles les Bleus!!!!!!!!!!!!!

Hehe inderdaad, ik heb ook een paar nette schwalbes van hem gezien.Yzord zei:Zeg hallo, zag je die megasprint van Ronaldo niet dan?
Naar de kleedkamer![]()
Yzord zei:Ronaldo is niks meer. Behoorlijk dom van hem om op deze manier zijn naam te grabbel te gooien.

axestream zei:Die gasten gaan behoorlijk tekeer hier in Rotterdam. Onze vriend Socrates zal nu ook wel op straat lopen met z'n Portugese vlag.![]()