VikingHurricane
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo Wuppie, is Broeksterwoude 18.00 uur ? Gezellig 1/2 uurtje rijden

officieel is het Wybe Zeilstra, maaaaaarrrr waar ik ook mijn naam op schrijf,doorgeef of opgeef men schrijft het altijd met een ij, in het begin zei ik daar nog weleens wat van maar naar al die jaren vindt ik het wel best,bovendien blijkt dat het heel ver in het verleden nog familie is ook. Heb zelf nog bekers ( NK of Clubkamp.) met Wybe Zijlstra erop, het is voor mij een pot nat, sterker nog vorig jaar gaf ik Lub W. mijn adres gegevns en dus als Zeilstra, maar ik las het later al op de ranglijst (Zijlstra) Dus Wulbert, het is Wybe Zeilstra !! maar doe geen moeite want je bent de eerste die het correct gaat en blijft schrijvenHij wordt wakker..
speciaal voor Wout, dan kan ie tenminste winnen
heet je nu Wiebe Zijlstra of Wybe Zeilstra of ....?

Ja, volgens mij wel, maar die wordt niet georganiseerd door de HGF, maar door de gebroeders Stegeman uit Hengelo..
Wel leuke (internationale) wedstrijd met de officiele 8 onderdelen op één dag !
Ga jij nog wedstrijden meedoen, Aiko ?

iedereen fijne kerstdagen en alvast een gezond en een powerfulllll 2009 toegewenst, ook speciaal voor onze zuiderburen

Wulbert, die wedstrijd in Dordrecht. Is het daar zo dat de onderdelen over de twee dagen uitgesmeerd zijn? Of zijn de klasses over meerdere dagen verdeeld, zodat je wel maar 1 dag bezig bent?
En de finale in Hank, moet je daarvoor kwalificeren in de eerdere wedstrijden of kan je daar gewoon voor inschrijven ongeacht eerdere prestaties?