AndroidHealthClinic

hgh + aas kuur voorstel

rob1901

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
hallo,

ik wil aan mijn 5e kuur beginnen en deze keer zou ik graag hgh er eens bij gaan gebruiken,namelijk genotropin van pfizer voor minimum 4maanden of 16weken.
de meeste zetten deze 5dagen na elkaar en dan 2dagen niet of vergis ik mij? ik zie ook vaak dat het om de dag gezet wordt? wat is nu het beste?
en best 4iu in 1x zetten? of s'morgens 2iu en voor het trainen 2iu?
reacties zijn altijd welkom.

mijn voorstel ziet er als volgt uit:
1-10w deca 400mg/w
1-12w test E 750mg/w
8-12w winny 50mg/eod

1-16w hgh 4iu/d (5/2)

1-12w provi 50mg/d
1-16w T4 50mcg-200mcg-50mcg op&afbouwen

Hgh aas

mijn voorstel ziet er als volgt uit:
1- 4w winny 50mg/eod
3-14w provi 50mg/ed
1-10w deca-durabolin>deca 400mg/w
1-12w test E 750mg/w
8-12w winny 50mg/eod

1-16w hgh 4iu/d (5/2

12-16 nolva 20mg/ed
1-16w T4 50mcg-200mcg-50mcg op&afbouwen
HGH in de ochtend 2iu/in de midag 2iu tussen 1/3 uur

Ik zou die HGH eerst 2 a 3 maanden op zichzelf gebruiken, dan heb je er echt profijt van wanneer je die kuur doet met hgh.

hij wil maar 16 wk hgh gebruiken, dan meteen mee laten lopen, als je jear on doet dan eventueel wel

geen nakuur Rob? en jack beter HGH wat doortrekken na je nakuur om je gewonnen massa beter vast te houden...

Heey bro.

Start met je handel,buiten de HGH.
Na je winny direkt je HGH erin. HGH zal zorgen voor verhoging van je IGF,dat doet 17aa ook.
Zonde om de igf verhoging samen met die van je winny te laten lopen. Ik zou eerst je winny opmaken,dag later met je igf starten,spaart je zo maar 4 weken uit.
Tuurlijk heeft HGH niet alleen effect op je IGF,maar 70% wel.

• Topic Starter Topic Starter
@krieltje

ik was toch aan het denken om de winny eruit te laten en te gaan gebruiken in mijn zomerkuur.
ik wou in week3 met mijn hgh beginnen zodat de test wat ingewerkt is. had het gelezen op een forum.
dan loopt de hgh min.4weken door na mijn kuur.
als de hgh goed meevalt en als het budget het toelaat wil ik de hgh gerust langer doortrekken.

@aleyezonme
jawel ga een nakuur gebruiken, wel geen nolvadex meer voor mij. heb clomid,hcg en eventueel arimidex

Hgh

geen nakuur Rob? en jack beter HGH wat doortrekken na je nakuur om je gewonnen massa beter vast te houden...
OK tanks bro.
Maar het was een voorstel voor Rob. :)

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

@krieltje

ik was toch aan het denken om de winny eruit te laten en te gaan gebruiken in mijn zomerkuur.
ik wou in week3 met mijn hgh beginnen zodat de test wat ingewerkt is. had het gelezen op een forum.
dan loopt de hgh min.4weken door na mijn kuur.
als de hgh goed meevalt en als het budget het toelaat wil ik de hgh gerust langer doortrekken.

@aleyezonme
jawel ga een nakuur gebruiken, wel geen nolvadex meer voor mij. heb clomid,hcg en eventueel arimidex

Gebruik nolva of aromasin
IK zou geen clomid gebruiken als ik jou was.

Overgens GEEN nolva tijdens hgh,OF CLOMID OF AROMASIN

Terug
Naar boven