MuscleMeat

HGH + AAS kuur

Br0

fear me!
Elite Member
Waardering
7
Beste medeforumverslaafden,

Een van vriend mij is van plan om na jaren lang training en aas gebruik eens hgh te gaan gebruiken. Hij is 34 jaar kuurt al zo'n 8 jaar, meestal 2 kuurtjes per jaar. Hij gaat bewust geen insuline gebruiken, dit zal hij compenseren met de tips in de faq. En natuurlijk een strakke eetschema, die zal ik dan later ook posten in de bijhorende sectie. Dus voor hij ernaan begint had ik graag jullie mening gehoord.

Dit was zijn voorstel:

HGH: 20 weken

Week 1 - week 8: 5iu 7/7
Week 9 - week 20: 5iu 5/7

AAS: 12 weken

Week 1 - week 12 : 750 mg testo e
week 1 - week 10 : 500 mg tren e

Er komt eventueel een frontload en/of een kickstart.

Hier is er hier niet helemaal aan uit, dus alle voorstellen zijn welkom!

PCT :

Vanaf week 7 beginnen met pregnyl (HCG) en dit tot week 12:

2 weken na laaste testo shot:

week 1 - week 2 : 40 mg nolvadex
week 3 - week 5 : 20 mg nolvadex

Alle tips en voorstellen zijn welkom!

Br0

Ik zou de aas er wel pas bij doen nadat je 4-5 weken op hgh zit.

• Topic Starter Topic Starter
Hij was dat ook van plan, om ergens zo tussenin zijn aas kuur te beginnen. Wat betreft de dosissen is dat ok? Genoeg aas? Genoeg hgh? Is 20 weken lang genoeg?

Br0

20 weken is het minimum.
5 iu voor spiergroei is het minimum.

AAS kuurschema is wat persoonlijker.

Ik zou persoonlijk ook de sth kuur wat langer doortrekken. 5iu moet je wel wat van merken hoor. Ken lui die op 5iu fantastisch eruit zien.

ik had eerst ook op 5 iu wel nette resultaten, vooral mooiere ronding in spieren etc.

5iu zonder slin...is dat niet net te weinig voor massa? zou eerder rond de 7-8 zitten, maar of dat betaalbaar is:D...

Als je kijkt hoe heftig of hoe zwak sommigen op STH reageren, kun je denk niks zeggen over die 5 mcg.. Hoop iig dat het genoeg is voor je! $$$ :D

Hij bedoeld dat het per persoon verschilt

Bijv DBC01 z'n grens was 3 iu geloof ik? daarboven werd het hem te veel.
Ik heb met 10 iu nog een gevoel dat ik ik wel meer aan kan.

Ah ok thx :)

Mag ik er van uit gaan dat deze kuur ok is? Of zeggen jullie dat insuline (eventueel icm igf1) echt wel noodzakelijk is? Hou wel in het achterhoofd dat hij nog maagd is op het gebied van HGH/insuline/igf1 shizzle.

Ik zou eerst anders keer losse igf-1 en insuline run doen.
kijken hoe het los bevalt beiden.

En daarna keer hgh pakken

Ik ben van het principe als je iets doet, doe het vaneerste keer goed, dus alles in één keer hgh/igf1/insuline

Igf1 dan mss op 50 max 80 mcg per dag beginnen gedurende 4 weken, en erna 4 weken insuline op 4 iu PWO.

Wat denk je?

grt

Br0

4 iu insuline doet niet veel.
Begin met 4 iu en bouw op naar 8-10.

Hij bedoeld dat het per persoon verschilt

Bijv DBC01 z'n grens was 3 iu geloof ik? daarboven werd het hem te veel.
Ik heb met 10 iu nog een gevoel dat ik ik wel meer aan kan.

Ik had bij 20iu ook het gevoel dat ik makkelijk het dubbele aan zou kunnen maar helaas kon mn portemonnee dat niet aan.:(

Ja, maar testo, je snapt toch wel dat we jou liever niet als vergelijkingsmateriaal gebruiken? ;)

Terug
Naar boven