MuscleMeat

hgh echt of nep

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beste bb-ers

ik heb in deze sectie al eens eerder deze hgh voorbij zien komen maar
kon er niet wijs uit worden of hij nu echt of nep is ..werd verwezen naar
een engels-talige forum daar wisten ze het ook niet met 100%
dus mij vraag aan jullie is het echt of toch nep ????

...hygetropin ...200.iu kit .. 25 vial x8 iu
batch no..20100409
date ..20100401
exp.date 2010.03

groet

DSCN0091.jpg

Weet niet of het real is, maar waarom zou je hgh willen wat over datum is

De exp date wordt altijd wat ingekort.
Dit staat erop zodat men na de datum niet meer aansprakelijk kan gehouden worden voor een slechte werking.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Dit staat erop zodat men na de datum niet meer aansprakelijk kan gehouden worden voor een slechte werking of compicaties door een vervallen product.

dffd

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Dit staat erop zodat men na de datum niet meer aansprakelijk kan gehouden worden voor een slechte werking.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

???raar ik kan men eigen bericht niet meer aanpassen.

dffd

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

???raar ik kan men eigen bericht niet meer aanpassen.

Kan niet in de echt of nep sectie.
mijn fout de exp..date is .....2012 ..

maar nu weet ik nog niet of het echt is ??

is er iemand die deze hgh kent ????

Vage foto maat.

En waarom kan dit niet in deze sectie?

• Topic Starter Topic Starter

dffd

Kan niet in de echt of nep sectie.

Vage foto maat.

gaat er nu aub iemand reageren of ze echt zijn of niet of

misschien weten de experts het niet graag een reactie ?

Vroeger was hyge de meest betrouwbare HGH die je kon vinden.
Ze werden om die reden ook graag nagemaakt nadien.
Ik vind het link om ze te kopen vandaag.

Grtn.

heb nog even wat zitten zoeken in deze sectie dit is wat ik tegenkwam ...

di.17 nov. 2009..door ..amenra.. pag.6 . deze hygetropin is identiek aan
de mijne ...

za .28 febr. 2009 . door..juggernaut ..pagina 13 . ook deze is identiek aan
de mijne zij het dat deze dopjes blauw zijn ..

hier word ook getwijfeld of het echt of nep is ... als niemand reageerd mag
er van mij wel een slotje op want dan heb ik er niks aan kunnen we verder
met voetbal kijken

Je schreeuwt wel moord en brand, maar maak eerst maar eens een scherpe foto en je moet die nylonkous voor die lens weg halen....

Je schreeuwt wel moord en brand, maar maak eerst maar eens een scherpe foto en je moet die nylonkous voor die lens weg halen....

nee hoor toen ik de topic plaatste stonden er 3 foto.s dat er nu kruisjes staan kan ik niks aan doen ???

maar lees aub mijn verwijzing naar de eerdere topics die hgh van hygetropin is identiek aan de mijne ?? kunnen jullie daar je expertise over laten horen ?

anders probeer ik wel nieuwe foto.s te maken als jullie dat willen hoor

groet

nee hoor toen ik de topic plaatste stonden er 3 foto.s dat er nu kruisjes staan kan ik niks aan doen ???

maar lees aub mijn verwijzing naar de eerdere topics die hgh van hygetropin is identiek aan de mijne ?? kunnen jullie daar je expertise over laten horen ?

anders probeer ik wel nieuwe foto.s te maken als jullie dat willen hoor

groet
???

Jij wil dat wij een verpakking beoordelen op echtheid, dan behoor je duidelijke foto's te plaatsen. nu kan niemand er iets van lezen.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?

Terug
Naar boven