MuscleMeat

HGH Hypo's

Ano_68753

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
112kg
Vetpercentage
6%
Heey dbb'ers,

Ik zit nu een paar weken aan norditropin zet elke ochtend 3 tot 4 IU op lege maag. Maar na een paar uur voel ik een soort hypo gevoel aankomen, meestal eet ik dan uit paniek veel koolhydraten waardoor het lijkt alsof mn lichaam niet genoeg insuline aanmaakt om het te verwerken. Ben hele dagen duizelig/moe/ hoofdpijn kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is ???????

peace

Dat je moe wordt is normaal bij hgh gebruik.
Heb je je suiker al eens gemeten als je je "hypo" voelt aankomen?

• Topic Starter Topic Starter
moe worden vind ik nog niet zo erg maar ben zo duizelig dat ik niet eens fatsoenlijk kan trainen . nee nog nooit gemeten

heb nederlandse gewoon uit de apotheek. Weet wel zeker dat glucose veelste hoog is krijg direct hoofdpijn na veel carbs

Na je injectie alleen een bord Brinta met een banaan zou het dit moeten verhelpen. Niet te lang mee wachten, zou het meteen na de injectie eten.

Theorie van niet rond de injectie eten, of koolhydraten is achterhaald trouwens. Het is zelfs goed meteen te eten.

heb een collega en zn zoon krijgt die voorgeschreven maar gebruikt ze niet betaal alleen zn eigen risico en heb elke maand 4 pennen haha :d carbs tijdens injectie maken het nog erger

Vreemd, toch even eens je insuline en suiker laten meten denk ik.

Gebruik je ook test erbij? Dat is zeker aan te raden.

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

heb een collega en zn zoon krijgt die voorgeschreven maar gebruikt ze niet betaal alleen zn eigen risico en heb elke maand 4 pennen haha :d carbs tijdens injectie maken het nog erger

Zijn zoon gebruikt ze niet? :p Hoop niet dat hij een dwerg blijft dan.

Hou je vocht vast? Klachten kunnen ook lichte vorm van chronische hyperventilatie zijn, veroorzaakt door bijvoorbeeld vocht.

zn zoon is al 160/165cm net als de rest van de familie en zal niet veel groter worden met die hgh vandaar dat die ze niet gebruik. Ja zit aan 500 sust 250 test e . Hou weinig vocht vast dus denk niet dat het daar aan ligt . Zal straks is langs de apotheek gaan voor zn glucosemeter

Begint het met extreem zweten? Ik zie dat niet terug in je pos, dit is bij een hypo vaak extremer als bij eventuele hyperven

nee word gewoon heel duizelig en kan me niet goed concentreren. heb nu vandaag geen hgh gezet en voel me nog steeds duizelig

Ik heb deze bijwerkingen eens gehad van goedkope bluetops.... nadien nooit meer gebruikt rommel!

heb eens 10iu in een keer gezet. Ik voelde mij opeens heel erg ziek en duizelig.
Ik ging op mijn bed liggen en ik kreeg moeite met ademen. Mijn lippen werden blauw !
Mijn moeder is verpleegster en ging de ambulance bellen, na enkele minuten werd het beter,
maar ik heb mij die dag nog behoorlijk slecht gevoeld.
Waren bluetops van golden gear.
Stelletje criminelen die gasten met hun fake brol

Na je injectie alleen een bord Brinta met een banaan zou het dit moeten verhelpen. Niet te lang mee wachten, zou het meteen na de injectie eten.

Theorie van niet rond de injectie eten, of koolhydraten is achterhaald trouwens. Het is zelfs goed meteen te eten.

Geldt dit ook voor GHRP2?

Terug
Naar boven