MuscleMeat

Hgh kant en klaar

Is GH dan niet veel te duur voor wat het doet en je ervoor terug krijgt?
Dat is aan een ieder om zelf te bepalen.
Als je het geld kan missen en er voor over hebt, vind ik het zelf zeker waard maar kan het net zo makkelijk laten liggen als het financieel niet echt te verantwoorden was.

• Like
Waarderingen: Boca
  • Like
  • Topic Starter Topic Starter
Het is prijzig daarom mn vraag of je echt vooruitgang boekt als je hoger gaat dan 2iu pd.
Dan lees ik wel insuline, t3 er allemaal bij maar uiteindelijk ben je met alle a.s. erbij wel heel veel aan het instoppen. En insuline lijkt mij niet veilig, of je moet heel zeker zijn met wat je aan het doen ben.

Je hebt je zo te zien bijzonder slecht ingelezen voordat je begonnen bent, slim.

Het is prijzig daarom mn vraag of je echt vooruitgang boekt als je hoger gaat dan 2iu pd.
Dan lees ik wel insuline, t3 er allemaal bij maar uiteindelijk ben je met alle a.s. erbij wel heel veel aan het instoppen. En insuline lijkt mij niet veilig, of je moet heel zeker zijn met wat je aan het doen ben.
Cutten kan ook met T3, cafeïne tab, EYC etc. Dan hou je meer geld over voor de momenteel duurdere perfect whey :hahaha:

• Like
Scherpe reactie 🙂

Laten jullie na injecteren het naaldje er wat langer inzitten? Heb het idee dat wanneer je hem er meteen uittrekt je wat vloeistof aan het verspillen ben.

Generieke HGH word meestal als gedroogvriesde poeder verkocht die je nog zelf moet mengen.

Bij farmaceutische HGH kan al kant en klaar al in de spuit zitten... maar... er is ook namaak in omloop.

Ga er t3 bijvoegen. 25 mcg en opbouwend naar 50 mcg. Eerste keer t3 wil het niet meteen te hoog doen.

Terug
Naar boven