Fitness Seller

HGH only kuur

HGH zonder testosteron => NEE , gewoon nee. Lees gegronde medische studies met een betrouwbare afkomst inplaats van de kuurlog van een uit de wereld geplukte onbekende.
HGH op 4iu om nieuwe spiercellen aan te maken ? Succes.
Hgh op 4iu dient meer voor de synergetische werking met als basis AAS. ;)

Je hebt een verkeerd beeld van hgh (zoals veel mensen hebben).

• Topic Starter Topic Starter
HGH zonder testosteron => NEE , gewoon nee. Lees gegronde medische studies met een betrouwbare afkomst inplaats van de kuurlog van een uit de wereld geplukte onbekende.
HGH op 4iu om nieuwe spiercellen aan te maken ? Succes.
Hgh op 4iu dient meer voor de synergetische werking met als basis AAS. ;)

Je hebt een verkeerd beeld van hgh (zoals veel mensen hebben).

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik wil Test gaan gebruiken na 4 maanden. Lijkt me namelijk niet verstandig om 6 maanden lang Test te gebruiken. Ik wil het doen na 4 maanden. Ik zou ook graag willen weten waar ik het terug kan lezen.

Oké, mij ervaring met HGH: droger worden op hgh zonder echt te gaan cutten gaat prima tot op zekere hoogte. Na 12 weken ben ik toch echt aas gaan toevoegen omdat ik niet wil gaan cutten met lagere test levels door de hgh.

Cutten icm hgh + aas is super, ik was zeer tevreden met het resultaat. Me bankrekening een stuk minder, ik wilde namelijk helemaal niet stoppen na 6 maanden, dan begint de fun net. Gevolg is wel dat ik al ruimschoots over het bedrag heen ben gegaan als wat jij noemt..

Oké, mij ervaring met HGH: droger worden op hgh zonder echt te gaan cutten gaat prima tot op zekere hoogte. Na 12 weken ben ik toch echt aas gaan toevoegen omdat ik niet wil gaan cutten met lagere test levels door de hgh.

Cutten icm hgh + aas is super, ik was zeer tevreden met het resultaat. Me bankrekening een stuk minder, ik wilde namelijk helemaal niet stoppen na 6 maanden, dan begint de fun net. Gevolg is wel dat ik al ruimschoots over het bedrag heen ben gegaan als wat jij noemt..

Bedankt voor je reactie. Misschien dat ik ook over 12 weken met Test ga beginnen. Wat heb jij na 12 weken precies gebruikt?

Bold, test, mast, Tren, T3

Begon met Bold en test, later Tren ace toegevoegd en als laatste mast. T3 vanaf aanvang kuur.

HGH only van een ondergronds lab op 4iu? Wow. Weggegooid geld. Succes!

Een korte samenvatting van wat er allemaal mis is met dit voorstel:
- Je gaat niet naar illegale middelen grijpen als je niet eens zelf een voedingsschema samen kan stellen.
- Je wilt nieuwe spiercellen. En dan? Zonder AAS gaat daar niet zoveel mee gebeuren.
- Je neemt geen HGH zonder AAS, net zoals je geen T3 neemt zonder AAS. Of zoals je geen insuline neemt zonder HGH.
- Je gaat NIET pas na 4 maanden resultaat zien. Dan heb je gewoon kut HGH. Ik hoef geen discussies hierover. Nogmaals, dan heb je kut HGH.
- Als je alleen maar vet kwijt wilt raken ga je op een dieet.
- Als je niet breder wilt worden blijf je van AAS en HGH af.

Als je echt bij je standpunt blijft, en je wilt echt alleen maar HGH gebruiken, ga dan op z'n minst voor pharma HGH. En zelfs dan is het nog steeds zonde van je geld om het zonder AAS te doen.

Laatst bewerkt:
Een korte samenvatting van wat er allemaal mis is met dit voorstel:
- Je gaat niet naar illegale middelen grijpen als je niet eens zelf een voedingsschema samen kan stellen.
- Je wilt nieuwe spiercellen. En dan? Zonder AAS gaat daar niet zoveel mee gebeuren.
- Je neemt geen HGH zonder AAS, net zoals je geen T3 neemt zonder AAS. Of zoals je geen insuline neemt zonder HGH.
- Je gaat NIET pas na 4 maanden resultaat zien. Dan heb je gewoon kut HGH. Ik hoef geen discussies hierover. Nogmaals, dan heb je kut HGH.
- Als je alleen maar vet kwijt wilt raken ga je op een dieet.
- Als je niet breder wilt worden blijf je van AAS en HGH af.

Als je echt bij je standpunt blijft, en je wilt echt alleen maar HGH gebruiken, ga dan op z'n minst voor pharma HGH. En zelfs dan is het nog steeds zonde van je geld om het zonder AAS te doen.

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik ben om, ik ga Test erbij gebruiken. Ik wil Test-E gebruiken, zo hoef ik 1 keer per week te injecteren. Lijkt dit je een goed idee? Of zou ik er ook Mast bij gebruiken.

Iets van 14 weken ofzo, toen paar weken off en weer begonnen met volgende kuur (ik ging "off" om wat prive redenen, normaliter zou je beter kunnen cruisen op 250mg test oid).

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik ben om, ik ga Test erbij gebruiken. Ik wil Test-E gebruiken, zo hoef ik 1 keer per week te injecteren. Lijkt dit je een goed idee? Of zou ik er ook Mast bij gebruiken.

Graag gedaan!

Als we het over cijfers gaan hebben zou ik gaan voor:
500mg test e
400mg mast e
4iu / 5iu HGH

Let op: ik weet niet wat je kuurverleden is ;-) Normaal doe ik m'n test niet zo hoog, maar vanwege de synergie met HGH en ook zeker de masteron is het een iets ander verhaal.

Graag gedaan!

Als we het over cijfers gaan hebben zou ik gaan voor:
500mg test e
400mg mast e
4iu / 5iu HGH

Let op: ik weet niet wat je kuurverleden is ;-) Normaal doe ik m'n test niet zo hoog, maar vanwege de synergie met HGH en ook zeker de masteron is het een iets ander verhaal.

Hoi Biomek,

Wederom bedankt. Hoeveel weken moet ik deze kuur aanhouden, want mijn langste kuur was 12 weken.

Wat raad je aan voor nakuur?

Hoi Biomek,

Wederom bedankt. Hoeveel weken moet ik deze kuur aanhouden, want mijn langste kuur was 12 weken.

Wat raad je aan voor nakuur?

Net zolang als je je HGH wilt nemen ;-)

Nakuur zoals gewoonlijk, 2 weken na je laatste injectie nolva en/of clomid.

Van HGH hou je in het begin vocht vast. Van testosteron ook.

Aangezien je wilt cutten, en dus een kcal tekort moet creeeren, denk ik dat het wel mee zal vallen. Zeker met masteron erbij.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven