MuscleMeat

hgh probleem?

bouvier

Cool Novice
Waardering
1
Hallo, ben bezig met een kuur, eerst begonnen met testo e daarna boldenone toegevoegd en nu ook sinds 2 weken hgh.
Alles ging goed tot ik begon met hgh, zweten, slecht slapen , druk op de borst en kortademig. Hgh neem ik 4iu 5onn/2off.
Zou dit een allergische reactie kunnen zijn of moet ik mss 2iu nemen want mijn handen slapen en hou veel vocht vast.

Niks aan de hand misschien wat gevoelig ervoor. Ben blij dat je wat merkt weet je iig dat je goede hebt

• Topic Starter Topic Starter
Begint met een h 200iu. De com.cn versie.

Heb je rustig opgebouwt naar 4 iu of gelijk met 4 begonnen?

Wat is je bloeddruk (dat hangt samen met vocht vasthouden)

Begint met een h 200iu. De com.cn versie.

Ok, wel wat over gehoord maar zelf geen ervaring mee dus kan er weinig over zeggen.

Kijk wat zeg ik dan weet je dat je goede hebt ;)

Maar het klopt helaas wel voel je niks dan is het ook niks

2 Manieren om te bepalen of je 'goeie' hebt en dat is of je koopt HG spul uit de apotheek of je laat je UG zooi testen, je gaat daarbij iig niet af op de sides is naar mijn mening een onbetrouwbare indicator.
Mijn ervaring met UG HGH is dat het vaak of ondergedoseerd is of helemaal geen werkzame stof bevat, gewoon rotzooi dus een enkele uitzondering daargelaten.

Kijk wat zeg ik dan weet je dat je goede hebt ;)

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 20:58 ----------

Maar het klopt helaas wel voel je niks dan is het ook niks

Als je tren injecteert kun je ook gaan zweten, betekend niet dat het goede hgh is.

In Engeland doen ze aftershave door de aas zodat het prikt als je het injecteert. Ze verwachten van aas namelijk dat een pijnlijke injectie gelijk staat aan goed spul.

Niet lullig bedoeld hoor maar t feit dat hij wat voelt kan op hgh duiden maar net zo goed op troep die je niet in je wilt hebben.

Als je tren injecteert kun je ook gaan zweten, betekend niet dat het goede hgh is.

In Engeland doen ze aftershave door de aas zodat het prikt als je het injecteert. Ze verwachten van aas namelijk dat een pijnlijke injectie gelijk staat aan goed spul.

Niet lullig bedoeld hoor maar t feit dat hij wat voelt kan op hgh duiden maar net zo goed op troep die je niet in je wilt hebben.

Ik snap je punt dat van die aftershave had ik nog niet gehoord wel sneaky

Ok, wel wat over gehoord maar zelf geen ervaring mee dus kan er weinig over zeggen.

2 Manieren om te bepalen of je 'goeie' hebt en dat is of je koopt HG spul uit de apotheek of je laat je UG zooi testen, je gaat daarbij iig niet af op de sides is naar mijn mening een onbetrouwbare indicator.
Mijn ervaring met UG HGH is dat het vaak of ondergedoseerd is of helemaal geen werkzame stof bevat, gewoon rotzooi dus een enkele uitzondering daargelaten.

ik zal je vertellen als je goede hgh hebt, je duidelijk reultaat ziet. De com.cn is (naar mijn mening, en ik heb er al veel verschillende gehad ) bij far the best

ik zal je vertellen als je goede hgh hebt, je duidelijk reultaat ziet. De com.cn is (naar mijn mening, en ik heb er al veel verschillende gehad ) bij far the best

Zeker waar, alleen duurt het met HGH een tijdje voor je resultaat ziet.
Wel vaker gehoord dat die com.cn goed moet zijn maar ik hou het toch bij het apotheekspul.

Ik hield ook zoveel vocht vast. Nu ik minder neem gaat dat wel weer beter. Ik heb niet netjes opgehoogd en was gelijk met 5iu 5/7 dagen begonnen. Dat vocht vasthouden is niet van kuren want ik neem maar 150mg test. Hebben meer mensen naast vocht in handen ook een vochtkop? Het enige wat ik de schuld kan geven is mijn hgh. (zelfde als TS en David12 als ik het zo lees) Ik heb nog niks getest (ben dat nog wel van plan)

Ik had mijn bloeddruk gemeten en ik heb op recept bloeddruk pillen en die zijn op dit moment hard nodig.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ben direct begonnen met 4iu ja, ga nu een paar dagen geen hgh nemen en dan terug beginnen met 2 iu elke dag.
En bloeddruk moet ik ook eens meten ja.

Ik hield ook zoveel vocht vast. Nu ik minder neem gaat dat wel weer beter. Ik heb niet netjes opgehoogd en was gelijk met 5iu 5/7 dagen begonnen. Dat vocht vasthouden is niet van kuren want ik neem maar 150mg test. Hebben meer mensen naast vocht in handen ook een vochtkop? Het enige wat ik de schuld kan geven is mijn hgh. (zelfde als TS en David12 als ik het zo lees) Ik heb nog niks getest (ben dat nog wel van plan)

Ik had mijn bloeddruk gemeten en ik heb op recept bloeddruk pillen en die zijn op dit moment hard nodig.

Ik heb dezelfde bijwerkingen

Terug
Naar boven