XXL Nutrition

HGH stijve handen

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Hey bro's,

Zit nu een tijdje met een probleem betreft de stijfheid in mijn handen van de GH.
Overdag boeit het me niet maar snachts voelt het pijnlijk en houd het mij telkens weer wakker.

Zit tevens ook aan de Tren , dus verhoogde bloeddruk kan ook een mede oorzaak zijn waarschijnlijk.

Ben benieuwd welke meds de pro's nemen op 15-20+ IU.

PS: Zit op 5 IU ED

5is is al best veel als je net aan de HGH begint hoor.
Die sides heb je wel vaker op HGH. Komt door het vocht. Knelt alles af.
Trekt vanzelf wel weg...
Hoeveel ben je al aangekomen sinds wanneer? (sind hgh)

• Topic Starter Topic Starter
5is is al best veel als je net aan de HGH begint hoor.
Die sides heb je wel vaker op HGH. Komt door het vocht. Knelt alles af.
Trekt vanzelf wel weg...
Hoeveel ben je al aangekomen sinds wanneer? (sind hgh)

Ja kweet dat het weg trekt maar denkd at het een poos duurt icm tren.
Lastig te oordelen sinds ik insuline er naast zet en tren lol.
Denk overral wel rond de 12+ incl vet gains van insuline.

ik heb ook op 5iu 1000test 11kilo in 7weken.en zoals sniezel zegt! ik heb die pijn van jou tot in mijn onderarm zo goed of hele dag door:)

En dan beweren mensen nog steeds dat je HGH een half jaar moet nemen eerder je een effect merkt :rolleyes:

Dat heeft toch te maken met dat vanaf 2 maanden nieuwe spiercellen aangemaakt worden? Dat is toch geen broodje aap?

helaas-broodje-aap.jpg

Ontopic; verhoogd igf zorgt sowieso ook al direct voor extra spiergroei. En een verhoogd igf heb je direct al

Is idd geen broodje aap nee. Meeste denken dat ze het heel snel merken omdat ze in korte tijd veel zwaarder worden. Dit is simpelweg vocht. Ik had het bij beide Hyge versies, alsook bij Norditropin Simplexx. Als je stopt met de GH verlies je na verloop van tijd weer die paar kilo vocht. Voordat er daadwerkelijk nieuwe cellen zijn aangemaakt ben je echt wel maanden en maanden verder.

Is idd geen broodje aap nee. Meeste denken dat ze het heel snel merken omdat ze in korte tijd veel zwaarder worden. Dit is simpelweg vocht. Ik had het bij beide Hyge versies, alsook bij Norditropin Simplexx. Als je stopt met de GH verlies je na verloop van tijd weer die paar kilo vocht. Voordat er daadwerkelijk nieuwe cellen zijn aangemaakt ben je echt wel maanden en maanden verder.

Trust me, als je normaal 6kg wint met je kuurtje, en met je eerste keer met HGH 14kg gaint (in een 10 weeks kuurtje) Ga je echt wel meer overhouden van die MET HGH. En dat komt echt niet door enkel week 9 en 10.

Met mijn eerste keer HGH deed ik 10 weken en kwam ik 15kg aan. Heb daar 8 aan over gehouden toen.

Jij bent wel GH blijven zetten sinds toen toch Sniezel? Dus het is in principe niet aan te raden om GH tijdens je kuur te pakken en daarna helemaal off alles te gaan of in sommige gevallen dan trt dosis test ( iig geen GH meer )?

Ben benieuwd naar de verschillende meningen hierover hehe,.

Jij bent wel GH blijven zetten sinds toen toch Sniezel? Dus het is in principe niet aan te raden om GH tijdens je kuur te pakken en daarna helemaal off alles te gaan of in sommige gevallen dan trt dosis test ( iig geen GH meer )?

Als je het geld hebt, gewoon doorgaan, bevalt mij zeer goed

Ja na week 9 kom je toch niets meer aan.... Of je nou aan de hgh blijft of niet.
Maat van me cycled die HGH wel tegelijk met z'n kuren. Zie niet echt veel verschil.

Ja na week 9 kom je toch niets meer aan.... Of je nou aan de hgh blijft of niet.
Maat van me cycled die HGH wel tegelijk met z'n kuren. Zie niet echt veel verschil.

ik vind ook wel lijk sniezel eerste keer hgh tijdens je kuur is veel meer kilos.maarja je kan idd nog niet zeggen of het vocht is of spieren:)

Langdurige stijve handen (zelf gehad) kan je permanent CTS ontwikkelen.

Ik ben van dosis verlaagd en toen ging het geleidelijk aan weg.

Kon zelfs niks meer vast nemen, zo erg zat ik vol vocht.

Moest zelfs nieuwe schoenen kopen :D

Langdurige stijve handen (zelf gehad) kan je permanent CTS ontwikkelen.

Ik ben van dosis verlaagd en toen ging het geleidelijk aan weg.

Kon zelfs niks meer vast nemen, zo erg zat ik vol vocht.

Moest zelfs nieuwe schoenen kopen :D

Die schoenen klopt als een bus. Mijn voeten zijn zelfs blijvend 1 maat groter gebleven :roflol:

+1

Wat heb je aan vocht?

Hgh year round of niet.

Helaas niet dus :(

Terug
Naar boven