MuscleMeat

HGH + TEST + DECA + TREN

• Topic Starter Topic Starter
Bold is geen massabouwer maar meer een "afwerker". Deca is de 2 de belangrijkste AS dat er is, na test.

Bold maakt je vasculairder en voller zonder vocht, krijg je meer honger van en je uithouding verbeterd.

Eiwitten uit shakes is geen vergif hoor. Zet die eiwitten al maar op 250 gr/dag.

Ok dan hou ik het bij Deca waarschijnlijk, dan weet ik ook eens hoe dat spul werkt bij mij:)

haha nee hoor dat weet ik, maar liever real food, de tijden van het cutten en zeker met low carbs heb je liever een steak ipv een shake :d
zit nog goed tussen mijn oren ...

mja nu in een surpluss met deze cycle en zoveel mogelijk groeien zullen die shakes wel goed uitkomen

ohja naargelang de tijd en het gewicht etc vordert uiteraard de voeding uppen, voor het geval mensen zouden denken dat ik aan die zelfde start macros zou blijven heel de kuur :)

01/02 eerste shot gezet
250mg test E + 200mg deca
1tab arimidex

Ik heb gewisseld van hgh
Nu een chinees merk,dezelfde als @Dumbbell met zijn goeie uitslagen (aangezien ik geen merknamen mag vermelden:)

Had bijna dezelfde waardes dus ga deze nu nemen, 30iu per week

Macros 250/200/60
Laag begonnen,na mijn 2e trainingscycle van 4dagen up ik de carbs met 25gr
Protein is minstens 200(als ik 220 eet,evengoed voor mij..

10min post workout cardio

Startgewicht was 72kg
Vet%? Geen idee,te hoog 12-15% max

Interresant, in!

T4 staat er ni tussen want heb deze nog niet ontvangen:/
Mja dat wordt 100mcg/dag dan

Succes! ga je foto's plaatsen?

En bedankt[emoji1377]!

Lijkt me toch zonde, zo'n 70 euro Gh per week nemen op 250 test en 200 deca..

Zou het dan of eruit laten or beginnen op 750/600 en dan uppen zoals je nu doet..

@newinthegame
Meer is niet altijd beter;) plus ik weet ondertussen hoe mijn lichaam reageert op bepaalde dosissen aas,alsook de sides enz

Mijn kuur duurt 18weken trouwens...

Welke hgh heb je? mag in pm

@newinthegame
Meer is niet altijd beter;) plus ik weet ondertussen hoe mijn lichaam reageert op bepaalde dosissen aas,alsook de sides enz

Mijn kuur duurt 18weken trouwens...
Dat geloof ik best alleen alsk naar kosten/baten kijk. Wat geert 250/200 + 4iu dan meer als alleen 750 test/600 deca. Wat ongeveer 30% van de kosten van jou kuur is

Heb nog geen ervaringen met hgh vandaar dat ik benieuwd ben.

Niet lullig bedoelt hoor maar:

Je bent 72kg en 1.72 mtr en vet% 12-15 en je hebt al een behoorlijk kuurverleden.... Wat is er mis gegaan?

@Pumpie elleboog blessure,geknelde zenuw(ulnaris) door de vorige kuur,spiergroei(stretchen achterwege laten) wat dan veel druk zetten op die plek en uiteindelijk een pijnlijke en enorme last met zich meebracht en dan raak je gedemotiveerd zkr als je hoort dat enkel rust dit oplost,3-6maanden dusjaa fucked up ,en dan denk je ook dieet fak het:/ kutsituatie :(

@Pumpie elleboog blessure,geknelde zenuw(ulnaris) door de vorige kuur,spiergroei(stretchen achterwege laten) wat dan veel druk zetten op die plek en uiteindelijk een pijnlijke en enorme last met zich meebracht en dan raak je gedemotiveerd zkr als je hoort dat enkel rust dit oplost,3-6maanden dusjaa fucked up ,en dan denk je ook dieet fak het:/ kutsituatie :(

Het leek mij al dat er een reden zou zijn, anders deed je toch iets verkeerd ;)

Maar wel fucked up natuurlijk, die blessures. Ik heb er ook jaren mee gekampt.

Ja idd daar zeg je het[emoji28]!
In mei -juni stond ik 4kg zwaarder en 6-7%
Dus aardig wat spiermassa verloren,zeer pijnlijk om te zien in de spiegel:(

En ik raad mensen aas zelf af,eerst wat goed lezen en jaren ervaring opdoen,plus grondige kennis van voeding etc voordat je hiermee begint,is mijn mening he @Pumpie
Maar vele zullen deze wel delen

Ahh rot he die blessures,haalt je echt zo neer:/ ik hoop dat je er minder last van hebt en terug vooruitgang aan het maken bent !

@newinthegame
50euro ongeveer

Hgh =hyperplasie
Aas=hypertrophy

Duidelijk het verschil en de synergie met deze 2producten als je goed inleest,je kan gewoon minder aas gebruiken en betere behoud bare gains maken..

Met 750/600 ga ik al serieus sides hebben en waar ga ik na 18weken op staan, 1,5gr test?[emoji849] nogmaals,meer is niet altijd beter...

Als ik sommige hun kuur hoor of bekijk,dat is meer dan de ifbb pro's op de olympia en nog zien ze er niet uit,dat werkt dus niet..

Ieder zijn lichaam is uiteraard anders,ik weet wat voor mij werkt en wat niet,heb deze kuur nu samengesteld,is iets nieuws,mss niet wauw hoeveelheden maar zeker ook niet laag

Gewoon volgen,ben zelf ook benieuwd naar het resultaat:)

Update

72kg=> 73kg

Lichtjes vollere look s'morgens

Vrijdag eindelijk merkbare pump gehad,zal wel aan hgh liggen,aangezien de aas trage esthers zijn en ook pas gezet was...

Libido aan stijgen,pijn in gewrichten,vooral polsen en vingers..

Maandag en donderdag 1tab arimidex genomen,gaat dit zo aanhouden tenzij ik iets begin op te merken (gyno..etc)

Training
Borst+ schouders
Rug+traps
Armen+abs
Benen
Repeat

Elke dag 10min op de fiets(morgen=> 15min)

3/dag vacuums (15sec houden)
=> vanaf morge 4/dag

Morgen nieuwe trainingscyclus dus ga mijn carbs uppen van 275 => 300gr

Proberen minstens 1kg/week bij te komen

Update

Gewicht was maandag 73kg en ben op 4dagen gestegen naar 74,9kg [emoji849] carbs nog steeds 300gr sinds dinsdag..
Gewicht gaat goed vooruit en ben voor op schema ga ze wrs toch 25gr uppen vanaf morgen:) wil zo veel mogelijk gainen dus kappen kappen
Grootste bron van carbs is rijt en zoete aardappel
Daarnaast in de ochtend havermout en door de dag 2 sneden volkoren brood..dus zit wel goed daarmee :)

Zal wel goed vocht zijn want deze nacht eerste keer last van "cts" ik werd verschillende keren wakker met gevoelloze en slapende handen,enorm vervelend:/
Handen en vingers zijn ook stijf,zal vooral aan de hgh te wijten zijn..

Mijn gewrichten lijken ook minder last te hebben,van de deca lijkt het me wel snel of is dit mogelijk? Eerste keer deca en daarmee dus die vraag

Mja dat extra vocht,mss daardoor dat gevoel?[emoji848]

Training zijn echt lekker aan worden,spieren zijn ook veel voller en de pumps worden telkens wat feller

Het kriebelt toch wel om zwaarder in gewichten te gaan maar verhoog vooral eerst aantal sets en oefeningen,ben voorzichtig ivm mijn gewrichten en "blessures"

Update
Gewicht 75,7kg (+3,7kg)

Stijve handen,vochtretentie,ook in voeten
Duidelijk na de pizza in het weekend :)

Niet zo een prettig gevoel..
Trainingen gaan nog steeds lekker,gewrichten voelen beter en beter aan..
Ik heb al enkele dagen geen cardio kunnen doen wegens tijdgebrek,suckt wel

Macros
325/200/60

Vanaf morgen 350/220/60

Spierpijn blijft te lang aanwezig vind ik,zal wrs wel sneller herstellen zodra de dosis gear verhoogd wordt

Volgende week maandag laatste shot
250test 200deca
Nadien 375test 300deca
En afhankelijk van bloat of eventuele gevoelige tepels ,dan up ik de arimidex naar 2,5-3mg per week.

Voor de rest trainingscyclus blijft hetzelfde,enkel sets verhogen met de tijd.

Damn, ruim 5x je lbm in eiwitten is wel hoog bro

Terug
Naar boven