XXL Nutrition

HGH + TEST + DECA + TREN

• Topic Starter Topic Starter
@Cruisecontrol88 ik zeik je toch niet af...die comment is toch duidelijk op iemand anders bedoelt..en ik zeg helemaal niet dat een bepaalde bron beter is dan jouw ervaring,jij zal wel weten voor jou werkt en wat niet(zou allessinds toch moeten als je enkele jaren hier serieus mee bezig bent)
Wat voor jouw werkt gaat misschien niet zo goed voor mij werken en vice versa
En zoals ik al zei,om echt 100% te zijn ivm hcg en herstel zou ik deze 2methodes moeten doen en vergelijken,bloedwaardes etc

Update
Eergisteren carbs van 375 naar 400 verhoogd(protein en vetten zelfde)

Gewicht was gisteren 76,5kg ,slecht gegeten laatste 2-3dagen :/

Bromo lijkt te werken,was begonnen met een kwart tab (1tab= 2,5mg)
Sinds gisteren verhoogd naar halve tab,ook aangezien ik de dosis van de gear ga verhogen..
Vandaag gear verhoogd
Test van 250mg naar 375mg
En deca van 200mg naar 300mg

Update
Gewicht 77,2kg
Carbs verhogen naar 425gr

Die bromo lijkt zijn werk te doen..

Begint nu toch wel erger te worden die cts,nu heb ik al door de dag tintelingen in vingers en snachts wordt ik regelmatig wakker erdoor:/

Update
Gewicht 77,2kg
Carbs verhogen naar 425gr

Die bromo lijkt zijn werk te doen..

Begint nu toch wel erger te worden die cts,nu heb ik al door de dag tintelingen in vingers en snachts wordt ik regelmatig wakker erdoor:/

Hoeveel iu zet je?

30iu per week
4,3iu /dag

Ik had meer last op 3iu e.d. dan op 5iu trainingsdagen en 2iu op rustdagen. Wellicht het proberen waard.

EOD protocol geeft bij mij ook minder klachten. Al moet ik zeggen dat ik nu na maanden lang op hgh vrijwel geen sides meer heb, dus is ook een stuk gewenning. Kan nu prima 5iu/dag zetten terwijl ik de eerste maanden van gebruik al wakker lag op 3iu/dag.

@GewoonDenny
Ik zet 3x per week 10iu
Niet het beste scenario maarja ik werk met wat ik kan...
Hm ok hopelijk wen ik ook snel er aan gaat dit weg:/

Je zet low dose AAS maar wel hgh, zou het dan niet (ook financieel gezien) niet interessanter zijn om higher aas te zetten ipv hgh. Hgh kost al snel tientje per dag en aas kan je redelijk wat zetten...

Ben ook benieuwd wat het idee is en wat de rest (Denny/Pun) ervan vinden vandaar dat ik het even in je log vraag

@BBOY
Ik weet niet of je mijn schema/planning hebt gezien van de aas dosissen deze kuur?
Elke 4weken verandert er wat,eerst dosis nadien product
Wil niet ineens hoog zetten,zo veel mogelijk uit zo weinig mogelijk gear halen snap je
Als ik start aan 500mg test,waar ga ik naartoe? Kuur duurt totaal 18weken dus redelijk lang..

Zo kan ik ook blijven gainen,zou ik ook minder snel een plateau moeten bereiken
En tot nu toe gaat dit perfect

18 weken is alles behalve lang

Heb even niet van begin tot eind gelezen en weet niet of ik hier eerder heb gereageerd maar zet je die hgh ook maar voor 18 weken in totaal? Waarom precies

Je zet low dose AAS maar wel hgh, zou het dan niet (ook financieel gezien) niet interessanter zijn om higher aas te zetten ipv hgh. Hgh kost al snel tientje per dag en aas kan je redelijk wat zetten...

hgh is in mijn ogen superieur t.o.v AS. Je kan beter je GH uppen dan je AS als je al op 2-3 gram AS zit...

éénmaal je hgh gebruikt hebt tijdens een kuur wil je het er altijd bij hebben ;)

@Cruisecontrol
Tov de standaard 8-12weken kuurtjes is dit toch wel wat langer,ik weet niet wat jij dan lang vindt of hoelang jij on bent?
Ik heb nog nooit zo lang on gezeten dus voor mij alleszins lang[emoji1]

@Cruisecontrol88
Zolang ik het financieel aankan blijf ik zeker hgh doornemen,6maanden was het startplan,kan evengoed 9-12maanden worden...

@ikke 20
Ik vind ook dat hgh superieur is
Maar dit is mijn eerste keer met dit spul ...
4-5iu is toch genoeg normaal gezien
Hangt af van je doel denk ik ook

c97391657a4752e134fa85c40e11481f.jpg
6debab413b4c5c760a8b13617d3da9b8.jpg
ce310683b93e0afb73592f3c765ee8fa.jpg
077685d704f897e4dcc0faade5b3edd1.jpg

Update pics ,niet beste fotos,mah bon moest met de zelf ontspanner werke,dus die hoek is een beetje te laag ,kon de cam niet hoger zetten [emoji849]
Precies een beetje fluffy aan worden,vocht of vet[emoji848]

Vandaag 78,9kg gewicht

Ik merk dat ik precies meer volume heb in mijn haren,lijken iets dikker
Nagels sterker en dikker
Huid veel gezonder,enkele lichte uitslag of oneffenheden zijn weg..

De tintelingen in mijn handen zijn nu doorgaans heel de dag merkbaar,zelfs tijdens training

Had even vandaag wat last aan elleboog(zenuw) wrs ook door de hgh

Vandaag macros

Van 425=> 450 carbs
Protein vet zelfde

Die hgh tintelingen storen toch wel meer en meer,kan nauwelijk handen sluiten of ik voel vocht en stijfheid..

Mensen in de gym enz geven al commentaar dat ik breder ben geworden.. [emoji1377] :)

Start morge pas met week 6 dus het the good stuff moet nog komen

Mensen die ervaring hebben met hgh,wanneer merkten jullie iets van vetverbranding??

Terug
Naar boven