XXL Nutrition

hgh vraagje

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Wat zou hogere IGF waardes geven?
5iu somatrope (flesjes met doordruk rubbertje) per dag
of 10iu bluetops per dag?

er is niemand die dat weet tenzij ze getest zijn. Er zijn ook verschillende blue tops in omloop. Ik speel namelijk ook al een tijdje met deze vraag.
Gevoelsmatig zeg ik de eerste

Ik zou ten allertijden voor goed bleu gaan....stuur maar eens een emailtje naar die fabriek waar die soma vandaan komt of zoek ff op BOS

aan de andere kant; de mensen die de somas hebben geprobeerd zweren erbij en blijven het gebruiken..dus er moet toch iets inzitten wat hen bevalt

ja tis erg dubbel

• Topic Starter Topic Starter
of ze HGH maken wahahahahaha
LOL daar hoef ik niet voor te mailen he :P

aan de andere kant; de mensen die de somas hebben geprobeerd zweren erbij en blijven het gebruiken..dus er moet toch iets inzitten wat hen bevalt
Sowieso de professionele look doet mij wel denken dat het evengoed is als HG groeihormoon. Ik denk dat ik toch eens mijn IGF waardes laat testen en dan een aantal maanden bluetops ga gebruiken en kijken wat de waardes daarna zijn...

Heb 2 maanden op 3iu ED somatropin gezeten en nu ga ik de komende maanden op 5iu ED blue zitten.. ben net 1 dag begonnen op de blue dus kan er nog weinig over zeggen... maar financieel is blue iig beter toch !!!

Somatrope is goed shit. Ken al veel mensen die het hebben gebruikt, en die zweren dat hij gwn echt goed is.

en hebben die ook blue gebruikt

Heb 2 maanden op 3iu ED somatropin gezeten en nu ga ik de komende maanden op 5iu ED blue zitten.. ben net 1 dag begonnen op de blue dus kan er nog weinig over zeggen... maar financieel is blue iig beter toch !!!

Ja, voor 5iu somatrope kan ik 10iu blue zetten. Je zou haast zeggen dat je dan beter blue kan nemen, maar aan de andere kant is de ene iu de andere niet...

Waarom niet Genotonorm?
Iedereen die dat heeft is zeer tevreden je betaalt ietsje meer maar dan heb je ook wat.

kan iemand me eens uitleggen waarom het alleen goed is op oudere leeftijd?
Als je het neemt op jonge leeftijd icm met aas, blijft het toch evengoed de enige manier om nieuwe spiercellen te ontwikkelen?

Kerel, het risico op sides is hoger aangezien je eigen hGH secretie ook nog hoger ligt.
Naarmate je eigen aanmaak lager wordt ligt dat risico ook lager en heeft het significant meer voordelen dan alleen hypertrophy/plasie.

Tuurlijk kan het prima werken voor je op die leeftijd. En even voor de goeie orde, om hGH z'n werk te laten doen heb je test nodig, en om AAS zo efficient mogelijk te laten werken heb je meer secretie of toediening exogeen hGH nodig. Vaak worden hier doseringen AAS geopperd die zonder extra IGF-1 enorm zonde van het geld zijn. hGH only zal wat doen voor je bf mits je goed omspringt met insuline gevoeligheid. Er is sprake van het veelbesproken fenomeen "synergie". Al wordt er gesproken van een eenzijdige relatie aangezien hGH en AAS elkaar aanvullen en potenteren maar hGH zonder testosteron doet eigenlijk vrij weinig voor hypertrophy/plasie. Jou kernmotief voor het gebruik van hGH. hGH met AAS die enkel een androgeen karakter hebben zijn zonder testosteron ook vrij waardeloos naar het schijnt. Tot op een zeker niveau kun je spiergroei verwachten van hGH only maar dit ligt niet significant hoger dan de spiergroei zonder toediening van exogene hGH. En zeker niet op onze leeftijd.

Daarnaast doet hGH nog wat voor andere weefseltypes maar dat is op jonge leeftijd irrelevant.

Laatst bewerkt:
hgh verricht geen wonderen, ook niet met aas, dat is uit men ervaring gebleken, daarom stap ik er ook terug vanaf, gains wegen niet op tegenover het kostenplaatje, natuurlijk heb ik er wel voordeel uit gehaalt, maar ook pas bij 6-8iu p/d, bij 3-4iu merkte ik weinig

Kerel, het risico op sides is hoger aangezien je eigen hGH secretie ook nog hoger ligt.
Naarmate je eigen aanmaak lager wordt ligt dat risico ook lager en heeft het significant meer voordelen dan alleen hypertrophy/plasie.

Tuurlijk kan het prima werken voor je op die leeftijd. En even voor de goeie orde, om hGH z'n werk te laten doen heb je test nodig, en om AAS zo efficient mogelijk te laten werken heb je meer secretie of toediening exogeen hGH nodig. Vaak worden hier doseringen AAS geopperd die zonder extra IFG-1 enorm zonde van het geld zijn. hGH only zal wat doen voor je bf mits je goed omspringt met insuline gevoeligheid. Er is sprake van het veelbesproken fenomeen "synergie". Al wordt er gesproken van een eenzijdige relatie aangezien hGH en AAS elkaar aanvullen en potenteren maar hGH zonder testosteron doet eigenlijk vrij weinig voor hypertrophy/plasie. Jou kernmotief voor het gebruik van hGH. hGH met AAS die enkel een androgeen karakter hebben zijn zonder testosteron ook vrij waardeloos naar het schijnt. Tot op een zeker niveau kun je spiergroei verwachten van hGH only maar dit ligt niet significant hoger dan de spiergroei zonder toediening van exogene hGH. En zeker niet op onze leeftijd.

Daarnaast doet hGH nog wat voor andere weefseltypes maar dat is op jonge leeftijd irrelevant.

Het risico op sides? welke bedoel je dan?

Ik denk dat er geen middelen bestaan die wonderen verrichten, de combinatie AAS en hGH is wanneer juist gebruikt natuurlijk prefereerbaar over AAS only. Als je het op de lange termijn te kostbaar vind of eigenlijk niet zeker weet hoeveel iu je nou werkelijk naar binnen spuit kun je het misschien maar beter laten. Dat laatste geld misschien ook wel voor je als de functie van hGH je onduidelijk is.

Jaytjuh;
Verhoging ADH
Carpale tunnel syndroom
Aanwakkeren acro
Groei in ongewenste weefseltypes

Moet ik nog even doorgaan? Lees even een sticky voordat je wat vraagt/gebruikt.

Het hele hGH gebeuren is een stuk betaalbaarder ook als je 3-4 iu per 5/2 hanteert. Fijne is dat het geen **** uitmaakt of je 3 of 10 iu gebruikt het gaat namelijk om cummulatief verhogende waarden die tot een maximum verhoogt kunnen worden. De duur van de periode dat je hGH gebruikt is een daarintegen wel belangrijk.
Wat ook belangrijk is dat je zeker weet dat je ook 3-4 iu gebruikt. En wat je er inspuit, weer ON topic.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er geen middelen bestaan die wonderen verrichten, de combinatie AAS en hGH is wanneer juist gebruikt natuurlijk prefereerbaar over AAS only. Als je het op de lange termijn te kostbaar vind of eigenlijk niet zeker weet hoeveel iu je nou werkelijk naar binnen spuit kun je het misschien maar beter laten. Dat laatste geld misschien ook wel voor je als de functie van hGH je onduidelijk is.

Jaytjuh;
Verhoging ADH
Carpale tunnel syndroom
Aanwakkeren acro
Groei in ongewenste weefseltypes

Moet ik nog even doorgaan? Lees even een sticky voordat je wat vraagt/gebruikt.

Is het ook niet zo dat op langere termijn je darmen en dergelijke meegroeien, dat vind ik vooral visueel afstotelijke side, een uitstekende dikke buik voorbij je borstspieren:D

Terug
Naar boven