Lean
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 10%
Jaytjuh;
Verhoging ADH
Carpale tunnel syndroom
Aanwakkeren acro
Groei in ongewenste weefseltypes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaytjuh;
Verhoging ADH
Carpale tunnel syndroom
Aanwakkeren acro
aan de andere kant; de mensen die de somas hebben geprobeerd zweren erbij en blijven het gebruiken..dus er moet toch iets inzitten wat hen bevalt
Jaytjuh;
Verhoging ADH
Carpale tunnel syndroom
Aanwakkeren acro
Moet ik nog even doorgaan? Lees even een sticky voordat je wat vraagt/gebruikt.
Waar maak je uit op dat 3iu en 10iu geen verschil maakt??Het hele hGH gebeuren is een stuk betaalbaarder ook als je 3-4 iu per 5/2 hanteert. Fijne is dat het geen **** uitmaakt of je 3 of 10 iu gebruikt het gaat namelijk om cummulatief verhogende waarden die tot een maximum verhoogt kunnen worden. De duur van de periode dat je hGH gebruikt is een daarintegen wel belangrijk.
Wat ook belangrijk is dat je zeker weet dat je ook 3-4 iu gebruikt. En wat je er inspuit, weer ON topic.
4iu is 4iu, hGH is hGH, of het nou HG is of Bluetops. Als er 8 iu werkzame stof in een vial van 8iu zit dan is de kous daarmee af. Kerel als je het allemaal niet kan bevatten alsjeblieft, het staat er al. Je kunt wel 20 iu per 5/2 hanteren maar daar ga je uiteindelijk niet groter van worden.
Ik weet heus wel welke bijwerkingen je zou kunnen krijgen, ik vroeg me enkel af welke bijwerkingen je sneller zou kunnen krijgen volgens jou.
Ik heb namelijk vanaf het begin geen enkele bijwerkingen ervaren terwijl ik meteen op 4iu greentops begon. Als Krieltje dat doet krijgt ie meteen pijn terwijl hij ouder is dan ik. Dus ik denk niet dat je zo kan stellen dat je sneller bijwerkingen gaat krijgen wanneer je jonger bent.
Waar maak je uit op dat 3iu en 10iu geen verschil maakt??
---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------
4iu genotropin/norditrropin is geen 4iu blue/yellow/red/whatevertops bro
klopt idd 192 is 192 191 is 191 ...welke vorm whatever het komt. Gevaar is met generiek dat de koeling,opslag etc niet helemaal koosjer (die is voor Mossad) is. Te warm opgeslagen in een lange reis. Daarintegen zijn blue en green van Genesceince en die kunnen een paar weken behoorlijke temps verdragen.
Die 15iu ik weet het niet....is een bedrijf wat chemicallien maakt,en geen HGH,maar er zijn genoeg positieve als negatieve gebruikers ervaringen....is overgens gewoon generiek met zeer fancy uitstraling
ik denk dat ik maar gewoon lekker voor de blue's ga binnenkort.Ik weet heus wel welke bijwerkingen je zou kunnen krijgen, ik vroeg me enkel af welke bijwerkingen je sneller zou kunnen krijgen volgens jou.
Ik heb namelijk vanaf het begin geen enkele bijwerkingen ervaren terwijl ik meteen op 4iu greentops begon. Als Krieltje dat doet krijgt ie meteen pijn terwijl hij ouder is dan ik. Dus ik denk niet dat je zo kan stellen dat je sneller bijwerkingen gaat krijgen wanneer je jonger bent.
Waar maak je uit op dat 3iu en 10iu geen verschil maakt??
4iu genotropin/norditrropin is geen 4iu blue/yellow/red/whatevertops bro
klopt idd 192 is 192 191 is 191 ...welke vorm whatever het komt. Gevaar is met generiek dat de koeling,opslag etc niet helemaal koosjer (die is voor Mossad) is. Te warm opgeslagen in een lange reis. Daarintegen zijn blue en green van Genesceince en die kunnen een paar weken behoorlijke temps verdragen.
Die 15iu ik weet het niet....is een bedrijf wat chemicallien maakt,en geen HGH,maar er zijn genoeg positieve als negatieve gebruikers ervaringen....is overgens gewoon generiek met zeer fancy uitstraling