Fitness Seller

hgh vraagje

oej srr:p overgelezen

kerel wat zeg jij nu, dat het niet uitmaakt of je 3iu of 10iu zet

Gek is dat, je leest het wel want je reageert erop. Maar als je dus goed gelezen had dan had je je beseft "hey, maar dat klopt" en dan had je dus deze vraag niet gesteld. Het kan raar lopen soms Gwillie.

wat wil je nou eigenlijk zeggen, beetje duidelijkheid kan geen kwaad
en ook ja het is betaalbaar als je 5on2off, EOD,..hanteert maar wie zegt dat dit beter is, het is ook maar om de kosten te beperken, verschil is wel of je nu 4iu HG hebt of blue/green,..

aan de andere kant; de mensen die de somas hebben geprobeerd zweren erbij en blijven het gebruiken..dus er moet toch iets inzitten wat hen bevalt

Ik gebruik de somatrope op 5iu per dag sinds 2e kerstdag. Ik heb daarvoor 2 doosjes blue's gebruikt ook op 5iu. De stekende schouder blessure die ik heb is ineens heel veel minder voelbaar. Dit terwijl ik er al wel een jaartje mee rondloop. Het zal wel toeval zijn maar toch zet het me aan het denken. Vanaf volgende week begin ik met een test-deca kuur maar ik zou graag voor die tijd mijn bloedwaardes willen laten checken o.a op igf waardes. Wie kan mij hiervoor een adres geven, de labs die ik belde doen niet op igf waardes. Het zou enige duidelijkheid kunnen geven of ik echte hgh spuit of fake.

4iu is 4iu, hGH is hGH, of het nou HG is of Bluetops. Als er 8 iu werkzame stof in een vial van 8iu zit dan is de kous daarmee af. Kerel als je het allemaal niet kan bevatten alsjeblieft, het staat er al. Je kunt wel 20 iu per 5/2 hanteren maar daar ga je uiteindelijk niet groter van worden.

kerel is bull shit, HG kan je niet vergelijken met de gewone blue tops,
heb je ervaring met hgh?

Ongelofelijk, waar halen ze dit soort figuren vandaan. Ervaring niet noemenswaardig genoeg, maar ik gebruik bluetops 3iu 5/2. Wie zegt dat ik hier farmaceuten loop te vergelijken? Somatropin is somatropin. Of je nou Bluetops greentops hebt het ging erom dat je spul genuine is en dat de aangegeven dosering klopt. Zorg nou eerst maar eens dat je dat naloopt.

Protocol en dosering lees je m'n vorige post nog maar eens na, alsjeblieft zeg.

Laatst bewerkt:
kerel...nee ik ga er niet verder op in

• Topic Starter Topic Starter
Jaytjuh;
Verhoging ADH
Carpale tunnel syndroom
Aanwakkeren acro
Groei in ongewenste weefseltypes

Moet ik nog even doorgaan? Lees even een sticky voordat je wat vraagt/gebruikt.

Ik weet heus wel welke bijwerkingen je zou kunnen krijgen, ik vroeg me enkel af welke bijwerkingen je sneller zou kunnen krijgen volgens jou.
Ik heb namelijk vanaf het begin geen enkele bijwerkingen ervaren terwijl ik meteen op 4iu greentops begon. Als Krieltje dat doet krijgt ie meteen pijn terwijl hij ouder is dan ik. Dus ik denk niet dat je zo kan stellen dat je sneller bijwerkingen gaat krijgen wanneer je jonger bent.

Het hele hGH gebeuren is een stuk betaalbaarder ook als je 3-4 iu per 5/2 hanteert. Fijne is dat het geen **** uitmaakt of je 3 of 10 iu gebruikt het gaat namelijk om cummulatief verhogende waarden die tot een maximum verhoogt kunnen worden. De duur van de periode dat je hGH gebruikt is een daarintegen wel belangrijk.
Wat ook belangrijk is dat je zeker weet dat je ook 3-4 iu gebruikt. En wat je er inspuit, weer ON topic.
Waar maak je uit op dat 3iu en 10iu geen verschil maakt??

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

4iu is 4iu, hGH is hGH, of het nou HG is of Bluetops. Als er 8 iu werkzame stof in een vial van 8iu zit dan is de kous daarmee af. Kerel als je het allemaal niet kan bevatten alsjeblieft, het staat er al. Je kunt wel 20 iu per 5/2 hanteren maar daar ga je uiteindelijk niet groter van worden.

4iu genotropin/norditrropin is geen 4iu blue/yellow/red/whatevertops bro

@Jaytjuh, had ook geen bijwerkingen bij 3-4iu p/d, behalve dan behoorlijk moe zijn over heel de dag, bij 6-8iu had ik wel veel bijwerkingen, nog meer moe zijn, een ongelooflijke dikke nek, dikke handen en vingers, polsen zwollen op tegen de avond aan, krampen in onderarmen en rug, gare knieën, was wel enorm vasculair

behoorlijk k*ttige bijwerkingen tochwel:D
nja wat ik heb gelezen is dat 3 tot 4 is voor een anti verouderingsproces en 6 a8 goed is voor de spiermassa...

wat ik wel een voordeel vond, is dat gedurende 7-8maanden dat ik on ben geweest mijn kracht altijd is blijven stijgen, ook meer uithoudingsvermogen, en van mijn kracht en massa ben ik nog altijd niets verloren, maar ben ook nog niet lang off
wat de sides betreft, je went er wel aan, je lichaam stabiliseert ook naarmate, dus sides nemen ook weer een deel af

Ik weet heus wel welke bijwerkingen je zou kunnen krijgen, ik vroeg me enkel af welke bijwerkingen je sneller zou kunnen krijgen volgens jou.
Ik heb namelijk vanaf het begin geen enkele bijwerkingen ervaren terwijl ik meteen op 4iu greentops begon. Als Krieltje dat doet krijgt ie meteen pijn terwijl hij ouder is dan ik. Dus ik denk niet dat je zo kan stellen dat je sneller bijwerkingen gaat krijgen wanneer je jonger bent.

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

je hebt twee vormen HGH 192 amino acids, en de 191 amino .
Verder is er geen verschil tussen goeihormonen of je hebt fake of ondergedoseerd.

klopt idd 192 is 192 191 is 191 ...welke vorm whatever het komt. Gevaar is met generiek dat de koeling,opslag etc niet helemaal koosjer (die is voor Mossad) is. Te warm opgeslagen in een lange reis. Daarintegen zijn blue en green van Genesceince en die kunnen een paar weken behoorlijke temps verdragen.

Die 15iu ik weet het niet....is een bedrijf wat chemicallien maakt,en geen HGH,maar er zijn genoeg positieve als negatieve gebruikers ervaringen....is overgens gewoon generiek met zeer fancy uitstraling

sides heb je naar langdurig gebruik geen last meer (ik althans niet).

Hgh geeft geen klote (hoge dosering) aas sides. Even een voorbeeld ik werk op een bank als financieel adviseur, ik ga lekkerder op op hgh en lage aas, dan alleen aas (hoger gedoseerd). Puur eigen praktijk ervaring. Ben wel al wat (bijna 38 jr) ouder.

Ik kan gewoon niet in de spreekkamer zitten met een shitload of aas. Ik voel me lekkerder mer een combi, beetje aas (nu 500/600 mg primo) en 5 iu hgh.

Normaal altijd testo erbij, nu even een keer lekker zo. Ik ga gewoon relaxter naar mijn werk.

Het maakt natuurlijk wel uit, kun je geld missen, of moet je alles opzij zetten.

• Topic Starter Topic Starter
klopt idd 192 is 192 191 is 191 ...welke vorm whatever het komt. Gevaar is met generiek dat de koeling,opslag etc niet helemaal koosjer (die is voor Mossad) is. Te warm opgeslagen in een lange reis. Daarintegen zijn blue en green van Genesceince en die kunnen een paar weken behoorlijke temps verdragen.

Die 15iu ik weet het niet....is een bedrijf wat chemicallien maakt,en geen HGH,maar er zijn genoeg positieve als negatieve gebruikers ervaringen....is overgens gewoon generiek met zeer fancy uitstraling

True, vooral die uitstraling doet me geloven dat ik iets heb wat tussen generiek en humangrade in zit :P ik denk dat ik maar gewoon lekker voor de blue's ga binnenkort.

Sorry jay maar het is toch echt de reden om het op jonge leeftijd niet te gebruiken. Je endogene productie ligt dan gewoon hoger. Direct de reden ook dat het naarmate je ouder wordt hGH interessanter wordt om te gebruiken. Dat kriel direct last krijgt is natuurlijk irrelevant. De gevoeligheid van een individu speelt geen rol daarin.

Dat maak ik op uit IGF-1 waardes die niet meer toenemen boven een bepaald punt. 1 iu hGH converteert naar 4-6 mcg IGF-1. Je zou zeggen meer hGH is beter. Er zit echter een maximum aan stijging in IGF-1 en het bouwt zich cummulatief op. Dit maakt de lengte van de periode en het protocol waarin je hGH gebruikt belangrijker dan de hoeveelheid die je hanteert. Het heeft in mijn bescheiden opinie dan ook geen meerwaarde om 10 iu te gebruiken boven 3-4 iu. Financieel en met het oog op sides, bijvoorbeeld ongewenste groei van bepaalde weefseltypes, is het echter aantrekkelijker om 3-4 iu te gebruiken.

Ik geloof dat je hier inmiddels je antwoord op hebt gekregen.

kijk weer wat geleerd koeling transport etc goeie post, kan je geen karma geven bro

Terug
Naar boven