MuscleMeat

hgh vraagje

Geloof opzich wel dat er vanaf een bepaald punt geen meerwaarde meer is, maar niet vanaf 4iu IMO..

Ongelofelijk, waar halen ze dit soort figuren vandaan. Ervaring niet noemenswaardig genoeg, maar ik gebruik bluetops 3iu 5/2. Wie zegt dat ik hier farmaceuten loop te vergelijken? Somatropin is somatropin. Of je nou Bluetops greentops hebt het ging erom dat je spul genuine is en dat de aangegeven dosering klopt. Zorg nou eerst maar eens dat je dat naloopt.

Protocol en dosering lees je m'n vorige post nog maar eens na, alsjeblieft zeg.

Ik kan het fout hebben maar eerst zeg je dat het op jonge leeftijd geen nut heeft en nu gebruik jezelf 3iu 5/2 ???

• Topic Starter Topic Starter
Sorry jay maar het is toch echt de reden om het op jonge leeftijd niet te gebruiken. Je endogene productie ligt dan gewoon hoger. Direct de reden ook dat het naarmate je ouder wordt hGH interessanter wordt om te gebruiken. Dat kriel direct last krijgt is natuurlijk irrelevant. De gevoeligheid van een individu speelt geen rol daarin.
Je maakt zelf misschien 1 a 2iu per dag aan terwijl je met hgh al snel 5 supplementeert, dan zit je dus op 7iu per dag als jij gelooft dat je zelf nog veel groeihormoon aanmaakt wanneer je supplementeert...

Dat maak ik op uit IGF-1 waardes die niet meer toenemen boven een bepaald punt. 1 iu hGH converteert naar 4-6 mcg IGF-1. Je zou zeggen meer hGH is beter. Er zit echter een maximum aan stijging in IGF-1 en het bouwt zich cummulatief op. Dit maakt de lengte van de periode en het protocol waarin je hGH gebruikt belangrijker dan de hoeveelheid die je hanteert. Het heeft in mijn bescheiden opinie dan ook geen meerwaarde om 10 iu te gebruiken boven 3-4 iu. Financieel en met het oog op sides, bijvoorbeeld ongewenste groei van bepaalde weefseltypes, is het echter aantrekkelijker om 3-4 iu te gebruiken.
Nogmaals, de grootste onzin ooit. Waar haal je het vandaan kerel? Neem maar eens een lange tijd 10iu per dag van hgh waar je zeker van weet dat het goed is en kom dan maar zeggen dat het geen verschil met 3iu maakt.

Ik geloof dat je hier inmiddels je antwoord op hebt gekregen.
Nope, humangrade is 100% zeker weten beter dan underground. Dat haal ik althans uit mijn eigen ervaring en die van een aantal vrienden van mij die ook meerdere soorten gebruikt hebben. Toen ik van 4iu greentops naar 1,5iu norditropin overschakelde bijvoorbeeld...vet vloog na een week nog harder eraf.

Er zijn veel soorten verkrijgbaar aan hgh. GOEDE generiek doet absoluut niet onder voor HG. Vraag dit maar in een PM op BOS. Heb goed contact op hgh basis info daar.

Igf stijging is beperkt. Na week of 5 zal dit weer dalen. Als je bij canary een igf setje koop, test je bloed dan na 4-5 weken, hierna zal het niet meer hetzelfde zijn.

Moet me hierbij toch aansluiten bij krieltje. Jaytjuh, je haalt 2 dingen door elkaar.. HGH=HGH.. dat er vials worden verkocht waarvan ze zeggen dat er 10IU in zit, en uiteindelijk zit er misschien 3IU in.. dat gebeurd.. En dit zul je bij originele humangrade HGH nooit vinden.. Maar je vergelijkt nu een ondergedoseerd product met een goed product. En dat is appels met peren vergelijken

Er zijn veel soorten verkrijgbaar aan hgh. GOEDE generiek doet absoluut niet onder voor HG. Vraag dit maar in een PM op BOS. Heb goed contact op hgh basis info daar.

Igf stijging is beperkt. Na week of 5 zal dit weer dalen. Als je bij canary een igf setje koop, test je bloed dan na 4-5 weken, hierna zal het niet meer hetzelfde zijn.
Hoe moet ik dit zien? Je zet 4iu en je IGF stijgt en na 4 a 5 weken gaat deze weer dalen...naar welk niveau? Waarom hebben de meesten pas dat ze de hgh pas merken na 2 maanden (qua vetverbranding)?
En stel dat je 4iu gebruikt en naar 10iu overgaat zal je dan weer een stijging van 4 a 5 weken zien en zakt deze dan naar het niveau van toen je op 4iu zat ?

Moet me hierbij toch aansluiten bij krieltje. Jaytjuh, je haalt 2 dingen door elkaar.. HGH=HGH.. dat er vials worden verkocht waarvan ze zeggen dat er 10IU in zit, en uiteindelijk zit er misschien 3IU in.. dat gebeurd.. En dit zul je bij originele humangrade HGH nooit vinden.. Maar je vergelijkt nu een ondergedoseerd product met een goed product. En dat is appels met peren vergelijken
Ik heb het ook puur over de kwaliteit. Als je groeihormoon onder de ideale omstandigheden met de juiste apparatuur maakt en daarna op de juiste manier bewaart is een IU altijd een IU natuurlijk.

Kerel blijf jij maar lekker kijken naar de "uitstraling" van vials en het zetten van 10 iu per dag. Successs.

Kerel blijf jij maar lekker kijken naar de "uitstraling" van vials en het zetten van 10 iu per dag. Successs.

LOL, ik zei dat met een vleugje zelfspot als je een beetje tussen de regels kan lezen. Ik weet zelf ook wel dat somatrope geen humangrade is. ;)

En wat betreft die 10iu. Misschien moet je zelf eens een paar maandjes kijken wat het met je lichaam doet voordat je praatjes hebt.

Heb je uberhaupt al weleens hgh genomen??

kerel, ik heb je al uitleg gegeven over te hanteren doseringen en jij blijft maar bazelen over HG/blue/green en waar ik dat allemaal vandaan haal. Je hebt er de ballen verstand van. Ik daar in tegen ken m'n stof wel. En ja ik ben ook bezig met hGH zoals je al eerder had kunnen lezen. Praatjes dude? ik dwarfde je al toen ik nog naturel was laat het nou maar aan mij over.

Klaasje zou ff in moeten springen, ikzelf heb dat igf verhaal van hem. De vetvrrbrandende werking staat daar los van. Hij zal wel inspringen als hij dit leest. Hij heeft keurige grafieken en onderbouwingen, ik alleen van horen zeggen en lezen.

kerel, ik heb je al uitleg gegeven over te hanteren doseringen en jij blijft maar bazelen over HG/blue/green en waar ik dat allemaal vandaan haal. Je hebt er de ballen verstand van. Ik daar in tegen ken m'n stof wel. En ja ik ben ook bezig met hGH zoals je al eerder had kunnen lezen. Praatjes dude? ik dwarfde je al toen ik nog naturel was laat het nou maar aan mij over.

Zou je op een normale manier verder kunnen discussiëren? Ik zou het jammer vinden als dit gesprek in elkaar dissen oid.

Ik weet uit eigen ervaring en uit de ervaring van vele gebruikers om mij heen dat het wel degelijk verschil maakt of je nou 3iu of 10iu neemt. Hoge doseringen HGH kunnen je lichaam met de week een hele andere look geven om nog maar te zwijgen over combinaties met andere peptides en AAS.

Ik geef toe dat ik dat enkel uit ervaring weet zonder dat ik kan onderbouwen waarom dat precies zo is, maar ik heb jou ook verder niet echt iets zien onderbouwen. Ik denk ook niet dat HGH puur alleen maar over IGF gaat, want anders kon je net zo goed IGF injecteren en HGH laten voor wat het is. Ik hecht sowieso meer waarde aan wat ik zie dat werkt dan wat theoretisch zou werken.

Kerel in je topic over je ogen is duidelijk af te lijden dat je een vorm van diabetes aan het ontwikkelen bent. 10iu van echte troep is killing....welke gebruik je nu. Ik zou zeggen verlagen,betere carb protocol,en zeker bij de soort houden en of dealer die je nu hebt.

Kerel als ik een sticky schrijf en ik voeg daar publicaties bij in ben je de eerste die het hoort. Ik probeerde je duidelijk te maken dat je geld over de balk gooit en je teveel GH gebruikt. Doe verder vooral waarvan je zelf denkt dat het werkt, dat doen we allemaal.

@Lean....Jay is een goede gast bro,hij heeft goede spullen,zit te hoog,en zijn protocol moet beter. Je hebt gelijk,maar hij ook.

Is goed :thumbs:

Terug
Naar boven