Charlize
Novice
- Waardering
- 0
Zet ff je geslacht onder je naam ,... is miss wel zo makkelijk![]()
Ok. Doe ik!
Ik zeg al, ik lees hier eigenlijk alleen maar.
Ik plaats hier normaal geen berichten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet ff je geslacht onder je naam ,... is miss wel zo makkelijk![]()

oke hij zit er al in dus hahahaha hoeveel heb je gezet dan als ik vragen mag.....
en de tweede vraag is dan zou je hier een log willen bij houden want ik denk persoonlijk dat er meer vrouwen in geinteresseerd zijn maar het niet zo goed durven te vragen hier....ik ken namelijk wel iemand die er in geinteresseerd is![]()

zoals ik al zei voor anti-aging heb je echt geen 4 iu per dag nodig ....kijk het eens een tijdje aan op 2 iu per dag.Ik heb laatst op een us forum zitten spitten en daar was een vrouwtje dat begon op 4 iu per dag die ging naar 2 iu per dag en op 1 iu per dag had die het beste resultaat voor wat jij wil gaan doen .......ik zal eens zoeken of ik dat terug vind maar ik beloof niets.....
mijn vrouw was al uitermate tevreden met 2iu jintropin 5/2. aangezien jij aan de humatrope zit,en deze over het algemeen beduidend sterker word ervaren,denk ik dat je idd beter je dosis kan verlagen naar 2iu 5/2.
denk erom dat je carbs vermijd rond de tijd dat je de hgh zet en neem er wat chroom en liponzuur bij.
een lage dosis t3 of t4 is ook het overwegen waard.
-rodge

nou weet ik nauwelijks wat af van hgh. Maar ik denk dat er genoeg andere veiligere, goedkopere en zelfs betere middelen en manieren zijn voor vetverlies en stofwisseling.

Al enige decennia worden mensen bij wie de schildklier te weinig schildklierhormoon aanmaakt, behandeld met levothyroxine. Dit is synthetisch T4-schildklierhormoon. Een gezonde schildklier maakt voor het grootste deel T4 naast een beetje T3. Deze twee hormonen worden door een gezonde schildklier uitgescheiden in een verhouding van ongeveer 11: 1.[1] Het T4 wordt waar nodig in het lichaam omgezet in het krachtige T3. Een behandeling met levothyroxine vervangt de T4 van een niet-werkende schildklier.
De kwaliteit van leven van mensen met deze behandeling is niet voor iedereen goed te noemen. Een substantiële groep patiënten blijft klachten houden. [2]
Het onderzoek uit 1999 van Bunevicius et al [3] verandert de berustende houding van deze groep. Hier wordt aangetoond dat men zich beter voelt door toevoeging van T3 aan de levothyroxine. Gelijktijdige opkomst van Internet zorgt voor een wereldwijde verspreiding van het veelbelovende nieuws. Patiënten die niet goed herstellen willen aanvulling met T3. Veel artsen weigeren. Overal worden belangengroepen opgericht. Oude middelen komen uit de kast. Nieuwe wetenschappelijke onderzoeken volgen. Tot nu toe lukt het de medische onderzoekers niet de bevindingen van Bunevicius te herhalen. Toch blijven de patiënten zich vasthouden aan het hoopgevend artikel van Bunevicius.

voor waar zij het voor wil gebruiken zou ik zelf T3 nemen.
-rodge
True, maar dan geen GH.
Ik denk zelf dat de dame in kwestie met gewoon legale fatburners al een heel eind kan komen.

mijn vrouw was al uitermate tevreden met 2iu jintropin 5/2. aangezien jij aan de humatrope zit,en deze over het algemeen beduidend sterker word ervaren,denk ik dat je idd beter je dosis kan verlagen naar 2iu 5/2.
denk erom dat je carbs vermijd rond de tijd dat je de hgh zet en neem er wat chroom en liponzuur bij.
een lage dosis t3 of t4 is ook het overwegen waard.
-rodge

Precies, die vinden ook een Louis Vouton tasje niet duur, dus waarom niet aan de GH om wat fat te burnen.![]()

als je enkel fatburning voor ogen heb..ok...
maar...
als je toch ook op zoek bent naar de andere mogelijkheden van hgh...
mijn vrouw is helemaal wild over wat hgh voor haar huid doet,plus het algemeen "sense of well being". dit is een bodybuilding forum en dus als "onze" middelen ergens anders voor gebruikt worden dan waar wij ze voor gebruiken keuren we het al snel af. ik zelf vind het ook teveel geld voor die doeleinden..maar ja...het blijven vrouwen... en die denken/kijken toch anders tegen die dingen aan.
-rodge