XXL Nutrition

Hgh

ik geloof dat het voor vetverbranding en anti veroudering gebruikt kan worden op 2 iu per dag....

• Topic Starter Topic Starter
Indd, was je op de hoogte van die info??

Heb je het tegen mij?
Ik leef tussen mannen die allemaal erg met hun lichaam bezig zijn, ik denk, praat, en luister graag mee over hun eetschema's, trainschema's en hun kuren.
Ik ben zelf voor mijn ongeluk ook erg fanatiek geweest.

charlize, ik geloof dat er op anabolicresource.com een aparte sectie is waar het over vrouwen en anabolengebruik gaat, met daarbij ook een aantal logjes, oa met hgh gebruik. misschien dat je er wat aan hebt.

je moet je geloof ik daar aanmelden als user voordat je kunt gaan lezen op dat forum, maar is voor jou denk ik wel ff de moeite waard.

edit: het moet anabolicresource.nl zijn,mijn fout-)

Heb je het tegen mij?
Ik leef tussen mannen die allemaal erg met hun lichaam bezig zijn, ik denk, praat, en luister graag mee over hun eetschema's, trainschema's en hun kuren.
Ik ben zelf voor mijn ongeluk ook erg fanatiek geweest.

Nou, feitjes als: Als je je hgh niet op de juiste wijze toedient kun je na verloop van tijd diabeet worden.
Ik zou maar ff flink gaan researchen want wij zullen je echt niet alles vertellen, dat is onmogelijk omdat er een hoop weetjes zijn..

Succes!

je moet je geloof ik daar aanmelden als user voordat je kunt gaan lezen op dat forum, maar is voor jou denk ik wel ff de moeite waard.

edit: het moet anabolicresource.nl zijn,mijn fout-)

Oh hahaha, nou ik dank je voor deze verdwaling, het was niet onaangenaam hoor! :D
Ik ga even op die .nl(!) kijken!
Dank je!

Nou, feitjes als: Als je je hgh niet op de juiste wijze toedient kun je na verloop van tijd diabeet worden.
Ik zou maar ff flink gaan researchen want wij zullen je echt niet alles vertellen, dat is onmogelijk omdat er een hoop weetjes zijn..

Succes!

Dank je wel voor je waarschuwing! :thumbs:
Ik research me al een aantal maanden een ongeluk, en daar ben ik ook niet van plan mee te stoppen.
Ik hou het bij 2 x 1 i.u., cardio, l-carnithine, goede voeding, en gezond verstand.

doe maar gewoon 2iu AM met een pro/fat maaltijd. opsplitsen heeft geen zin bij deze hoeveelheden.

-rodge

Nou... lijkt wel of je gedachten kunt lezen...
Daar was ik over aan het nadenken, en 'info zoeken'..
Maar de reden dat men het verspreidt is omdat het niet zo lang 'leeft' om het zo maar te noemen. Is het dan toch niet beter, ook al is het superweinig, om het te verdelen?

Nou... lijkt wel of je gedachten kunt lezen...
Daar was ik over aan het nadenken, en 'info zoeken'..
Maar de reden dat men het verspreidt is omdat het niet zo lang 'leeft' om het zo maar te noemen. Is het dan toch niet beter, ook al is het superweinig, om het te verdelen?

dat iets een korte "half life" heeft betekend niet dat het dan ze werk niet,al dan niet indirect, doet. plus dat je op deze manier slechts een kortere periode op je carbs hoeft te letten, wat weer het risico op typeII diabetes verlaagd.

-rodge

gewoon een maaltijd nemen als je op staat en een uur later je gh zetten dat zou wel voldoende tijd moeten zijn..

dat is iets wat niet iedereen kan doen ivm werk. plus dat je dan niet te snel daarop een volgende maaltijd met carbs kan nemen.

-rodge

hmmm dat is ook wel weer zo maar ja ik sta ook ruim op tijd op want ik heb me dus weer op de hals gehaald dat ik 's morgens het eten maak dat we meenemen als we gaan werken dus bij mij lukt dat wel....

Ben jij toevallig deze charlize??

Terug
Naar boven