XXL Nutrition

HGHup van AN

swatsch

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m71
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
jongens dit is een nieuw product van AN en zou goed werken in combinatie met Alpha-X.

lijkt dit jullie een goed product HGHup?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ja daarom. ik heb zelf ook alpha-x geprobeerd voor 3 weken en heb ook goede gains gemaakt. daarom wou ik het dit keer in combo met hghup proberen maar ik ben benieuwd naar andermans mening

Ik zit er aan de te denken om deze steck in december te gaan gebruiken maar weet niet of het veel baad zal hebben onder de 25 jaar oid? kortom, zullen de resultaten erg leeftijds gebonden zijn?

HGHup is nog te nieuw voor gebruikers ervaringen.. even afwachten en die komen vanzelf.

Laatst bewerkt:
jah ik ga deze maandag kopen en stacken met Alpha-x wat ik nog had liggen.

net te laat:( ik heb GHG-up al gekocht hier bij mij in't dorp bij Muslcetotaal.

ja met harrie is het goed zoals altijd wel. voor zover ik weet lopen de zaken daar nog altijd goed. het is echt een geweldige man om advies aan te vragen.

Haha, het is idd schandalig. Steck = typefout en baat gewoon een moment van ultieme zwakte?:o

Maar heb je misschien een antwoord?;)

je zal het nooit weten als je het niet probeert. Soms zijn vele mensen lyrisch over een bepaald product, en als je het zelf neemt merk je er geen **** van.

Ik ga volgende week ook beginnen met HGHup en alpha x combo.
Trouwens vanaf volgende week ga ik pas beginnen met bodybuilding.
Dus een newbie hier :)

Ik begin morgen met HGHup (stacken met Activate Xtreme). Ik hou alles bij in mijn trainingslog.

Ik ga volgende week ook beginnen met HGHup en alpha x combo.
Trouwens vanaf volgende week ga ik pas beginnen met bodybuilding.
Dus een newbie hier :)

Zo, je begint gelijk met een stevige stack dan!:D
Mocht je er nog gratis Whey bij willen hebben, dan kun je hier eens kijken.

Er zit dus iets in dat je natuurlijke GH-spiegel laat stijgen? Het is dus volledig anders dan HGH inspuiten? Heeft het niet ook dezelfde side-effect? Is het dan eigenlijk nog steeds legaal?

Er zit dus iets in dat je natuurlijke GH-spiegel laat stijgen? Het is dus volledig anders dan HGH inspuiten? Heeft het niet ook dezelfde side-effect? Is het dan eigenlijk nog steeds legaal?

GH spuiten en slikken kun je niet vergelijken.
Meeste potjes waar opstaat laat je GH spiegel stijgen is commerciële onzin.

En als het iets illegaal was zou het niet mogen worden verkocht.

Ben benieuwd of deze HGHup , The1ne kan vervangen zoals AN zelf zegt.

Weet iemand btw waarom The1ne nu uit de schappen is gepakt (wereldwijd)?

GH spuiten en slikken kun je niet vergelijken.
Meeste potjes waar opstaat laat je GH spiegel stijgen is commerciële onzin.

En als het iets illegaal was zou het niet mogen worden verkocht.

Ben benieuwd of deze HGHup , The1ne kan vervangen zoals AN zelf zegt.

Weet iemand btw waarom The1ne nu uit de schappen is gepakt (wereldwijd)?

The One was een prohormoon - werd samen verkocht met 'second gear', een produkt voor de nakuur. Denk dat het sowieso moeilijk was om er in Europa aan te geraken. In Amerika zijn prohormonen even onschuldig en alledaags als whey dus daar werd het goed verkocht.
Ik ben vandaag begonnen met HGHup. Ik verwacht geen wonderen, maar als ik sommige boards moet geloven loont het de moeite.

Terug
Naar boven