MuscleMeat

HGHup van AN

Ik besteed m'n geld liever aan pre workout boosters.. daar merk je tenminste iets van :D

Ik begin morgen met HGHup (stacken met Activate Xtreme). Ik hou alles bij in mijn trainingslog.
Hey biejest,

Zou je mij een beetje info kunnen geven over je stack HGH-up + Activate xtreme,
Ik ben er vandaag mee begonnen. Heeft het gewerkt voor je en hoe/welke tijden heb je het ingenomen?

Bij voorbaat dank

IronKing

ik heb 3 maanden hgh up gebruikt! en het werkt! ben er droog door geworden en harde massa voor terug gekrege :D over 2 maande red en black stack knoepere mense die er negatief over praate hebben het nog nooit zelf us 2 tot 3 maande gebruikt! dan pas werkt het echt . niet 1 maandje je lichaam moet er eerst aan wenne de echte resultaate komen na 2 3 4 mssn 5 maande maar dan heb je ook echt resultaate het is dat zo duur is anders had ik 5 maande hgh up gedaan ;) ( aanrader ) en ga nie vrage waarom je moet ut ervaaren :P

• Topic Starter Topic Starter
red-black-stack is ongeveer 110 euro per maand, wil je dit dus 3 maanden minimaal doen waarvan jij zegt dat de resultaten zichbaar zijn (maar als ik naar je stats kijk zie ik niks bijzonders behalve een echte beginner) is het gewoon kei duur waarvoor je naar mijn mening beter wat deftiger voedsel kan kopen. wat zijn dan je resultaten precies? wat droger en meer massa is makkelijk gezegd, hoelang precies over gedaan enzo?

Inderdaad iets duidelijker aangeven wat voor winst je ermee behaald heb. Wat was begin gewicht en gewicht na die 3maanden HGHup. Qua kracht vooruit gegaan of toevallig vet% bij gehouden ?

ik ben er vors door mede afgevalle vet verloore en flink in kracht en massa in 3 maande vooruit gegaan dusja rede genoeg om het aan te schaffe mits je het ken permitere natuurlijk! anders ken je beter bij goed eten en eiwit shakie blijve ,,. wie mooi wil zijn moet pijn lijden!! maar ook flinke duite legge ;)

het is nog steeds niet concreet wat je verteld. hoeveel kilo's spiermassa aangekomen? hoeveel vetpercentages eraf? begin stats? eind stats?

als je na me fotos kijkt zie je genoeg ( ik hou niks bij want ik was een vetlel , kan niet exact bijhoude hoeveel KG spiermassa ik heb opgebouwt want ben echt superhard afgevallle! kwa vet ) en dat is denk ik bij iedereen anders ivm hoe vaak train je in de week , hoeveel setjes reps etc , aanleg om te groeien dusja je ken het op een manier weete door zelf te proberen! en je aankomende maanden je reet eraf te traine :D just like me :P

Laatst bewerkt:
Ben je super afgevallen door dat supplement of door cardio + voeding?

als je na me fotos kijkt zie je genoeg ( ik hou niks bij want ik was een vetlel , kan niet exact bijhoude hoeveel KG spiermassa ik heb opgebouwt want ben echt superhard afgevallle! kwa vet ) en dat is denk ik bij iedereen anders ivm hoe vaak train je in de week , hoeveel setjes reps etc , aanleg om te groeien dusja je ken het op een manier weete door zelf te proberen! en je aankomende maanden je reet eraf te traine :D just like me :P

Post die zou ik zeggen, ik ben rete benieuwd.

tjeck me profile how simpel can life be

ik heb mij de ook deze stack aangeschaft. neem hghup nu een maand en alpha-X twee weken.

Mensen bij mij in de gym zeggen wel dat ik goed vooruit ga. Maarja ik let strikt op mijn voeding en train elke dag.

ben ook nog maar 4 maand terug bezig dus al die zaken zullen samen wel een rol spelen.
je zult na het nemen van deze stack wel degelijk goed vooruit gegaan zijn, maar het is beter door gewoon natuurlijk te trainen en een goed trainings en voedingsschema te hebben...

spiegel je gewoon niet aan mensen die al jaren trainen en zo trainen heeft echt wel tijd nodig en supplementen bereiken niet wat je verwacht aangezien de verwachtingen te hoog liggen:)

ma bon mijn besluit is dus als je supplementen wilt nemen doe maar, uiteindelijk op lange termijn zal je even ver staan als iemand die ze niet neemt. en supplementen alleen werken ook niet dusja zorg dan dat je voeding ook goed zit.

PS: ik wou de stack es testen om te zien op supplementen wel degelijk enige werking hebben, ik neem ze dan ook eenmalig aangezien ik geen geld schijt;)

Wat zit er eigenlijk allemaal in?

(gekopieerd uit body fitshop)

Huperzine A - is een zeer effectieve Somatostatine blokker dat zowel de kracht als de tijdsduur van de hGH afgifte kan verhogen. Zelfs als je alleen maar Huperzine A zou nemen voor het slapen gaan, zou je al drastisch de groeihormoon afgifte kunnen verhogen !! Er is ook een trend zichtbaar op diverse fora waarbij meer en meer bodybuilders, die zich injecteren met synthetische hGH, ook Huperzine A nemen om zo maximale effecten te krijgen.

EGCG -  (een stof die zich bevindt in Groene Thee) bleek een zeer effectieve decarboxylase-remmer dat niet alleen er voor kan zorgen dat meer l-dopa de hersenen bereiken (en dus tot een hogere hGH afgifte leidt),  maar ook de werking van Huperzine A als Somatostatine blokker kan versterken.

Macuna Pruriens - HGHup bevat een zeer hoog l-dopa geconcentreerd Macuna extract. L-Dopa heeft in wetenschappelijke studies bewezen groeihormoon spiegels te verhogen bij mensen.

L-Carnitine Tartraat, Magnesium en Zink - Het aminozuur L-Carnitine Tartraat kan het aantal receptoren dat zich kan binden aan adrogene hormonen (zoals testosteron) verhogen. Hierdoor kunnen deze hormonen meer invloed uitoefenen op onder andere de spiergroei.

Een recent bewezen eigenschap van magnesium is dat het zich kan binden aan SHGB en hiermee de hoeveelheid vrije (actieve) testosteron kan verhogen. De combinatie met zink kan dit proces nog verder versterken. Zink is ook broodnodig voor de synthese (bouw) van zowel groeihormoon als testosteron.

De testosteron verhogende eigenschappen krijgen meer kracht door de eerder genoemde prolactin verlagende Macuna (lagere prolactin spiegels leiden doorgaans tot hogere testosteron spiegels) en door toevoeging van het Alpha-X kruid Chlorophytum Borivillanum Ethanolic/Sapogenic Extract.

Een tekort aan selenium kan de testosteron productie onderdrukken. Hoewel dit niet veel voorkomt is er voor de zekerheid selenium aan toegevoegd.

Laatst bewerkt:
oke leuk. doel van dit kopieren?

dat je gewoon moet probere ;) als naturel bodybuilding belangrijker dan je vriendin is :D

Ik ben nu ongeveer 1,5 week bezig met de Red en Black attack stack (Alpha-X en HGHup) Ik neem de capsules ongeveer 2 uur na een maaltijd.
5 caps 's ochtends pre workout en 5 caps 's avonds.

hardcore vriend :D respect ik ga die stack over 2 maanden weer doen 2 maanden lang ,,,Herrttcuree

Terug
Naar boven