XXL Nutrition

HGHup van AN

The One was een prohormoon - werd samen verkocht met 'second gear', een produkt voor de nakuur. Denk dat het sowieso moeilijk was om er in Europa aan te geraken. In Amerika zijn prohormonen even onschuldig en alledaags als whey dus daar werd het goed verkocht.
Ik ben vandaag begonnen met HGHup. Ik verwacht geen wonderen, maar als ik sommige boards moet geloven loont het de moeite.

Dat het een prohormoon is was me duidelijk, volgens mij is TheOne ook nooit (legaal) verkocht in Nederland.
Maar laatst hebben ze hem ook van hun site afgehaald waar die normaal gewoon op stond .

Wat zijn de resultaten op andere boards met HGHup dan?

Resultaten met HGHup zijn sneller herstel, meer kracht, diepere slaap (waardoor meer afgifte groeihormoon), trainingsagressie...
Over een week zal ik er wel meer over weten te vertellen.

Resultaten met HGHup zijn sneller herstel, meer kracht, diepere slaap (waardoor meer afgifte groeihormoon), trainingsagressie...

Thanks. Lijkt me een interessant product namelijk.

Besteld ga deze ook loggen als ik eraan begin, ben benieuwd.

Denk niet dat je er met een week al wat over kan vertellen, zoals ik begreep moet je het product 3+ maanden gebruiken voor resultaat.

Ben benieuwd.

Ik heb gehoord dat een lichaam normaal ong. 25 mg aan testosteron aanmaakt per week. Wat zou het gebruik een HgH + testbooster bewerkstelligen? Aan welke waarden zou je dan komen vraag ik me af..

Ik heb gehoord dat een lichaam normaal ong. 25 mg aan testosteron aanmaakt per week. Wat zou het gebruik een HgH + testbooster bewerkstelligen? Aan welke waarden zou je dan komen vraag ik me af..

Eerst neem ik 10 dagen HGHup en vanaf de 11e dag ga ik stacken met Activate Xtreme. Knallen verzekerd.

Abstract van bloedanalyse HGHUP:

The Acute Effects of a Dietary Supplement on Serum Growth Hormone Levels in Weight-Trained Male Subjects

Tanis, D., Orrell, D., MacAnulty, A., and Long, Dr. W.

Lab Corp and Applied Nutriceuticals Research, Charlotte, North Carolina 28269

Address all correspondence and requests for reprints to: Dirk Tanis, Jr., MSci, Department of Research, Applied Nutriceuticals, 8112 Statesville Road Suite G, Charlotte, NC 28269.

* Abstract

*Many weight-trained men seek to raise circulating serum growth hormone (GH) levels, both through training, and supplementation. The major source of circulating GH is the pituitary. The known anabolic effects of GH on skeletal muscle, and the current rise in supplements on the current market that purport increases in GH and related body composition, has become a huge market in the United States. Most oral growth hormone supplements have been shown to be ineffective, due to various factors, and, aside from several medically-supervised challenge tests, injectible peptides have historically been the only way to increase GH levels. However, a dietary supplement formulation that recently hit the International market, HGH-Up , containing L-Dopa, a Dopa Decarboxylase Inhibitor (DDCI), specific vitamins and minerals, and Huperzine-A, a potent acetylcholinesterase (AChE) and somatostatin inhibitor seems to be promising in allowing for the increase of Serum GH in weight-trained men. We sought to test this hypothesis in the study. Methods: 3 men (mean age, 33 +- 3.2 yr, range 22-44) with at least 5 years of weight-training experience were studied. Parameters measured were mean body weight (230.0 lbs +- 20.2 lbs.), mean body fat (10.2 % +- 0.92%), mean muscular mass (206.54 lbs. +- 18.5 lbs.), and mean fat mass (23.46 lbs +- 2.11 lbs). Serum GH levels were measured via bloodwork (Lab Corp?) on two separate days, after an overnight fast. Serum GH levels were measured with (Test) and without (Baseline) having taken the supplement, with serum GH being measured at time (t)= -15, 45, 90, and 150 min. 4 separate blood draws per analysis period were taken; 8 total per subject over two separate days, and on the test day, subjects were given a 6 capsule dosage of the supplement (t=0). Results: Each of the 3 weight-trained men (100%) had frank increases in serum GH levels after a 6 capsule dosage of HGH-Up when compared to baseline values. Average baseline Serum GH for the entire group was 0.496 ng/mL +- 0.045 ng/mL (SEM). Average peak Serum GH following administration of the supplement was 11.8 ng/mL +- 1.06 ng/mL, representing an average total rise of 2,379% in Serum GH values for the group.

Het gaat wel om 30tiggers in het onderzoek, jammer dat het niks zegt over 20-25:p

Iemand hier nog iets speciaals over gehoord?

Heb vandaag de laatste 3 capsules genomen.
Qua herstel deed het wel wat. Slaap was echt dieper dan anders. Op het vlak van kracht heb ik niet veel gemerkt. Ze zeggen dat je het effect pas echt merkt na 3 maanden maar daar ga ik niet op wachten :-)

Voor bepaalde doelen is het zeker een goed supplement, maar het is geen 'all-in-one' wondermiddel ofzo.

Heb vandaag de laatste 3 capsules genomen.
Qua herstel deed het wel wat. Slaap was echt dieper dan anders. Op het vlak van kracht heb ik niet veel gemerkt. Ze zeggen dat je het effect pas echt merkt na 3 maanden maar daar ga ik niet op wachten :-)

Voor bepaalde doelen is het zeker een goed supplement, maar het is geen 'all-in-one' wondermiddel ofzo.

Heb je rond de inname koolhydraten genuttigd?

's ochtends op nuchtere maag, 's avonds net voor het slapen gaan...
Maakt dat zoveel verschil?
In de ochtend drink ik een whey shake, zoveel kh zitten daar niet in dacht ik.

Volgens mij remt insuline GH ja. (whey veroorzaakt ook insulinestijging)
Niet voor niks dat bij dat onderzoek serumlevels zo veel stegen, er werd vanaf de dag van te voren niks gegeten t/m laatste bloedmeting.
IRL zullen de resultaten dus veel minder zijn.

Dat wordt iig niet mijn volgende supplement dan:p

ja daarom. ik heb zelf ook alpha-x geprobeerd voor 3 weken en heb ook goede gains gemaakt. daarom wou ik het dit keer in combo met hghup proberen maar ik ben benieuwd naar andermans mening

Zou je het ook samen in kunnen nemen of moet dat weer geschijden??

• Topic Starter Topic Starter
je kunt ze volgens mij gewoon 's ochtends en 's avonds tegelijk innemen. dit hoeft in ieder geval echt niet gescheiden te gebeuren

Terug
Naar boven