Fitness Seller

High Reps Pre-Exhaustion training

Bezoekers in dit topic

Ga je nu hier je eerder geopende topic herhalen ?
3 daagse splitschema zinvol?
 
Mijn ervaring, high rep training is meer gericht op spier uithoudingsvermogen en pre-ex is inferieur aan post-ex.

Maw misschien leuk als variatie experiment voor iemand die vast zit maar verwacht er niet te veel van.
 
Mijn ervaring, high rep training is meer gericht op spier uithoudingsvermogen en pre-ex is inferieur aan post-ex.

Maw misschien leuk als variatie experiment voor iemand die vast zit maar verwacht er niet te veel van.

Typisch een methode die er op papier geweldig uitziet, maar in de praktijk zwaar tegenvalt qua vermeend resultaat...
 
Mijn ervaring, high rep training is meer gericht op spier uithoudingsvermogen en pre-ex is inferieur aan post-ex.

Maw misschien leuk als variatie experiment voor iemand die vast zit maar verwacht er niet te veel van.

En jou ervaring met high rep tussen 12-20 reps voor een periode?
Ik ben zelf al dik 5 jaar niet meer over de 10 reps gegaan in mijn schema's. Nu even een periode met pijntjes dus misschien tijd om even over te stappen.
 
Op kracht trainen dat is het beste. veel max intensity daar ga je goed op.
 
En jou ervaring met high rep tussen 12-20 reps voor een periode?
Ik ben zelf al dik 5 jaar niet meer over de 10 reps gegaan in mijn schema's. Nu even een periode met pijntjes dus misschien tijd om even over te stappen.

Als ik vanalles ga voelen door mijn "normale" training schakel ik een korte tijd over op een hogere rep range. (Vroeger deed ik een geplande micro cycle, nu dus meer op gevoel)

Meestal zijn de eerst 2-3 trainingen doorbijten (verzuring) en een flinke pomp maar daarna zakt dit af en voelt het meer aan alsof mn armen/benen enz oververmoeid zijn.

Voor mij is langere periode high rep dus niets maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het wel bevalt.
 
Back
Naar boven