MuscleMeat

High test vs test/deca

Bezoekers in dit topic

Zelfde geld toch voor test deca? Als je nu 5 kilo pakt op test only zul je in je volgende kuur ook minder kilo's pakken op test deca dan wanneer je gelijk deca pakt :o

Daarnaast zegt die in zijn openingspost dat hij afgevallen is en oude massa terug wilt hebben, je zegt vervolgens dat het afhangt van zijn kuur verleden om daarna te beredeneren dat het wel degelijk van je kuurverleden afhangt behalve als je afgevallen bent :roflol:

Inderdaad lastig om begrijpend te lezen, is al helemaal lastig als mensen die wat schrijven het zelf niet begrijpen.
 
Zelfde geld toch voor test deca? Als je nu 5 kilo pakt op test only zul je in je volgende kuur ook minder kilo's pakken op test deca dan wanneer je gelijk deca pakt :o

Daarnaast zegt die in zijn openingspost dat hij afgevallen is en oude massa terug wilt hebben, je zegt vervolgens dat het afhangt van zijn kuur verleden om daarna te beredeneren dat het wel degelijk van je kuurverleden afhangt behalve als je afgevallen bent :roflol:


Inderdaad lastig om begrijpend te lezen, is al helemaal lastig als mensen die wat schrijven het zelf niet begrijpen.

Manmanman wat ben jij een akelig ventje :o als je nou gewoon probeert om je hersens te gebruiken, en die heb je vast wel want je vind jezelf ontzettend slim volgens mij, dan had je kunnen begrijpen dat er een verschil is tussen het feit of je vetmassa bent afgevallen, of spiermassa.

En ik weet niet of TS voor zover het mogelijk was nog gesport heeft en dit gewichtsverlies te danken is aan het kwijtraken van vetmassa of dat hij ook wat spiermassa is verloren. En daarom leek het mij handig om het over beide situaties te hebben.

Verder is het natuurlijk vreemd dat jij suggereert dat ik heb gezegd dat als je 1 gram test hebt gepakt, dat je dan NOOIT meer kan gainen op 1 gram test. Wat natuurlijk totale onzin is, want dat is iets totaal anders dan wat ik gezegd heb, namelijk: Als je aas hebt gebruikt zul je niet hetzelfde aantal kilo's gainen (vvm) op het zelfde aantal mg aas, behalve als je tussendoor bent afgevallen (spiermassa) dan is het best mogelijk dat je hetzelfde aantal kilo's terug aankomt als bij de eerste kuur ivm spiergeheugen.

Het lijkt me het beste als je deze tekst een keer of 3 á 4 doorleest voor je er op antwoord, anders ontstaan er weer misverstanden omdat je het niet begrepen hebt. :rolleyes:
 
Ja hij is vetmassa verloren en wil dat terugpakken door aas te gebruiken

:roflol:
 
Ja hij is vetmassa verloren en wil dat terugpakken door aas te gebruiken

:roflol:

Omg :o ik hoop dat je me voor het lapje probeert te houden met je domme reacties, want als je echt zo dom bent als je nu overkomt...
 
Wil je nou echt niet snappen dat dit van gigantisch veel factoren afhangt? En dat als hij zegt dat hij massa kwijt is het al helemaal irrelevant is wat hij genomen heeft?

Als je meerdere keren test only hebt gedaan zul je wss meer hebben aan test / deca.

Want precies wat je zegt, als je op 1 gram test 5 kilo gaind en die 5 kilo verliest kun je prima op 1 gram weer die 5 kilo pakken ook al heb je 100x 1 gram test gezet.
 
Ja hij is vetmassa verloren en wil dat terugpakken door aas te gebruiken

:roflol:

Irritante kuttrol. Loop jij nu in elk topic punten en kommas te verdraaien om je gelijk te halen?

Lees wat een ander typ en probeer het ook te begrijpen.

Irritant kereltje ben jij.
 
Irritante kuttrol. Loop jij nu in elk topic punten en kommas te verdraaien om je gelijk te halen?

Lees wat een ander typ en probeer het ook te begrijpen.

Irritant kereltje ben jij.

Ik wijs hem er enkel op dat wat hij zegt nergens op slaat. Misschien zouden hij en jij beter je tijd besteden aan het bedenken van een goed onderbouwd tegen argument in plaats van als een klein kind te gaan drammen.

Maar voel je vrij om uit te leggen wat precies ik verkeerd heb begrepen aan het citaat in de post boven jou. Ik doe tenminste nog een poging om het te beargumenteren in plaats van mensen te beledigen :roflol:
 
Ik wijs hem er enkel op dat wat hij zegt nergens op slaat. Misschien zouden hij en jij beter je tijd besteden aan het bedenken van een goed onderbouwd tegen argument in plaats van als een klein kind te gaan drammen.

Maar voel je vrij om uit te leggen wat precies ik verkeerd heb begrepen aan het citaat in de post boven jou. Ik doe tenminste nog een poging om het te beargumenteren in plaats van mensen te beledigen :roflol:

Het vermoeiende is dat je overal puntjes en komma's (al dan niet bewust) gaat omdraaien waardoor je overal je eigen rare draai aan geeft en zaken gaat interpreteren zoals je wil. Je gaat die interpretatie dan gaan onderbouwen door mensen hun woorden te citeren en dus die puntjes en komma's te gebruiken op een manier die voor jou uitkomt.

Ofwel ben je dat dus bewust aan het doen (in verschillende andere topics ook), ofwel is jouw manier van redeneren raar waardoor je alles net dat beetje anders interpreteert en discuteren dus heel vermoeiend zou kunnen zijn. Stop ik mijn energie niet in.
 
Er staat niet eens interpunctie in die zin
 
Back
Naar boven