XXL Nutrition

Highland WEILAND games

• Topic Starter Topic Starter
Wulbert,

Kun je voor mij deze vraag beantwoorden?
Ik train met een rechthoekige steen van 10kg.
Wat is het verschil tussen de ronde steen en mijn rechthoekige qua afstand en wat is het verschil tussen de Breamer Stone en de normale?
Bedankt alvast.:D;)

Denk dat het wat anders vasthoud.

Yep, ronde steen is wat prettiger vasthouden en tegen je kin te drukken.
Denk dat ie ook wel wat verder zal 'vliegen' ivm minder weerstand.

Je hebt drie verschillende onderdelen steenstoten:
1. Open Lichte Steen 6 kg
2. Open Zware Steen 10 kg

Open steen wil zeggen: vrije keus in aanglijden, aanhinken, draaien, uit stand of anderzins ;)

3. Braemar Stone = verplicht uitstand te stoten met 10 kg steen.
(vernoemt naar de steen die wordt gebruikt tijdens de Royal Braemar HG in Schotland, waarbij het Engelse Koningshuis aanwezig is)

helder ?

Wulbert,

Kun je voor mij deze vraag beantwoorden?
Ik train met een rechthoekige steen van 10kg.
Wat is het verschil tussen de ronde steen en mijn rechthoekige qua afstand en wat is het verschil tussen de Breamer Stone en de normale?
Bedankt alvast.:D;)

Ben dan geen Wulbert, maar een vierkante steen lijkt me moeilijker te stoten omdat je niet altijd naar het middelpunt (van de steen) drukt, waardoor je je kracht niet achter de steen zet ;)

simpeler gezegd, heb je grote klauwen gooi je beter met een steen.. kleinere klauwen gooi je beter met een kogel...

Ik heb kleine handjes :(

Hmmz, dit lijkt mij volgend jaar nu wel eens leuk om te doen! :)

chick ? sl*t ? van het jaar, welk persoon of jury is daar aanwezig

Yep, ronde steen is wat prettiger vasthouden en tegen je kin te drukken.
Denk dat ie ook wel wat verder zal 'vliegen' ivm minder weerstand.

Je hebt drie verschillende onderdelen steenstoten:
1. Open Lichte Steen 6 kg
2. Open Zware Steen 10 kg

Open steen wil zeggen: vrije keus in aanglijden, aanhinken, draaien, uit stand of anderzins ;)

3. Braemar Stone = verplicht uitstand te stoten met 10 kg steen.
(vernoemt naar de steen die wordt gebruikt tijdens de Royal Braemar HG in Schotland, waarbij het Engelse Koningshuis aanwezig is)

helder ?

Heel helder. Bedankt;)

Omdat ik echt 0,0 kans maak om ook maar iets te winnen. Ik ga gewoon onwijs voor lul staan daar en daar ben ik veel te schijterig voor.....:D
Dit jaar hoop ik echt een beetje aan mijn doelen te kunnen werken en dan volgend jaar eens meedoen. Bedoel, je moet op zijn minst die oefeningen al eens gedaan hebben lijkt mij.

Omdat ik echt 0,0 kans maak om ook maar iets te winnen. Ik ga gewoon onwijs voor lul staan daar en daar ben ik veel te schijterig voor.....:D
Dit jaar hoop ik echt een beetje aan mijn doelen te kunnen werken en dan volgend jaar eens meedoen.

Het is gewoon voor de lol; red je makkelijk.;)

Weet je wat. Ik doe gewoon mee al is het maar gewoon om eens gezellig te kijken en wat mensen te ontmoeten. Is het een beetje met het OV te bereiken? Moet vanuit Almere komen namelijk en das best een k*t eind.

ps. Welke onderdelen gaan we doen?

Dit jaar hoop ik echt een beetje aan mijn doelen te kunnen werken en dan volgend jaar eens meedoen. Bedoel, je moet op zijn minst die oefeningen al eens gedaan hebben lijkt mij.

Weet je wat. Ik doe gewoon mee al is het maar gewoon om eens gezellig te kijken en wat mensen te ontmoeten. Is het een beetje met het OV te bereiken? Moet vanuit Almere komen namelijk en das best een k*t eind.

ps. Welke onderdelen gaan we doen?

Ik doe ook mee en ik kan het ook niet dus staan we samen voor lul. :p Met het OV is het niet echt makkelijk te bereiken maar als je wilt kan je (denk ik) wel met Tjok en mij meerijden (vanuit A'dam). Chewie rijdt ook met ons.

Ik doe ook mee en ik kan het ook niet dus staan we samen voor lul. :p Met het OV is het niet echt makkelijk te bereiken maar als je wilt kan je (denk ik) wel met Tjok en mij meerijden (vanuit A'dam). Chewie rijdt ook met ons.

Ah, das goed. A'dam is niet zo ver voor me. Gaan we samen voor lul staan! :D
Misschien kan ik deze maand nog een keer iets oefenen ofzo. Maar even op mijn sportschool vragen of ze wat hebben liggen.

Maareh, je snapt dat ik in iedergeval van jou wil winnen dan he? :D

Ah, das goed. A'dam is niet zo ver voor me. Gaan we samen voor lul staan! :D
Misschien kan ik deze maand nog een keer iets oefenen ofzo. Maar even op mijn sportschool vragen of ze wat hebben liggen.

Maareh, je snapt dat ik in iedergeval van jou wil winnen dan he? :D

Ja hoor, win maar van me. :p Ik moet trouwens wel ff met Tjok overleggen want ik beslis dit nu in m'n eentje en ik heb niet eens een rijbewijs :p maar dat zal geen probleem zijn.

Terug
Naar boven