XXL Nutrition

Highland WEILAND games

Ik woon zelf tussen Hoorn en Enkhuizen. Als iemand wil (zonder auto) kan hij/zij met mij meerijden. Ik denk met het OV dat het niet makkelijk is.;):D

Omdat ik echt 0,0 kans maak om ook maar iets te winnen. Ik ga gewoon onwijs voor lul staan daar en daar ben ik veel te schijterig voor.....:D
Dit jaar hoop ik echt een beetje aan mijn doelen te kunnen werken en dan volgend jaar eens meedoen. Bedoel, je moet op zijn minst die oefeningen al eens gedaan hebben lijkt mij.

Dit ook vaak het probleem waarom strongman de overstap of de combinatie niet durven te maken... dat heeft een stuk te maken met macho-gedrag in deze sport.. uitzonderingen daargelaten voor iemand weer op zijn pik is getrapt..

Ze voelen zich te goed om techniek aan te leren maar lang de andere kant als je zegt dat strongman geen techniek is maar enkel brute kracht (een mening die niet de mijne is) dan wordt je direct aangevallen.. Maar als het op techniek aankomt zoals bij HG dan lopen ze weg...

Je moet die knop omzetten.. weiningen zijn wegelegd om beide sporten perfect te beheersen dat geef ik toe maar er is een goede combinatie tussen de twee te maken wat sommige top atleten bewijzen. Maar technisch is HG een moelijke en onderschatte sport maar als je de techniek leert beheersen is een sport waar je grenzen bij kunt verleggen en eer aan kunt behalen voor jezelf...

just try and throw or go home and don't grow...

T.

Ik voel me op men pik getrapt ..

Jij bent net een van die uitzonderingen SNOOB...

Deze winter moeten we zeker eens trainen samen....

T

vanaf oktober/ november starten we weer dus we houden contact.

T

Dit ook vaak het probleem waarom strongman de overstap of de combinatie niet durven te maken... dat heeft een stuk te maken met macho-gedrag in deze sport.. uitzonderingen daargelaten voor iemand weer op zijn pik is getrapt..

Ze voelen zich te goed om techniek aan te leren maar lang de andere kant als je zegt dat strongman geen techniek is maar enkel brute kracht (een mening die niet de mijne is) dan wordt je direct aangevallen.. Maar als het op techniek aankomt zoals bij HG dan lopen ze weg...

Je moet die knop omzetten.. weiningen zijn wegelegd om beide sporten perfect te beheersen dat geef ik toe maar er is een goede combinatie tussen de twee te maken wat sommige top atleten bewijzen. Maar technisch is HG een moelijke en onderschatte sport maar als je de techniek leert beheersen is een sport waar je grenzen bij kunt verleggen en eer aan kunt behalen voor jezelf...

just try and throw or go home and don't grow...

T.

Ey, je loopt achter :D 'k Heb me al opgegeven!

Nou we het toch over sick ****s hebben... ;)

Zou het uwe noorse bruutheid behagen mij tijdens een van uw goddelijke vikingsessies te onthighlandmaagden? :D

Eenvoudiger gebracht: Zou ik als voorbereiding op de Weilands een keer aan kunnen haken als je onderdelen gaat trainen? En heb je misschien wat lichte versies van het materiaal? :o

Zal pas ergens Oktober kunnen zijn vermoed ik want ik heb afgelopen week mijn rug weer aan poeier gekregen met een set powershrugs :( maar ik zou het fijn vinden om in ieder geval vantevoren een keer wat onderdelen gedaan te hebben.

Same here. Wil ook een keer wat onderdelen doen. Heb ik tenminste een idee hoe en hoef ik niet ter plekke het wiel opnieuw uit te vinden.

Nou we het toch over sick ****s hebben... ;)

Zou het uwe noorse bruutheid behagen mij tijdens een van uw goddelijke vikingsessies te onthighlandmaagden? :D

Eenvoudiger gebracht: Zou ik als voorbereiding op de Weilands een keer aan kunnen haken als je onderdelen gaat trainen? En heb je misschien wat lichte versies van het materiaal? :o

Zal pas ergens Oktober kunnen zijn vermoed ik want ik heb afgelopen week mijn rug weer aan poeier gekregen met een set powershrugs :( maar ik zou het fijn vinden om in ieder geval vantevoren een keer wat onderdelen gedaan te hebben.

Een ontmaagding zou mij wel behagen.....:lick:

Ik heb van alle onderdelen de damesgewichten en dan nog de lichte en zware herengewichten dus dat moet wel lukken. laat me maar weten wanneer je tijd hebt dan spreken we wat af.

Same here. Wil ook een keer wat onderdelen doen. Heb ik tenminste een idee hoe en hoef ik niet ter plekke het wiel opnieuw uit te vinden.

Van mij mag je hier langskomen maar aangezien je uit Almere komt zou ik zeggen stuur Stahmixson even een PM want die woont in Hoofddorp dus dat is wat dichterbij voor jou dan Schiedam. Maar nogmaals je bent welkom voor een training.

Er is zeker niemand die in twente traint hè?
De kogel heb ik wel redelijk onder controle (hoopt op een ronde steen) maar de rest wordt allemaal nieuw :)
Of kan ik best zonder voorbereiding meesmijten?

Het is kennis maken met de H G dus alles hoeft niet perfect en mocht je ermee door willen gaan komt de techniek (hopelijk) ook wel

ps. als het blokbeton Viking1012 het kan dan kan jij het ook

Er is zeker niemand die in twente traint hè?
De kogel heb ik wel redelijk onder controle (hoopt op een ronde steen) maar de rest wordt allemaal nieuw :)
Of kan ik best zonder voorbereiding meesmijten?

Voor wat ik van de highland game onderdelen heb gezien is actief (geweest) zijn in de athletische werpnummers zeker een mooie basis.

Maar een keer een traininkje doen kan uiteraard nooit kwaad, denk ik :)
Dat is ook hetgeen ik hoop te bereiken in een of meerdere sessies met Viking. Mijn oude athletiek skills (voor zover ze toen uberhaupt aanwezig waren) weer wat onder 15 jaar stof vandaan te toveren :D

Terug
Naar boven