AndroidHealthClinic

Highland WEILAND games

Dus ik moet met je junioren meegooien ... dno of ik dan nog afkom hoor. Die dag wordt er ook gefilmd bij Jimmy ter promotie van strongman in België, en 4 uur rijden om met 15kg hoog te gooien :tanden:

• Topic Starter Topic Starter
Andere onderdelen zijn dezelfde.... gewoon een nieuw wereldrecord gooien dan, Simon...;)

Ik zal het nog even met Wout overleggen...

Snoob, ik laat je wel meegooien met de TOPPERS !

= Zware hamer, zware WFD (!), Braemar Stone, Zware 4 m caber en 25 kg hoog

tevreden ?

eventuele NR's tellen gewoon als junior, wellicht prijzen ook

wat is het nu? Wout zegt 1 ding, jij zegt iets anders

Dus ik moet met je junioren meegooien ... dno of ik dan nog afkom hoor. Die dag wordt er ook gefilmd bij Jimmy ter promotie van strongman in België, en 4 uur rijden om met 15kg hoog te gooien :tanden:

Tja, ik zou het wel begrijpen hoor Simon. Je 'mentor' was nogal ontgoocheld dat jij, de tweede sterkste man van België:eek:, er door de Weiland Games niet kan bij zijn als ze komen filmen! En hij maakt zo graag promotie voor de sport.;)
Maar anderzijds wil je de uitdaging aangaan om ook eens een andere sport te proberen.
Ik heb nu ook strongman eens geprobeerd en het is even leuk. Je hebt nog tot vrijdag om te beslissen kerel. Bel me dan eens met je definitieve beslissing.

wat is het nu? Wout zegt 1 ding, jij zegt iets anders

ik overrule gewoon Wout ;)

Aan de andere kant moet je wel oppassen met je ster-allures, je komt net kijken :D
Je bent toch pas 22 jaar en dus junior, en die gooien nu eenmaal met andere gewichten.
Bewijs nu maar het tegendeel bij de toppers !

Laatst bewerkt:
ik overrule gewoon Wout ;)

Aan de andere kant moet je wel oppassen met je ster-allures, je komt net kijken :D
Je bent toch pas 22 jaar en dus junior, en die gooien nu eenmaal met andere gewichten.
Bewijs nu maar het tegendeel bij de toppers !

Nah geen ster-allures, ik heb zelf al gezegd dat ik geluk heb gehad dat ik 2de ben geworden op SM v België. Jeffrey Phlips is sterker dan mij, ik had gewoon een event waarop ik uitblink en hij kan het niet goed. Karel heeft me op 4 van de 7 onderdelen geklopt maar scoorde slecht op log en conans wheel. En zo zijn er nog dingen. Denk dat ik volgend jaar blij mag zijn met top3-top5 spot als ik nieuwe gasten bezig zie ( Raf Bensch enzo ). Ben ik vrij nuchter in.

ontopic: ik word van junioren naar beginners naar junioren naar toppers gegooid, beetje een zooitje niet? :p Ik ben technisch slecht op HLG en twijfel nu eerlijk gezegd of het de moeite is om Jimmy en de gasten die daar trainen zaterdag in de steek te laten.

Gewoon bang dat ik je versla in de beginner klasse...mietje....en tegen mij zeggen dat het nog te bezien is of ik er ben (omdat ik niet naar adam gekomen ben toen)...

Ze willen allemaal op tv dat weet je toch jongens... join the Jimmy show..

Snoob jongen, bij Jimmy zullen ze nog wel komen filmen om een hamburger te gaan eten hoor...

je moet begrijpen dat het voor ons moelijk is om de jongens in te schatten en in te schalen voor de weilandgames. Wij kennen je , Wout niet.

Maar je bent een grote jongen en komt er vast wel uit...

ik hoor het allemaal wel.....:p

Ik voel die spanning gewoon stijgen hier

Hoeveel mensen komen er daadwerkelijk denk je? Alle 75? Hoeveel waren er vorig jaar?

Volgens mij staan alle uitslagen er gewoon op.
Ook de Rankings zijn aangepast ná Doetinchem (had zelf 3 PRs, dus kom op !)
Wedstrijduitslagen 2008 onder Wedstrijduitslagen per lokatie
Wedstrijduitslagen 2005, 2006, 2007 én eindstand 2008 onder Uitslagen per jaar..
Rankings onder Rankings.

Didier Herrmans, een werknemer van Tommy is de webmaster....
wedstrijden per jaar krijg ik er niet op, op het werk heb ik ook gekeken maar vind namelijk niets, SSSSSSSSSSSSSStrange

wat een toestand allemaal over wie waar en in welke klasse, beginner is beginner, dus kop houden en niet mekkeren, junior, senior,topper, damesklasse What ever, tis geen EK WK OS, gaat om de fun en kennismaking met de HG, vorig jaar zat ik ook bij de beginners en als ze mij de dames of toppers hadden gezet SO WHAT, GOOIEEEEEE verdomme met die zooi, see ya

wat een toestand allemaal over wie waar en in welke klasse, beginner is beginner, dus kop houden en niet mekkeren, junior, senior,topper, damesklasse What ever, tis geen EK WK OS, gaat om de fun en kennismaking met de HG, vorig jaar zat ik ook bij de beginners en als ze mij de dames of toppers hadden gezet SO WHAT, GOOIEEEEEE verdomme met die zooi, see ya
Haal die klem 'es van je ballen af.

Hij heeft wel gelijk..........

Terug
Naar boven