- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ik moet met je junioren meegooien ... dno of ik dan nog afkom hoor. Die dag wordt er ook gefilmd bij Jimmy ter promotie van strongman in België, en 4 uur rijden om met 15kg hoog te gooien![]()
, er door de Weiland Games niet kan bij zijn als ze komen filmen! En hij maakt zo graag promotie voor de sport.
wat is het nu? Wout zegt 1 ding, jij zegt iets anders

ik overrule gewoon Wout
Aan de andere kant moet je wel oppassen met je ster-allures, je komt net kijken
Je bent toch pas 22 jaar en dus junior, en die gooien nu eenmaal met andere gewichten.
Bewijs nu maar het tegendeel bij de toppers !
Ik ben technisch slecht op HLG en twijfel nu eerlijk gezegd of het de moeite is om Jimmy en de gasten die daar trainen zaterdag in de steek te laten.wedstrijden per jaar krijg ik er niet op, op het werk heb ik ook gekeken maar vind namelijk niets, SSSSSSSSSSSSSStrangeVolgens mij staan alle uitslagen er gewoon op.
Ook de Rankings zijn aangepast ná Doetinchem (had zelf 3 PRs, dus kom op !)
Wedstrijduitslagen 2008 onder Wedstrijduitslagen per lokatie
Wedstrijduitslagen 2005, 2006, 2007 én eindstand 2008 onder Uitslagen per jaar..
Rankings onder Rankings.
Didier Herrmans, een werknemer van Tommy is de webmaster....
Haal die klem 'es van je ballen af.wat een toestand allemaal over wie waar en in welke klasse, beginner is beginner, dus kop houden en niet mekkeren, junior, senior,topper, damesklasse What ever, tis geen EK WK OS, gaat om de fun en kennismaking met de HG, vorig jaar zat ik ook bij de beginners en als ze mij de dames of toppers hadden gezet SO WHAT, GOOIEEEEEE verdomme met die zooi, see ya