AndroidHealthClinic

Highland WEILAND games

Als ge er de 20e dec maar bent anders kom ik u halen bij Jimmy.......

ja sgoe :p

euh ik train al een jaar gratis bij hem, hij helpt me en begeleid me op gebied van strongman. Dusseuh ja ik heb wat morele verplichten tov hem. Dat jij daar zo over denkt is eerder een teken van jouw character.

Precies Snoob, maar ja morele verplichtingen lijkt iets te zijn wat vandaag de dag eerder iets voor weirdo's is :D Maar de 20e december ben je er zeker bij of anders :fire: en :hamer: en :shoot:godverd...

Precies Snoob, maar ja morele verplichtingen lijkt iets te zijn wat vandaag de dag eerder iets voor weirdo's is :D Maar de 20e december ben je er zeker bij of anders :fire: en :hamer: en :shoot:godverd...
wat een geweld allemaal, kijk sommige mensen krijgen de zenuwen als iets dichter en dichterbij komt, dan zeggen ze juist af, het zwakke geslacht zeg maar, oke de geblesseerden daar gelaten, maar om nu zoveel geweld te gebruiken DAVID !!!!

Zie maar dat jij weer geen verbandje of pleister aan hebt tegen die tijd... Mister altijd wat...

IK HEB ER ZIN IN MENSEN! Het gaat leuk worden! :D

Succes alvast voor alle deelnemers en gooi maar lekker veel PR's:D

Klein vraagje nog:
spuithars, zal dat aanwezig zijn vanuit de organisatie of moeten deelnemers dat zelf meenemen?

In dat laatste geval: waar de neuk is dat te koop? :)

• Topic Starter Topic Starter
Klein vraagje nog:
spuithars, zal dat aanwezig zijn vanuit de organisatie of moeten deelnemers dat zelf meenemen?

In dat laatste geval: waar de neuk is dat te koop? :)

Nee, daar moet je zelf voor zorgen (80 deelnemers!!!!! :rolleyes:)

IK koop zelf die meuk via mammoetsport.nl, maar dat zal je niet meer redden voor morgen.. Probeer een goede sportzaak ?

Heb je wellicht een merknaam voor me? Google-en is redelijk kansloos...

Edit: nevermind. Heb al een foto gevonden op mammoetsport.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ZA : Zonkans 50% Neerslag 20% 0 mm Min/max 4/13°C Wind ZW 4

Goed weer morgen !

We starten om 12:00 uur STIPT met gooien !
Om 11:30 uur zal de hoofdscheidsrechter Lub Wiarda van de HGF de briefing verzorgen.
Gaarne atleten aanwezig om 11:15 uur op de boerderij van Wout aan de Tsjaerddijk in Folsgare !

We gooien, zoals gezegd in 6 groepen: JUN tot 20 incl. PUPILLEN / JUN tot 24 / BEGINNERS tot 30 / BEGINNERS vanaf 30 / DAMES in diverse klassen / TOPPERS
De 6 groepen gooien tegelijkertijd de hamer en de WFD op 6 velden, hierna verplaatsen naar de manege in Sneek. Hier gooien (binnen) 3 groepen tegelijkertijd de caber, steen en het gewicht hoog. De andere drie hebben dan rust ! Morgen hierover meer !

Er zijn prijzen voor Pupillen, Junioren tot 20, Junioren tot 24, Beginners en Toppers. Dit voor zowel de Dames als de Heren.

Zorg zelf voor goede kleding en schoeisel, en neem voldoende eten en drinken mee. Op de boerderij zal wel koffie en thee zijn, in de manege is een kantine. Hars, magnesium en andere hulpmiddels zijn dus NIET centraal geregeld, dus dien je zelf, naar behoefte mee te nemen !

Wees op tijd ! Er zal geen gelegenheid zijn om onderdelen later in te halen !
80 deelnemers is een hele grote groep dus we vertrouwen op een actieve deelname zodat we er met zijn allen een soepele en gezellige dag van kunnen maken ! ;)

Tot morgen !

Stah, namens de Highland Games Federatie NL & B

Terug
Naar boven