- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Wat een hoop afvallers zeg.........stelletjes mietjes!![]()
sommigen hebben andere verplichtingen ...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een hoop afvallers zeg.........stelletjes mietjes!![]()
Als ge er de 20e dec maar bent anders kom ik u halen bij Jimmy.......
Je hoort het snoob!ja sgoeAls ge er de 20e dec maar bent anders kom ik u halen bij Jimmy.......
euh ik train al een jaar gratis bij hem, hij helpt me en begeleid me op gebied van strongman. Dusseuh ja ik heb wat morele verplichten tov hem. Dat jij daar zo over denkt is eerder een teken van jouw character.Verplichtingen mijn reet, net alsof je hem iets verschuligd bent...
ja sgoe![]()
euh ik train al een jaar gratis bij hem, hij helpt me en begeleid me op gebied van strongman. Dusseuh ja ik heb wat morele verplichten tov hem. Dat jij daar zo over denkt is eerder een teken van jouw character.
Maar de 20e december ben je er zeker bij of anders
en
en :shoot:godverd...wat een geweld allemaal, kijk sommige mensen krijgen de zenuwen als iets dichter en dichterbij komt, dan zeggen ze juist af, het zwakke geslacht zeg maar, oke de geblesseerden daar gelaten, maar om nu zoveel geweld te gebruiken DAVID !!!!Precies Snoob, maar ja morele verplichtingen lijkt iets te zijn wat vandaag de dag eerder iets voor weirdo's isMaar de 20e december ben je er zeker bij of anders
en
en :shoot:godverd...
doe niet zo raar, laat mij ook eens wat hebbenZie maar dat jij weer geen verbandje of pleister aan hebt tegen die tijd... Mister altijd wat...

tis ook een vorm van aandacht
Klein vraagje nog:
spuithars, zal dat aanwezig zijn vanuit de organisatie of moeten deelnemers dat zelf meenemen?
In dat laatste geval: waar de neuk is dat te koop?![]()
)