JeanJoep
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.simplyshredded.com/cardi...dio-vs-low-intensity-steady-state-cardio.html
Interessant artikel, misschien heb je er wat aan.
"HIIT is quicker, proves to be more effective for fat loss, creates metabolic changes, and helps with muscle retention but not everybody can do HIIT"
Bullshit. Niet iedereen kan 20 miljoen euro per jaar verdienen, klopt. Niet iedereen kan een gouden medaille op de olympische spelen halen.
Maar dat niet iedereeen HIIT aankan? Steun mensen anders nog meer in hun dikkerdjes-verliezersmentaliteit.
ok bedankt jonges, ik ga zoals wazzup zegt doen. Gewoon afwisselend

Conclusie
15 a 20 min HIIT, dadelijk gevolgd door 10 a 30 min Steady State Cardio (langzaam joggen) geeft volgens mij de beste resultaten om vet te verbranden.
Na het lezen van de sticky op dit forum (berekenen hartslagzones), dat ik bij 60-70% (beste voor vetverbranding) op een hartslag moet zitten van ongeveer 163 (na berekenen via de formule)
Nu heb ik van iemand gehoord en die had het van een sportdokter dat de hartslag max 130-140 mag zijn omdat je anders gaat verzuren en geen vet verbranden. Iemand die hier iets meer van weet ?
grts