Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat beschouw je dan als de eerste keren dat het gevierd werd.
wikipedia quoten.. je weet dat doe ik liever niet maar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Piet
Och jeetje, stel je voorValt me trouwens mee dat ze niet gaan lopen zeiken over; ''waarom is Jezus blank?''
Dalijk wordt Kerst ook nog afgeschaft vanwege een blanke God..

Och jeetje, stel je voor![]()
En God wordt altijd nog afgebeeld als een hand die uit de wolken steekt. Er zijn niet echt officiele afbeeldingen van God. In sommige religies misschien, maar in de bijbel dacht ik toch even niet. Hij kan net zo goed twee lullen op zijn voorhoofd hebben, en een balzak dat een mes & vork gebruikt om biefstuk aan zijn engelenkinderen te voeren![]()
Een traditie voor kinderen die er al een paar 100 jaar is willen aanpassen voor wat belachelijke ideologische principes, gekker moet het niet worden.
Jezus is een profeet & de zoon van God.
Heerlijk om te zien op die schilderijen, hoe hij wordt genomen door spijkers.Ditzelfde argument (buiten de kinderen) werd gebruikt tegen homo-huwelijk...
Het homo huwelijk is dan ook iets waar ik niet 100% achter sta. Laat staan het adopteren van kinderen door homo's, dat vind ik ronduit schandalig.
Het homo huwelijk is dan ook iets waar ik niet 100% achter sta. Laat staan het adopteren van kinderen door homo's, dat vind ik ronduit schandalig.
Je bent het gedeeltelijk eens met het homo huwelijk? Waarmee ben je het eens dan? En waarmee niet?
Ik wil de pieten behouden, maar hoe kunnen we dat op een manier waarmee we rekening houden met onze gekleurde Nederlanders.
Op de basisschool werd ons verteld dat zwarte piet zwart was van het roet van de schoorsteen, niet dat het een "n*ger" was.
Wat ons ook werd verteld is dat zwarte piet extreem fit en intelligent was, iemand om tegen op te kijken.
Kan iemand mij vertellen wat daar negatief of beledigend aan is?
Mensen moeten gewoon altijd iets hebben om over te zeiken....
Op de basisschool werd ons verteld dat zwarte piet zwart was van het roet van de schoorsteen, niet dat het een "n*ger" was.
Wat ons ook werd verteld is dat zwarte piet extreem fit en intelligent was, iemand om tegen op te kijken.
Kan iemand mij vertellen wat daar negatief of beledigend aan is?
Mensen moeten gewoon altijd iets hebben om over te zeiken....