Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet alle Nederlanders zijn Nederlanders blijkbaar, een hoop noemen zichzelf Surinamer, Antilliaan, Turk, Marokkaan..
Net bij Pow news zegt een n*ger:
Ja zwarte piet is totaal niet discriminerend, hij komt je cadeautjes in je schoen brengen enzo...
Een echte n*ger had je schoen meegenomen en de tv ook.
![]()
Menige moslim prefereert het moslim zijn boven de Nederlandse identiteit ...
Als ze nu echt overwegen om onze eeuwen oude traditie aan te passen voor een stel buitenlanders dan ben ik zwaar teleurgesteld in de Nederlandse maatschappij.
Het enige wat wij als Nederlanders moeten doen is aanpassen voor andere mensen, je hebt het allemaal maar te accepteren en zodra je er iets over zegt dan wordt er meteen met het woord racist gegooid terwijl dat helemaal niets ermee te maken heeft.

made my day.made my day.
maar even serieus, nu de vn zich ermee gaat bemoeien word het wel heel erg.
Moslim zijn is geen nationaliteit mogool.
---------- Post added 19 October 2013 at 19:24 ----------
Ik zeg 20 zweepslagen voor jouw domme uitspraken.Heerlijk, ik zeg sancties voor de nederlandse staat voor het hanteren van racistisch akkefietjes.
Heerlijk, ik zeg sancties voor de nederlandse staat voor het hanteren van racistisch akkefietjes.
Ik vind het echt zot dat zoiets onschuldigs als het sinterklaasfeest ter discussie staat. Die n*gers die zo aan het klagen zijn realiseren zich niet dat hierdoor de haat tegen buitenlanders alleen maar erger wordt. Een multiculturele samenleving (ik geloof er niet echt in hoor) zal alleen maar werken als men elkaars grenzen respecteert.

- Wanneer is iets discriminerend? En wie bepaald wanneer iets discriminerend is?
Jij kan je nog zo gediscrimineerd voelen, maar rechters bepalen of er wel of niet sprake is van discriminatie.
- Jij maakt zelf de keus om je gekwetst en gediscrimineerd te voelen. Je kan immers ook gewoon je schouders op halen en je desnoods distantiëren van deze traditie en zijn aanhangers.
- Hoezo moeten jullie als volwassenen en zeer grote minderheid in dit land, per se een onschuldige traditie die draait om het geven van cadeautjes en het geven van een leuke tijd aan kinderen, veranderen?
Kinderen kijken hier het hele jaar naar uit. Het krijgen van cadeautjes op pakjesavond, pepernoten en snoepgoed eten, leuke weken op school, pietenparcours tijdens de gymlessen. Die hele sfeer in de decembermaand met Sinterklaas, kerst, de jaarwisseling en mogelijk sneeuw heeft iets magisch voor kinderen.
-Geen kind ziet een zwarte piet als discriminerend, zwarte pieten strooien immers met snoep en maken de kinderen blij. Pieten komen een beetje dom over, maar dit maakt het juist leuker voor het kind.
- Het enige probleem zijn de mensen die zich altijd gediscrimineerd en gekwetst moeten voelen en daar altijd wel een aanleiding voor weten te vinden. Iedereen moet maar aanhoren hoe zielig ze wel niet zijn en wat voor een kwaad wij hun wel niet aandoen met deze traditie, alsof heel Nederland elke dag van het jaar aftelt om in december weer eens lekker zout in de wond die slavernij heet te kunnen strooien.
Je had het nog over Godwins. Laten we eens even aantrappen tegen het HEILIGSTE HUISJE van Nederland: de JODEN!
Wat zou er gebeuren als elk jaar op, hmmmm, Koningdag iedereen, althans in elke plaats een groepje mensen de straat opgaat met nepbaard, nepkrullen aan de zijkant van hun hoofd, een nephaakneus, een keppeltje.
Ik weet wat er zou gebeuren: het CIDI zou een gigantische lobby beginnen en het Nederlandse volk zou er schande van spreken want die zielige joden worden beledigd.
Klopt van geen kant natuurlijk dit. n*gers lopen toch niet standaard in van die apenpakkies, hebben niet zo'n kapsel, hebben geen lippenstift op cq. felrode lippen en dragen niet van die hoedjes. Hier is helemaal geen sprake van n*gers imiteren, ze zijn ZWART. En volgens mij is niemand op de wereld zo zwart als roet van nature.
Verder een trieste discussie. Maak er Spaanse pieten van en je bent er denk ik wel vanaf.
Als ik het zie vraag ik me af wat er met hun hoofd is gebeurt dat ze zichzelf helemaal gefixeerd hebben op dit ene ding en dan daar staan, helemaal pumped om te debateren en demonsteren.
Ga trainen ofzo, hosselen, geld maken of desnoods kopjes wassen achter centraal of whatever.
Zoek wat te doen!!!!!
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 00:28 ----------
Ik zeg jij weten niet wat los morros zijn, het heb helemaal ZERO/NADA,NIKS,NOPPES te make met jouw land of dat halve bijeengeraapte cultuurtje van je.
beter ga je weer in paramaribobo chillen.
u mad brah? Zeg maar dag sinterklaasje 
Klopt van geen kant natuurlijk dit. n*gers lopen toch niet standaard in van die apenpakkies, hebben niet zo'n kapsel, hebben geen lippenstift op cq. felrode lippen en dragen niet van die hoedjes. Hier is helemaal geen sprake van n*gers imiteren, ze zijn ZWART. En volgens mij is niemand op de wereld zo zwart als roet van nature.
Verder een trieste discussie. Maak er Spaanse pieten van en je bent er denk ik wel vanaf.