MuscleMeat

Hij komt, hij komt maar zonder Zwarte Piet !?

Peiling Peiling Moet zwarte Piet weg?

• Ja.

Stemmen: 27 12,3%
  • Nee.

Stemmen: 192 87,7%

• Totaal stemmers
    219
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinterklaas is sowieso een achterlijke traditie. Weg met zwarte piet en weg met Sinterklaas.

Er was eens een jongen die heel stout en ondeugend was. Hij was ook erg ongehoorzaam en lui en hielp nooit zijn moeder eens bij de afwas. Ja, beste jongens en meisjes, ik ben het met jullie eens dat het helemaal geen lieve jongen was. Maar... hij was wel erg mooi en hij had een heel mooi, fijn, lief, stout jongenskontje. Daarom was Sint Nicolaas, die - zoals jullie weten - een echte kindervriend is, helemaal gek op hem.

Jullie willen allemaal graag wat van Sint Nicolaas, maar nu wilde Sint Nicolaas iets van die jongen, maar die jongen die moest niets van Sint Nicolaas hebben. Omdat Sint Nicolaas zou oud en zo dik en helemaal kaal op zijn hoofd was met allemaal kleine schilfertjes. En die jongen zei dus tegen Sint Nicolaas: "Ga weg, oude viezerd! Je bestaat niet eens echt!"

Jullie begrijpt wel hoe dat die goede lieve kindervriend Sint Nicolaas ten zeerste verdroot. Hij zon alsmaar op iets, waardoor hij die ongehoorzame luie, mooie jongen eens een lesje kon leren. Nu had die jongen wel gezegd dat Sint Nicolaas niet echt bestond, maar hij zette evengoed op Sinterklaasavond wel zijn schoen onder de schoorsteen. Sint Nicolaas die wist dat en kwam met zijn paard over het dak.

Jullie weten allemaal dat Sint Nicolaas alleen maar een jurk om zijn blote kont draagt, net als de paus en kardinaal Alfrink. Dat kwam nu goed van pas. Want Sint Nicolaas kwam dus van zijn paard af, spreidde zijn jurk over de schoorsteen heen en ging zelf met zijn blote reet op de schoorsteenpot zitten. Want ik was nog vergeten jullie te vertellen, dat die ondeugende jongen ook nog tegen Sint Nicolaas gezegd had: "Van mij kan je de pot op!"

Toen kakte Sint Nicolaas dus uit zijn reet een grote dikke drol en die drol viel in duizelingwekkende vaart recht door de schoorsteen naar beneden, precies... Ja, jullie raden het al, jongens en meisjes! Precies in de jongensmolière, precies in de schoen van die stoute, ongehoorzame deugniet.

Nu, jullie hebben allemaal vast wel eens een kikker of een beestje van chocolade gehad met groen of rood zilverpapier eromheen, met van binnen van die lekkere roze of gele zachte snot erin. Maar dit was nu eens heel andere koek, wat jullie? Ik denk dat jullie net zo graag als ik de volgende ochtend wel eens het gezicht van die stoute jongen hadden willen zien. Zo komen de snoepers te pas. Wie de schoen past, trekke hem aan.

Wat een k*t verhaal.

Veel heeft de Nederlandse cultuur toch niet te bieden, dus blijf maar lekker trots op een pedofiele bisschop uit Turkije die slavernij bedrijft. Daar moeten ze met hun poten van afblijven. :mad: :rolleyes:

The thing is.. most white people can take a ****ing joke. Most black people.. can't. The movie White Chicks comes to mind. It would be unfathomable for white people to create a movie called Black Chicks.. where white guys painted their faces and bodies black, dressed and acted like stereotypical, over the top black woman. It just wouldn't work because black people would throw a huge ****ing b*ch fit, temper tantrum and white people would cave in because we feel bad that we made them slaves.

http://www.imdb.com/title/tt0091991/

Er waren en zijn overigens wel idioten die menen dat die film racistisch getint was.

Zwarte Piet: ‘VN-mevrouw is niet van de VN, maar is uit op geld’

Nederland hoeft absoluut niet te vrezen voor een serieus signaal van de Verenigde Naties tegen het Sinterklaasfeest. Dat zegt Marc Jacobs, de Belgische vertegenwoordiger van Unesco in het AD. Volgens hem bekleedt Verene Shepherd, die zogenaamd namens de VN kritiek uitte op Sinterklaas, geen enkele serieuze positie bij de VN. ‘Ze is slechts een consultant die de naam van de VN misbruikt om een eigen agenda in de media te brengen,’ aldus Jacobs.

Shepherd hoort bij een actiegroep van boze zwarte mensen die miljarden compensatie willen van de kolonisatoren voor het leed hun over- over- overgroot ouders aangedaan. Ook Nederland staat op de lijst van landen die volgens de groep moeten betalen.

Het lijkt er op dat Shepherd zonder toestemming doet alsof ze spreekt namens de VN. Ze gebruikt het briefpapier van de organisatie, maar spreekt geenszins namens de VN Jacobs: ‘De vier ondertekenaars van die brief behoren helemaal niet tot de bevoegde organen van Unesco, maar gebruikten papier met het briefhoofd van ‘de Verenigde Naties’, eigenlijk het Hoog Commissariaat van de Mensenrechten. Het zijn een soort consultants die een vooronderzoek voor eigen gebruik doen, maar dan wel quasi-officieel vragen stellen aan de Nederlandse Staat.’

Bron: http://nieuws.nl.msn.com/achtergrond/zwarte-piet-‘vn-mevrouw-is-niet-van-de-vn-maar-is-uit-op-geld’
Dan zou ik hun aanklagen wegens oplichterij... :)

Dit is nog triester, doen alsof je veel pijn hebt overgehouden door het leed van je over- over- overgrootouders om daar geld mee te verdienen :o

Dit is nog triester, doen alsof je veel pijn hebt overgehouden door het leed van je over- over- overgrootouders om daar geld mee te verdienen :o

Daar gaat toch zowat 't hele drama om. Welke nu levende n*ger kan er nou zeggen dat ie trauma's heeft overgehouden aan het feit dat 500 jaar geleden z'n familieleden slaven waren? Niemand toch. En maar janken en doen.

Sinterklaas is sowieso een achterlijke traditie. Weg met zwarte piet en weg met Sinterklaas.

Er was eens een jongen die heel stout en ondeugend was. Hij was ook erg ongehoorzaam en lui en hielp nooit zijn moeder eens bij de afwas. Ja, beste jongens en meisjes, ik ben het met jullie eens dat het helemaal geen lieve jongen was. Maar... hij was wel erg mooi en hij had een heel mooi, fijn, lief, stout jongenskontje. Daarom was Sint Nicolaas, die - zoals jullie weten - een echte kindervriend is, helemaal gek op hem.

Jullie willen allemaal graag wat van Sint Nicolaas, maar nu wilde Sint Nicolaas iets van die jongen, maar die jongen die moest niets van Sint Nicolaas hebben. Omdat Sint Nicolaas zou oud en zo dik en helemaal kaal op zijn hoofd was met allemaal kleine schilfertjes. En die jongen zei dus tegen Sint Nicolaas: "Ga weg, oude viezerd! Je bestaat niet eens echt!"

Jullie begrijpt wel hoe dat die goede lieve kindervriend Sint Nicolaas ten zeerste verdroot. Hij zon alsmaar op iets, waardoor hij die ongehoorzame luie, mooie jongen eens een lesje kon leren. Nu had die jongen wel gezegd dat Sint Nicolaas niet echt bestond, maar hij zette evengoed op Sinterklaasavond wel zijn schoen onder de schoorsteen. Sint Nicolaas die wist dat en kwam met zijn paard over het dak.

Jullie weten allemaal dat Sint Nicolaas alleen maar een jurk om zijn blote kont draagt, net als de paus en kardinaal Alfrink. Dat kwam nu goed van pas. Want Sint Nicolaas kwam dus van zijn paard af, spreidde zijn jurk over de schoorsteen heen en ging zelf met zijn blote reet op de schoorsteenpot zitten. Want ik was nog vergeten jullie te vertellen, dat die ondeugende jongen ook nog tegen Sint Nicolaas gezegd had: "Van mij kan je de pot op!"

Toen kakte Sint Nicolaas dus uit zijn reet een grote dikke drol en die drol viel in duizelingwekkende vaart recht door de schoorsteen naar beneden, precies... Ja, jullie raden het al, jongens en meisjes! Precies in de jongensmolière, precies in de schoen van die stoute, ongehoorzame deugniet.

Nu, jullie hebben allemaal vast wel eens een kikker of een beestje van chocolade gehad met groen of rood zilverpapier eromheen, met van binnen van die lekkere roze of gele zachte snot erin. Maar dit was nu eens heel andere koek, wat jullie? Ik denk dat jullie net zo graag als ik de volgende ochtend wel eens het gezicht van die stoute jongen hadden willen zien. Zo komen de snoepers te pas. Wie de schoen past, trekke hem aan.

Sterf.

Ik vraag me af of n*gers op Sinterklaas haten omdat piet een n*ger is, of omdat n*gers te pauper zijn om hun kinderen Sinterklaas kanootjes te geven waardoor ze een jeugd trauma hebben opgelopen.

Dan zou ik hun aanklagen wegens oplichterij... :)

Dat zou echt prachtig zijn, stong backfire.. :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 12:56 ----------

Veel heeft de Nederlandse cultuur toch niet te bieden, dus blijf maar lekker trots op een pedofiele bisschop uit Turkije die slavernij bedrijft. Daar moeten ze met hun poten van afblijven. :mad: :rolleyes:

Beter ga je dan gewoon weg.

http://www.imdb.com/title/tt0091991/

Er waren en zijn overigens wel idioten die menen dat die film racistisch getint was.

Weliswaar is het een heel volk dat zich als n*ger verkleedt, dus dan ontkom je niet aan confrontatie, wat anders is indien het om een film gaat, maar er kan wel een vergelijking gemaakt worden met n*gers die zich in films als blanke verkleden en een stereotype neerzetten.
Die vergelijking komt erop neer dat n*gers het leuk vinden om blanken belachelijk te maken, maar zodra een blanke een grap maakt of een Sinterklaas-feest viert, wat ondanks het vertoon niet beledigend bedoeld is, hebben ze wel wat te zeiken.

Mijn nieuwe stelling: n*gers moeten ophouden grappen over blanken te maken of anders niet zeiken als men grappen over hen maakt:cool:

Zwarte piet een karakatuur van een n*ger. Lol, die Kumar heeft wel een erg hoge dunk van n*gers. Een karikatuur van de gemiddelde nederlandse n*ger ziet er wel anders uit.

Zwarte piet een karakatuur van een n*ger. Lol, die Kumar heeft wel een erg hoge dunk van n*gers. Een karikatuur van de gemiddelde nederlandse n*ger ziet er wel anders uit.

Wow, laten we dit even uitleggen.

- Een hoge dunk hebben betekent dat je iemand op een of andere manier hoog inschat.
- Ik zeg dat zwarte piet een karikatuur is, ze zien er karikaturaal uit ivm het gemiddelde uiterlijk dat ik van een n*ger in mn hoofd heb.
- Ik vind alleen dat het aan karikatuur is omdat ik een kennelijk hoge dunk heb van n*gers, ik schat hun 'normale' uiterlijk beter in dan ik zou moeten.

Hieruit volgt dat jij vindt dat n*gers gewoon lijken op zwarte piet en zich niet beter voor moeten doen, n*gers zien eruit zoals ze door zwarte piet worden geportretteerd en zwarte piet is dus geen karikatuur.

:eek::eek::eek:

Over het algemeen:

Mogen 'n*gers' 'blanken' wél belachelijk maken.
Mogen 'n*gers' 'n*gers' wél belachelijk maken.
Mogen 'blanken' 'n*gers' niet belachelijk maken.

Mogen 'n*gers' wél trots zijn op hun 'n*ger'-zijn.

Mogen 'blanken' níét trots zijn op hun 'blank'-zijn.
(Want trots zijn op jezelf staat dan gelijk aan het minderwaardig achten van 'n*gers')

Mogen 'n*gers' de racismekaart wél trekken.
Mogen 'blanken' de racismekaart níét trekken.

Overigens kan je 'n*gers' ook vervangen door veel andere minderheden die in het verleden zijn al dan niet onderdrukt.

Dus, Kumar, ik zou ondanks dat je hernieuwde stelling redelijker is...
...deze niet gaan verkondigen op een andere plek dan het internet.

Over het algemeen:

Mogen 'n*gers' 'blanken' wél belachelijk maken.
Mogen 'n*gers' 'n*gers' wél belachelijk maken.
Mogen 'blanken' 'n*gers' niet belachelijk maken.

Mogen 'n*gers' wél trots zijn op hun 'n*ger'-zijn.

Mogen 'blanken' níét trots zijn op hun 'blank'-zijn.
(Want trots zijn op jezelf staat dan gelijk aan het minderwaardig achten van 'n*gers')

Mogen 'n*gers' de racismekaart wél trekken.
Mogen 'blanken' de racismekaart níét trekken.

Overigens kan je 'n*gers' ook vervangen door veel andere minderheden die in het verleden zijn al dan niet onderdrukt.

Dus, Kumar, ik zou ondanks dat je hernieuwde stelling redelijker is...
...deze niet gaan verkondigen op een andere plek dan het internet.

Het is niet zozeer een hernieuwde stelling, ik blijf erbij dat zwarte piet niet meer kan in deze tijd, het gaat om een nieuw discussiepunt, dus een stelling losstaand van de vorige.

Ik vind dat niemand grappen moet maken over een ander ras, hoogstens in huiselijke kring, maar niet in het openbaar.

heavy retardation is kicking in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven