- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Ah wat leuk een moderator die niet weet wanneer hij ongewenst is.
Je vergeet alleen dat ik de zak heb om irritante autisten mee te nemen naar Esbanja.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah wat leuk een moderator die niet weet wanneer hij ongewenst is.
Je vergeet alleen dat ik de zak heb om irritante autisten mee te nemen naar Esbanja.Je vergeet alleen dat ik de zak heb om irritante autisten mee te nemen naar Esbanja.

EricR jij gaat hier verder met angelus, dan hou ik de rest van het forum wel in de gaten.

Je vergeet alleen dat ik de zak heb om irritante autisten mee te nemen naar Esbanja.
Origineel bro. Vooral dat gedeelte over blanke vla en jodenkoeken. Papegaai.
Wow, laten we dit even uitleggen.
- Een hoge dunk hebben betekent dat je iemand op een of andere manier hoog inschat.
- Ik zeg dat zwarte piet een karikatuur is, ze zien er karikaturaal uit ivm het gemiddelde uiterlijk dat ik van een n*ger in mn hoofd heb.
- Ik vind alleen dat het aan karikatuur is omdat ik een kennelijk hoge dunk heb van n*gers, ik schat hun 'normale' uiterlijk beter in dan ik zou moeten.
Hieruit volgt dat jij vindt dat n*gers gewoon lijken op zwarte piet en zich niet beter voor moeten doen, n*gers zien eruit zoals ze door zwarte piet worden geportretteerd en zwarte piet is dus geen karikatuur.
![]()
Zwarte pieten zijn groter dan witte pieten, dit zou tot jaloezie kunnen leiden.![]()
Je vergeet alleen dat ik de zak heb om irritante autisten mee te nemen naar Esbanja.

Waarom niet in t openbaar? Alsof ik er wat aan kan doen dat n*gers een n*ger zijn?
Ik weet niet wat jij verstaat onder 'fatsoen'.....Ik blijf erbij dat je een complete overgevoelige jankerd bent, hoe ´redelijk´ je het ook probeert in te pakken. Hou op met dat gewauwel en ga iemand anders´ kinderfeestje verpesten. Of koop een poedel om te schoppen ofzo.
Hoe noem je een n*ger met botkanker? BROS!
Waarom hebben joden grote neuzen? Lucht is gratis.
HAHAHHA!!!
Kan dat in het openbaarIk weet niet wat jij verstaat onder 'fatsoen'.....
---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 01:23 ----------
Blackface kan in GEEN ENKEL land, in GEEN ENKEL land vindt men het acceptabel, maar neeee, de Nederlanders vinden het normaal!

hckid zei:
Voor de kinderen maakt een aanpassing weinig uit ja, maar de discussie is ook een andere.
Waarom moet een onschuldig feest worden aangepast doordat een paar oproerkraaiers het racisme vinden ? Het is te ver doorgedraaid om overal maar racisme of discriminatie op te plakken en dan je zin te krijgen.