AndroidHealthClinic

Hij komt, hij komt maar zonder Zwarte Piet !?

Peiling Peiling Moet zwarte Piet weg?

• Ja.

Stemmen: 27 12,3%
  • Nee.

Stemmen: 192 87,7%

• Totaal stemmers
    219
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
EricR jij gaat hier verder met angelus, dan hou ik de rest van het forum wel in de gaten.

Zwarte Piet vindt dit geen leuk topic!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja ik vind het genoeg, ik dat dit topic nu sluiten.

Hey is dat niet de grapefruit piet???

Wow, laten we dit even uitleggen.

- Een hoge dunk hebben betekent dat je iemand op een of andere manier hoog inschat.
- Ik zeg dat zwarte piet een karikatuur is, ze zien er karikaturaal uit ivm het gemiddelde uiterlijk dat ik van een n*ger in mn hoofd heb.
- Ik vind alleen dat het aan karikatuur is omdat ik een kennelijk hoge dunk heb van n*gers, ik schat hun 'normale' uiterlijk beter in dan ik zou moeten.

Hieruit volgt dat jij vindt dat n*gers gewoon lijken op zwarte piet en zich niet beter voor moeten doen, n*gers zien eruit zoals ze door zwarte piet worden geportretteerd en zwarte piet is dus geen karikatuur.

:eek::eek::eek:

Nee onjuist. Ik vind dat zwarte piet een te positief beeld schept over de n*ger. Dit omdat ze gemiddelde n*ger kip eet, geld jat en blanke vrouwen met kinderen achter laat. Dus ik denk dat de n*ger nog goed weg komt met zwarte piet.

Waarom niet in t openbaar? Alsof ik er wat aan kan doen dat n*gers een n*ger zijn?

Hoe noem je een n*ger met botkanker? BROS!
Waarom hebben joden grote neuzen? Lucht is gratis.

HAHAHHA!!!

Kan dat in het openbaar??? Ik weet niet wat jij verstaat onder 'fatsoen'.....

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 01:23 ----------

Ik blijf erbij dat je een complete overgevoelige jankerd bent, hoe ´redelijk´ je het ook probeert in te pakken. Hou op met dat gewauwel en ga iemand anders´ kinderfeestje verpesten. Of koop een poedel om te schoppen ofzo.

Blackface kan in GEEN ENKEL land, in GEEN ENKEL land vindt men het acceptabel, maar neeee, de Nederlanders vinden het normaal!

Hoe noem je een n*ger met botkanker? BROS!
Waarom hebben joden grote neuzen? Lucht is gratis.

HAHAHHA!!!

Kan dat in het openbaar??? Ik weet niet wat jij verstaat onder 'fatsoen'.....

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 01:23 ----------

Blackface kan in GEEN ENKEL land, in GEEN ENKEL land vindt men het acceptabel, maar neeee, de Nederlanders vinden het normaal!

:roflol::roflol::roflol:

• Like
Waarderingen: Ymir
hckid zei:

Bah. Kijk ze maar eens durven tegen zo'n vrouwtje. Hells angels, doodsbedreigingen en lynchpartijen als ze de kans kregen. Als je je druk maakt om zwarte piet ga je maar terug naar je eigen land! Neem ons maar als voorbeeld.

Krijg ontzettende zin vanmiddag tegen zwarte piet te gaan demonstreren. (Maar het waait dus ik blijf lekker binnen ik blijf wel een Nederlander.)

Voor de kinderen maakt een aanpassing weinig uit ja, maar de discussie is ook een andere.

Waarom moet een onschuldig feest worden aangepast doordat een paar oproerkraaiers het racisme vinden ? Het is te ver doorgedraaid om overal maar racisme of discriminatie op te plakken en dan je zin te krijgen.

:haha:
Haha mooi dat we dat gewoon toegeven na 45 pagina's. Nou goedemiddag.

Als we zwarte piet opgeven, dan kunnen we net zo goed ophouden met 'Nederland'.
Een beetje onze eigen ziel uithollen door culturele aspecten af te schaffen omdat er een paar lui zijn die er problemen mee hebben.

Iets met adapt and overcome.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven