kitten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat je nog steeds actief bent in dit topic, om het even zachtjes uit te drukken. Ik zal eerlijk zijn over het feit dat ik niet eens de moeite neem om wat je schrijft te lezen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik voor de zwarte piet affaire totaal geen oordeel had over zwarte mensen. Het interesseert me niet hoe iemands huidskleur is, al zijn ze paars. Maar ik moet zeggen dat ik nu een beetje een hekel aan zwarte mensen heb gekregen, ik wil niet zeggen racistisch. Ik betrap me er tegenwoordig op dat ik bij het zien van een zwarte al gauw denk "Ooh daar heb je weer zo'n zoeloeklapper. Het zijn gewoon apen." Begrijp je, wat ik zie als gezeur van die kleine groep zwarte mensen over het sinterklaas feest heeft bij mij een lichte antipathie teweeg gebracht, die ik liever niet zou hebben.
Ps: Wees alsjeblieft wat zorgvuldiger in je typen want je typo's zijn onvergeeflijk.
ik dacht idd ook even dat dit soort typo's alleen voorkomt bij van die "domme bodybuildes".![]()

Toch leuk zulke discussies. Al denk ik voor een aantal hier dat het wijs is sommige opvattingen voor jezelf te houden. Dbb-er worden toch al vaak als dom neergezet. Zonde lijkt mij want om een flink gespierd mens te worden moet je hard voor werken. Dan is positiviteit toch wel fijn

Ja, dat klopt, als je tikfouten maakt, dan kloppen argumenten die je opnoemt ook niet meer
Ik werd in verleden door een collega uitgemaakt voor rascist. Wel vaker zelfs. Zwarte (man)maakt andere zwarte (ikke) uit dus. Dan maar rascist. Ook ik mag vinden wat ik vind.
KumaR is stil. Toch nog hoger IQ dan ik dacht.

Wat als je vroeger in Afrika had gewoon. Alleen maar tussen de zwarten en nog nooit een blanke had gezien.
Denk jij dan echt dat je niet op zwarte mannen zou vallen maar op blanken?![]()
ze moeten eerst nog de kettingen losmaken en dan komen ze.
Wat als je vroeger in Afrika had gewoon. Alleen maar tussen de zwarten en nog nooit een blanke had gezien.
Denk jij dan echt dat je niet op zwarte mannen zou vallen maar op blanken?![]()
Geadopteerden worden ook vaak gezien als mensen met identiteitscrisis en toch weerhoudt het jou niet om je adoratie voor blank en blauwe ogen (en de zelfhaat die daardoor doorklinkt) hier neer te zetten![]()
Ze hadden een test gedaan met kleine meisjes van verschillende afkomstig en bijna allemaal kozen ze voor een blanke in plaats van donker gekleurde pop
Goh, herken je jezelf in jouw uitspraken? Vaak is niet voor iedereen van toepassing dus lief dat ik daar niet van je jou onder val dus
Ik adoreer maar 2 mensen.....(kind niet meegeteld) en dat zijn mijn ouders. Man wat
---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------
Dat is logisch. Heeft met herkenning te maken.
waren zeker niet-blanke kinderen die wonen in een blank land.
- Als iedereen blanke poppen heeft ben je het zwarte schaap met een zwarte pop.Hoezo is t logisch dat zowel blank als zwart een voorkeur heeft voor blanke poppen? Dit was op een leeftijd dat die kinderen nog geen enkel besef hadden van racisme.
- Als iedereen blanke poppen heeft ben je het zwarte schaap met een zwarte pop.
- Barbie is blank.
- De stereotype prinses is blank. In sprookjes is de prinses altijd blank, behalve bij Pocahontas.
In hun belevenis is de prinses blank en daarom kiezen ze de blanke.
Bepaalde achtergestelde mensen zoals Kumar zullen dit dan ook waarschijnlijk wel weer als iets racistisch zien, net zoals al het andere dat zwart is.
De blanke mens is volgens hen immers superieur aan de zwarte, daarom is zwarte piet slecht. Als iedereen gelijk was, dan zou het ook geen reet uitmaken dat piet zwart is. Daarom is dit hele pieten gedoe ook eigenlijk helemaal gaan discussie maar gewoon een hoop gejank van wat mensen die zich achtergesteld voelen. Gewoon al die mensen negeren en vooral geen media aandacht geven.
Kijk de aap komt uit de mouw.Geadopteerden worden ook vaak gezien als mensen met identiteitscrisis en toch weerhoudt het jou niet om je adoratie voor blank en blauwe ogen (en de zelfhaat die daardoor doorklinkt) hier neer te zetten![]()