- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk de aap komt uit de mouw.
Als een kleurling liever kiest voor iemand van zijn eigen kleur en/of afkomst, dan is die trots op zijn/haar roots.
Als een kleurling liever kiest voor een blanke, dan is het zelfhaat.
Als een blanke liever kiest voor een kleurling, dan is het emancipatie.
En als een blanke liever kiest voor een blanke, dan is het xenofobie.
![]()
Mijn vriend zei subtiel dat blank nu eenmaal inferieur is (de lolbroek)
En n*gers? Iedereen zou er een moeten hebben. Net als blank, zwart, chinees, roodharig of wat ook......we zijn allemaal blank van binnen!!! ( uiteraard quotes van Hans T)
nee, maar als je zo belabberd tikt terwijl je anderen voor dom uitmaakt kom je zelf niet ook niet echt slim over.
daarnaast hielden je argumenten uberhaubt al geen steek. je vraagt expliciet of mensen je ongelijk willen bewijzen en zo niet dan zijn t dus dommeriken die het stereotype bevestigen. daarnaast zie je zelf niet eens de meest obvious argumenten staan, en dan verwacht je dat mensen verder serieus op je ingaan?
het was je kennelijk nog niet opgevallen, maar in het echte leven staat de meute ook niet te springen om het ongelijk van een enkeling te bewijzen. eerder andersom, maar dat gaat je niet goed af dusver.
Kijk de aap komt uit de mouw.
Als een kleurling liever kiest voor iemand van zijn eigen kleur en/of afkomst, dan is die trots op zijn/haar roots.
Als een kleurling liever kiest voor een blanke, dan is het zelfhaat.
Als een blanke liever kiest voor een kleurling, dan is het emancipatie.
En als een blanke liever kiest voor een blanke, dan is het xenofobie.
En ik ken ook zat adoptie mensen die zich helemaal niet kunnen identificeren aan hun leefomgeving en ouders en bewust "soortgenoten" daten. Maar diegene waar ik het over heb hebben geen goede band met ouders. Die ik wel ken met goede band vallen over algemeen op "blind haar blauwe" ogen ( wat meer uitdrukking is)
Is het toevallig dat de mensen die een goede band met de ouders hebben op blank vallen? Je hebt een geode band met de blanke ouders, je voelt je tot hen aangetrokken, je wilt bij hen horen, je wilt ook zo zijn, je gaat jezelf ook als blank zien etc.
Iedereen kan zijn eigen keuze maken,maar het is apart als geadopteerde mensen vaak een uitgesproken voorkeur hebben voor blank. Ikkan dat niet anders zien dan het ophemelen van de blanken in de omgeving, het negeren van de eigen afkomst en zelfs die eigen afkomst als minder zien omdat je maar bij de blanken wilt horen.
Het zegt je kennelijk niks dat geadopteerde kinderen vaker 'issues' hebben dan andere kinderen.
in dit geval, yes. het is ook iets waar je zelf nogal een handje van hebt, dus ik dacht; waarom niet!
care? je leek gewoon dronken. had ook bezopen kunnen zeggen ipv belabberd. my bad.Als er TIKFOUTEN staan, dan is het 'belabberd' ,er zijn GEEN grammaticale fouten,de zinsbouw is niet onjuist, maar de tikfouten maken het 'belabberd'?
Ge een woordenboek zoeken om je eens wat beter uit te drukken.
Het is makkelijker te roepen, dan te beargumenteren, he?
[.

:
En n*gers? Iedereen zou er een moeten hebben. Net als blank, zwart, chinees, roodharig of wat ook......we zijn allemaal blank van binnen!!! ( uiteraard quotes van Hans T)
Hij maakt waarschijnlijk zoveel typefouten, omdat hij emotioneel reageert (in een staat van woede of iets dergelijks) in plaats van eerst eens nadenken.![]()

vanuit historisch oogpunt is dat niet helemaal waar, beste I Xyzyz I.