AndroidHealthClinic

Hij komt, hij komt maar zonder Zwarte Piet !?

Peiling Peiling Moet zwarte Piet weg?

• Ja.

Stemmen: 27 12,3%
  • Nee.

Stemmen: 192 87,7%

• Totaal stemmers
    219
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aap uit de mouw
Ik snap hem

Kumar ziet alles nogal zwart wit.

met een zwarte kool aangetekend staan (=ongunstig bekend staan)
op zwart zaad zitten (=geen geld hebben)
iemand zwart maken (=lelijke dingen over iemand vertellen)
iemand de zwartepiet toespelen. (=iemand benadelen.)
iemand met een zwarte kool tekenen (=iemand erg ongunstig voorstellen)
het zwarte schaap van de familie (=iemand die een beetje buiten de familie staat qua gedrag)
de zwartepiet krijgen (=de schuld krijgen)
daar komt de zwarte kat in (=daar komt ruzie van)
de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet (=een ander aanwijzen als schuldige, terwijl die zelf hetzelfde gedaan heeft)
de zwartepiet doorspelen naar (=de schuld doorschuiven)

[Link niet meer beschikbaar] :roflol:

• Like
Waarderingen: Ymir
[Link niet meer beschikbaar] :roflol:

1iCc574.gif

Kijk de aap komt uit de mouw.

Als een kleurling liever kiest voor iemand van zijn eigen kleur en/of afkomst, dan is die trots op zijn/haar roots.
Als een kleurling liever kiest voor een blanke, dan is het zelfhaat.
Als een blanke liever kiest voor een kleurling, dan is het emancipatie.
En als een blanke liever kiest voor een blanke, dan is het xenofobie.

:roflol:

Mijn vriend zei subtiel dat blank nu eenmaal inferieur is (de lolbroek)

En n*gers? Iedereen zou er een moeten hebben. Net als blank, zwart, chinees, roodharig of wat ook......we zijn allemaal blank van binnen!!! ( uiteraard quotes van Hans T)

:roflol:

Mijn vriend zei subtiel dat blank nu eenmaal inferieur is (de lolbroek)

En n*gers? Iedereen zou er een moeten hebben. Net als blank, zwart, chinees, roodharig of wat ook......we zijn allemaal blank van binnen!!! ( uiteraard quotes van Hans T)

A+Proud+Neo+Nazi+Who+Ain+t+Need+No+Man_3711ef_4252476.gif

nee, maar als je zo belabberd tikt terwijl je anderen voor dom uitmaakt kom je zelf niet ook niet echt slim over.
daarnaast hielden je argumenten uberhaubt al geen steek. je vraagt expliciet of mensen je ongelijk willen bewijzen en zo niet dan zijn t dus dommeriken die het stereotype bevestigen. daarnaast zie je zelf niet eens de meest obvious argumenten staan, en dan verwacht je dat mensen verder serieus op je ingaan?
het was je kennelijk nog niet opgevallen, maar in het echte leven staat de meute ook niet te springen om het ongelijk van een enkeling te bewijzen. eerder andersom, maar dat gaat je niet goed af dusver.

Je strooit snel met superlatieven, he? Als er TIKFOUTEN staan, dan is het 'belabberd' ,er zijn GEEN grammaticale fouten,de zinsbouw is niet onjuist, maar de tikfouten maken het 'belabberd'? Ge een woordenboek zoeken om je eens wat beter uit te drukken.

Ze hielden geen steek? WAAR DAN?

Het is makkelijker te roepen, dan te beargumenteren, he?

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:47 ----------

Kijk de aap komt uit de mouw.

Als een kleurling liever kiest voor iemand van zijn eigen kleur en/of afkomst, dan is die trots op zijn/haar roots.
Als een kleurling liever kiest voor een blanke, dan is het zelfhaat.
Als een blanke liever kiest voor een kleurling, dan is het emancipatie.
En als een blanke liever kiest voor een blanke, dan is het xenofobie.

Lees:
En ik ken ook zat adoptie mensen die zich helemaal niet kunnen identificeren aan hun leefomgeving en ouders en bewust "soortgenoten" daten. Maar diegene waar ik het over heb hebben geen goede band met ouders. Die ik wel ken met goede band vallen over algemeen op "blind haar blauwe" ogen ( wat meer uitdrukking is)

Is het toevallig dat de mensen die een goede band met de ouders hebben op blank vallen? Je hebt een geode band met de blanke ouders, je voelt je tot hen aangetrokken, je wilt bij hen horen, je wilt ook zo zijn, je gaat jezelf ook als blank zien etc.

Iedereen kan zijn eigen keuze maken,maar het is apart als geadopteerde mensen vaak een uitgesproken voorkeur hebben voor blank. Ikkan dat niet anders zien dan het ophemelen van de blanken in de omgeving, het negeren van de eigen afkomst en zelfs die eigen afkomst als minder zien omdat je maar bij de blanken wilt horen.

Het zegt je kennelijk niks dat geadopteerde kinderen vaker 'issues' hebben dan andere kinderen.

Waarom kunnen mensen met een donkere huidskleur niet een keer ophouden met dat black zijn?
Ik ben toch ook niet 24/7 bezig blank te zijn.
Verder heb ik aardig wat n*gers en negerinnen gekend die zo racistisch waren als de pest, het meest tegen blanken en dat was er van huis uit met de paplepel ingegoten.
Ik heb ervaren dat je twee soorten mensen van negroïde afkomst hebt, degene die er heel erg mee bezig zijn en degene die er niet mee bezig zijn en hun leven leven samen met alle andere mensen van ook weer allerlei verschillende afkomsten.

Vaak zijn halve of degene met lichte n*ger roots nog het ergste, Ik ken zo een wijf dat heel erg bezig is met black zijn en de slavernij enz maar dit doet ze alleen om te compenseren dat ze bijna meer blank dan zwart is, ik vind dat soort mensen hypocriet want ze is net zo goed blank als dat ze negroïde is.

Echt allemaal zo zonde van je tijd, beter samen chillen met elkaar, in het nu leven en de klote tijden vergeten.

Is het toevallig dat de mensen die een goede band met de ouders hebben op blank vallen? Je hebt een geode band met de blanke ouders, je voelt je tot hen aangetrokken, je wilt bij hen horen, je wilt ook zo zijn, je gaat jezelf ook als blank zien etc.

Iedereen kan zijn eigen keuze maken,maar het is apart als geadopteerde mensen vaak een uitgesproken voorkeur hebben voor blank. Ikkan dat niet anders zien dan het ophemelen van de blanken in de omgeving, het negeren van de eigen afkomst en zelfs die eigen afkomst als minder zien omdat je maar bij de blanken wilt horen.

Je denkt teveel in huidskleur.

je denkt teveel in huidskleur.

+ 1

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Het zegt je kennelijk niks dat geadopteerde kinderen vaker 'issues' hebben dan andere kinderen.

Beargumenteer maar!

En mocht ik als hoofdpiet zijnde op mijn werk een extra Piet nodig hebben ben je welkom. Ketting om de enkels bij jou en zweepslagen als je niet luistert.

Zo, en ik ga eens lekker hengsten in de gym

Je strooit snel met superlatieven, he?
in dit geval, yes. het is ook iets waar je zelf nogal een handje van hebt, dus ik dacht; waarom niet!

Als er TIKFOUTEN staan, dan is het 'belabberd' ,er zijn GEEN grammaticale fouten,de zinsbouw is niet onjuist, maar de tikfouten maken het 'belabberd'?
care? je leek gewoon dronken. had ook bezopen kunnen zeggen ipv belabberd. my bad.

Ge een woordenboek zoeken om je eens wat beter uit te drukken.

gaat eens, daar ga je weer he! tijd voor een woordenboek!

Ze hielden geen steek? WAAR DAN?

dit is een instinker zeker? verwacht je echt dat ik al je kolder nu ga doorspitten? ik denk dat je, afgaande op alle andere reacties hier, zelf wel beseft dat er iets mis is met je gedachtengang.

Het is makkelijker te roepen, dan te beargumenteren, he?
[.

dat dit uitgerekend van jou komt, hoe simpel ben je man.:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

:

elk leger een knuffel n*ger!

Hij maakt waarschijnlijk zoveel typefouten, omdat hij emotioneel reageert (in een staat van woede of iets dergelijks) in plaats van eerst eens nadenken. :o

hoe duur was de suiker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven