GroteT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 2%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het zonde wanneer bepaalde onschuldige gewoontes zouden verdwijnen. Eerder in topic zei iemand ook wat over negerzoenen welke benaming ook al is verdwenen omdat het rascistisch zou zijn. En ook dat vind ik persoonlijk zonde even netjes gezegd. Net als zwarte piet. Als alles wat wij zeggen zo zwaar wordt afgewogen, wie kan er gekwetst worden etc kan als je heel overtrokken zou concluderen nog maar weinig kunnen zeggen.
En ik ben donker. Dus dacht ik als kleurling ook een x eens mening over dit geven en zeggen dat er niks mis mee is. Met zwarte piet dan. Al wil en kan ik niet spreken voor een ander en vind het rot als de traditie anderen kwetst maar zou het ze ook kwetsen als ze met die traditie op waren gegroeid vraag ik mij af. Maar ik persoonlijk ben ermee groot geworden en speel ook al eeuwen zwarte piet ( en ja ik krijg ook pietenzwart , pruik en andere meuk op en zelfs mijn ouders herkennen mij niet daardoor. )
(Kom uit sri-lanka. Alleen is dat dan ook enige buitenlandse zeg maar. Lust niet echt buitenlands eten, temperaturen type tropisch vind ik niks en houd heel erg van het strand zolang het maar niet druk is en liefst buiten zomers om en altijd aangetrokken gevoeld tot blond haar en blauwe ogen. I.i.g nooit gekleurd. Niet met opzet maar nooit tot aangetrokkengevoeld. en zo zijn er wel meer zaken)
Beetje heel eerlijke en open reactie ben ik bang alleen
Zeuren over een benaming over hoe iemand uitziet... het 'zwarte' in zwarte piet mag niet meer hoor! Mij noemen ze ook wel eens kale, dan ga je ook niet janken. Ik zou bijna het waspoedermerk Mr.Proper aanklagen!
Je hebt zo'n mensen...http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/804/images.jpeg
^ dubbel zo grappig omdat zwart
Zwarte Piet is geen racisme, mensen uitmaken voor Zwarte Piet is ook geen racisme.
Binnen een paar jaar groeit de wereldwijde markt van bleekproducten voor mensen met een donkere huidskleur, naar een jaaromzet van 15 miljard Euro. Crèmes, pillen en injecties, om blanker te worden. Het Brits-Nederlandse Unilever is wereldmarktleider.
En jij ben wie? Jij kent mij ofzo dat je zo praat en denkt dat ik zo denk? Open en eerlijk ben ik ook maar of ik mij in dit topic hierover ga uitlaten weet ik niet. I.i.g herken ik mij gelukkig niet in hetgeen jij schrijft. Vind het rotter voor diegene die dat wel doen. dan moet je het knap zwaar hebben in het leven.
Het liefst zou ik mijn haar blond verven, mijn huid bleken en permanent blauwe lenzen dragen. Maar ja, dan nóg zie ik er niet Nederlands uit. Gelukkig ben ik getrouwd met een man met blauwe ogen en spierwit haar. Ik hoop dan ook dat mijn aanstaande zoon of dochter er niet zo heel Oosters uitziet,
http://www.telegraaf.nl/vrouw/vrouw...wil_niets_weten_van_mijn_geboorteland___.html
Doordat zij meestal een andere etnische identiteit hebben dan hun adoptieouders, moeten adoptiekinderen zelf een etnische identiteit ontwikkelen.
KumaR: Wat dus gedaan wordt door zich te spiegelen aan je blanke omgeving.
http://www.adoptie.nl/m/professionals_digibro_interpretatie_id/mn/55/
Binnen een paar jaar groeit de wereldwijde markt van bleekproducten voor mensen met een donkere huidskleur, naar een jaaromzet van 15 miljard Euro.
EDIT: [Link niet meer beschikbaar]
ook afrika

Ik zie dat je nog steeds actief bent in dit topic, om het even zachtjes uit te drukken. Ik zal eerlijk zijn over het feit dat ik niet eens de moeite neem om wat je schrijft te lezen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik voor de zwarte piet affaire totaal geen oordeel had over zwarte mensen. Het interesseert me niet hoe iemands huidskleur is, al zijn ze paars. Maar ik moet zeggen dat ik nu een beetje een hekel aan zwarte mensen heb gekregen, ik wil niet zeggen racistisch. Ik betrap me er tegenwoordig op dat ik bij het zien van een zwarte al gauw denk "Ooh daar heb je weer zo'n zoeloeklapper. Het zijn gewoon apen." Begrijp je, wat ik zie als gezeur van die kleine groep zwarte mensen over het sinterklaas feest heeft bij mij een lichte antipathie teweeg gebracht, die ik liever niet zou hebben.Het is leuk voor je als jij niet zo bent (of denkt te zijn) en jouw voorkeur voor balnk louter op toeval berust, maar kom geen onzin uitkramen en zeggen dat geadopteerde mensen niet vaak onder andere door trauma en stress hun eigen afkomst weg willen stoppen en blank willen lijken.
En voor de rest van de politiek-correcten hier: bevstig het vooroordeel over domme bodybuildes die niet slim genoeg zijn om hun mening te onderbouwen eens niet en probeer eens aan tegeven waarom dat watik zeg onjuist is?
---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------
ook afrika
Ps: Wees alsjeblieft wat zorgvuldiger in je typen want je typo's zijn onvergeeflijk.