Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezien wat ík ontving van de mods voor mijn deelname aan deze 'discussie' mag ik toch op zn minst verwachten dat we Kumquat hier nooit meer terugzien. Jeweetwel, in het kader van fairness. Lekker geregeld weer, tjongejonge.
(En als ik hier een permban voor ontvang omdat ik iets 'bespreek' dan lach ik me he-le-maal de t**fus.)
Gezien wat ík ontving van de mods voor mijn deelname aan deze 'discussie' mag ik toch op zn minst verwachten dat we Kumquat hier nooit meer terugzien. Jeweetwel, in het kader van fairness. Lekker geregeld weer, tjongejonge.
(En als ik hier een permban voor ontvang omdat ik iets 'bespreek' dan lach ik me he-le-maal de t**fus.)
Zekers, en dat over een kinderfeestje. Trieste zooi.

Je weet zelluf.
Waarom zeg je dan ''dank jeI wish....... Ik heb wat " plakplaten" op mijn lijf
''?Waarom zeg je dan ''dank je''?
Probeer jy niet gwn in contact te komen met deze mang?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
erachterzetten dus grapje