Fitness Seller

Hij komt, hij komt maar zonder Zwarte Piet !?

Peiling Peiling Moet zwarte Piet weg?

• Ja.

Stemmen: 27 12,3%
  • Nee.

Stemmen: 192 87,7%

• Totaal stemmers
    219
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Poe wat een referenties, kennislink en wiktionary. Had wel verwacht dat t hier over was:roflol:

36277275.jpg

duurde meer dan 50 paginas voor all-out oorlog en relletjes.

Gezien wat ík ontving van de mods voor mijn deelname aan deze 'discussie' mag ik toch op zn minst verwachten dat we Kumquat hier nooit meer terugzien. Jeweetwel, in het kader van fairness. Lekker geregeld weer, tjongejonge.

(En als ik hier een permban voor ontvang omdat ik iets 'bespreek' dan lach ik me he-le-maal de t**fus.)

Gezien wat ík ontving van de mods voor mijn deelname aan deze 'discussie' mag ik toch op zn minst verwachten dat we Kumquat hier nooit meer terugzien. Jeweetwel, in het kader van fairness. Lekker geregeld weer, tjongejonge.

(En als ik hier een permban voor ontvang omdat ik iets 'bespreek' dan lach ik me he-le-maal de t**fus.)

dawson_crying_1_304038.gif

• Like
Waarderingen: mat

f00106044c429536cd89e.gif

Edit minder boeiend..
Ik ga ook verkleed als zwarte jan........

Laatst bewerkt:

Dit valt ook onder provocatie.

Ik ben al klaar met deze topic.

Wat een vuil topic is dit inderdaad geworden. Kumar, je wordt gigantisch uitgedaagd en jij trapt er elke keer in man! Negeer (dubbel e) die frustrated dickheads en ga alleen op serieuze kritiek in joh!

ik snap niet waarom dit niet word gesloten.

Gaat al dit gerel nou over het feit dat blanke mokkels mooier zijn? Dat is toch algemen kennis. Behalve wanneer ze als schoorsteenveger gebruikt zijn. Dan krijgen ze van dat lelijk kroeshaar, dikke rode lippen en goude oorbellen (die slingeren namelijk nogal eens rond in de nederlandse schoorstenen). Dat maakt ze dan minder aantrekkelijk.

Als gunst voor Kumar deze week allemaal fappen op ebony pr0n.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven