KumaR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Nee, ik bedoel blank. Ik spreek inderdaad niet in zulke termen. Als ik het over huidskleur heb dan spreek ik over blank, roze (bijvoorbeeld) gelig, perzik, bruin, zwart etc..Kleuren dus letterlijk. En daarmee is voor ieder persoon dus weer apart op te pakken of die persoon nu echt blank is of toch bruin.
Het is niet discriminerend om mensen die IK blank vind, ook blank te noemen.
Net zoals dat ik het niet discriminerend vind als iemand een persoon, die volbloed Nederlands zijn, Nederlandse ouders heeft en door de meeste als blank gezien wordt, door getint wordt genoemd
Dit is namelijk gewoon voor ieder anders te omschrijven (zoals al gezegd, muv van de overduidelijke kenmerken).
Kijk, hier ontstaat de verwarring, jij gebruikt blank om het dus te hebben over huidskleur en Silentio verduidelijkte net dat hij Indo-Europees bedoelde, hij had het dus over een 'ras'.
---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------
Hierbij is Kumar genomineerd tot grootste DBB r*tard 2013.
Alleen n*gers voelen zich gediscrimineerd als je ze zwart noemt. Niemand vind het erg om blank genoemd te worden.
Ook jij snapt het niet helemaal en haalt twee dingen door elkaar.
Als je het over HUIDSKLEUR hebt, dan kan j einderdaad zeggen dat iemand blank is, ik noemde zelf net ook de huidskleur van Chinezen lelieblank.
Als je het over een ras hebt, dan is het beledigend om te zeggen dat een bruine Indier tot het 'blanke' ras behoort. Daarmee geef je aan dat de 'hoofdvorm' blank is, wat niet zo is. Je miskent het feit dat er rassen bestaan die OOK bepaalde kenmerken hebben en niet als variatie van blank gezien hoeven te worden.

Met wat voor r**ards ga jij om?
Hoe dan?