Fitness Seller

Hip circle

  • Topic starter rob91
  • Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 1K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Is deze het geld waard?

su0008-lg.jpg


Ik lees vrijwel alleen maar heel positieve reviews. Mensen zijn er lyrisch over. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat een elastiek om je benen zoveel voordelen biedt.
 
Ik zie vooral Mark Bell, en de mensen die ooit in zijn filmpjes waren, er mee opwarmen.
Ik doe ze thuis wel eens met een rode elastiek 3 dubbel. Het werkt wel...

Fitness Seller verkoopt ook korte elastieken die het zelfde doel dienen. Anderen ook waarschijnlijk.
 
Ik zie vooral Mark Bell, en de mensen die ooit in zijn filmpjes waren, er mee opwarmen.
Ik doe ze thuis wel eens met een rode elastiek 3 dubbel. Het werkt wel...

Fitness Seller verkoopt ook korte elastieken die het zelfde doel dienen. Anderen ook waarschijnlijk.

Maar kun je dan ‘het werkt wel’ toelichten voor me? Gaan squats ineens beter?
 
Maar kun je dan ‘het werkt wel’ toelichten voor me? Gaan squats ineens beter?
Er gaat niets ineens beter. Het werkt prima om op te warmen. Er is geen magie die je squat ineens omhoog helpt.
 
Er gaat niets ineens beter. Het werkt prima om op te warmen. Er is geen magie die je squat ineens omhoog helpt.

Nee in magie geloof ik ook niet. Bedoelde meer dat na opwarmen je squats stukken soepeler gaan (AKA beter).

Ik doe nu mijn dynamische stretches. Daarna zo’n 3-4 opwarm setjes (telkens een halve plate of hele plate omhoog). Daarna ben ik klaar voor de heavy sets. Wat zou die hip circle kunnen toevoegen?
 
Toen ik net mijn blessures had gebruikte ik ook wel eens zo'n ding tijdens het squatten (bij opwarmsets). Bij mij hielp het toch wel voor aardig meer stabiliteit.
Je zou de dure van Mark Bell kunnen kopen maar ook een goedkope halen zonder merknaampje erop.
 
Deed hetzelfde met een korte elastiek. Goeie opwarming alleen waren mijn benen wel geepilleerd als ik shorts droeg.
Bij strengthshop hebben ze er voor 17 € + verzending en bij rogue is het 27€ + verzending, "3 ships free" of afhalen in Schelle, Antwerpen.
 
Back
Naar boven